سرهنگ علیرضا صفری فرمانده انتظامی قروه، از کشف جسد پسری جوان در خودروی پرایدش که به آتش کشیده بود خبر داد و گفت: عاملان قتل دستگیر شدند.

جنایت هولناک در قروه / پسر جوان در ماشینش به آتش کشیده شد!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عاملان قتل پسر ۲۰ ساله در روستای قزلجه‌کند قروه در کمتر از ۲۴ ساعت پس از جنایت دستگیر شدند.

سرهنگ «علیرضا صفری» فرمانده انتظامی قروه در بیان جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی و آتش‌سوزی یک دستگاه سواری پراید در محور فرعی روستای قزلجه‌کند، مأموران در محل حاضر و مشاهده کردند جوانی ۲۰ ساله داخل خودرو به قتل رسیده و خودرو به آتش کشیده شده، که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی بخش دلبران این شهرستان قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان از همان لحظات با هماهنگی مراجع قضایی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این زمینه ۲ نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به قتل جوان ۲۰ ساله با مشارکت همدیگر اعتراف کردند، گفت: قاتلان روز حادثه با مقتول در محور فرعی روستای قزلجه‌کند درگیر شده و وی را به قتل رسانده سپس او را در خودرو خودش گذاشته و اقدام به آتش زدن خودرو کرده بودند.

سرهنگ «صفری» در ادامه افزود: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید