استقلال پس از 5 سال فرصت این را داشت که پرسپولیس را در نود دقیقه جریان بازی شکست دهد اما گل دقیقه 90 گولسیانی، اجازه نداد این رکورد شکسته شود.

خشم سرمربی استقلال در رختکن بعد از تساوی / ساپینتو دو بازیکن را مقصر معرفی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فوتبالی، استقلال پس از ۵ سال فرصت این را داشت که پرسپولیس را در نود دقیقه جریان بازی شکست دهد اما گل دقیقه ۹۰ گولسیانی، اجازه نداد این رکورد شکسته شود.

سرمربی استقلال به شدت از تساوی تیمش در دربی ناراحت شده چون اگر استقلال دو سه دقیقه دوام می آورد، می توانست به صدر جدول هم برود.

همانطور که گفته شد، ریکاردو ساپینتو تا دقیقه ۸۹ بازی امروز این شانس را داشت که در اولین دربی‌اش بتواند اولین بردش در این مسابقه حساس را دشت کند و طلسم پیروز نشدن استقلال مقابل پرسپولیس – آخرین باری که استقلال در ۹۰ دقیقه حریف سنتی‌اش را برده به دربی ۸۷ برمی‌گردد – بشکند اما گئورگی گولسیانی این اجازه را به ساپینتو و تیمش نداد.

ساپینتو در پایان بازی و در رختکن، به شیوه خودش که ترکیبی از منتنبه شدن و روحیه دادن است با بازیکنان صحبت کرده و البته به شدت از عملکرد دو سه بازیکن انتقاد کرده است. ظاهرا نفر اول پیمان بابایی بود که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و یکی از جدی‌ترین موقعیتهای استقلال برای گلزنی را با پاس ندادن به مهدی قایدی، از بین برد. او آنقدر با توپ پیش رفت که در نهایت مدافع پرسپولیس، توانست توپ را از منطقه خطر دور کند در حالیکه اگر بابایی توپ را به مهدی قایدی می داد، او را با بیرانوند، تک به تک می کرد.

مثل اینکه نفر دوم هم سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال بوده که ظاهرا از او سوال پرسیده که چرا روی خروجهایش مثل همیشه نبوده است! البته اینکه ساپینتو از عملکرد حسینی در دربی راضی نباشد، طبیعی است اما ماجرا این است که او از کاپیتان تیمش توقع بیشتری داشت و روی تجربه او حساب باز کرده است اما حسینی روی دو گل پرسپولیس، خروج های خوبی نداشت.

نکته جالب اینکه، ناراحتی ساپینتوی احساساتی، چندان طولانی نبوده و او بعد از اینکه به شیوه خودش گرد و خاک کرده، همه شاگردانش را بغل کرده و گفته که تیم او می‌تواند از قهرمانی‌اش در لیگ دفاع کند و خلاصه کلی به بازیکنانش انرژی مثبت داده که می‌توانند نتیجه بازی امشب را فراموش کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید