آیا تا به حال اسم بهشت کوچک در کشور ترکیه به گوش شما خورده است؟ آیا می‌دانید مارماریس یا قطعه‌ای از بهشت در کجای این کشور بزرگ قرار دارد؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانیم از استانبول به مارماریس برویم؟ مارماریس یکی از شهرهای بندری در کشور ترکیه است که به دلیل داشتن طبیعت بسیار بکر و فوق‌العاده به آن تکه‌ای از بهشت نیز می‌گویند. گردشگران تور استانبول می توانند از طریق راه هایی که در ادامه به آن می پردازیم از مارماریس دیدن کنند.

چگونه از استانبول به مارماریس برویم؟

آیا تا به حال اسم بهشت کوچک در کشور ترکیه به گوش شما خورده است؟ آیا می‌دانید مارماریس یا قطعه‌ای از بهشت در کجای این کشور بزرگ قرار دارد؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانیم از استانبول به مارماریس برویم؟ مارماریس یکی از شهرهای بندری در کشور ترکیه است که به دلیل داشتن طبیعت بسیار بکر و فوق‌العاده به آن تکه‌ای از بهشت نیز می‌گویند. گردشگران تور استانبول می توانند از طریق راه هایی که در ادامه به آن می پردازیم از مارماریس دیدن کنند.

راه های سفر به مارماریس از استانبول

مارماریس یکی از بندرهای بسیار زیبا، خاص و جذاب در کشور ترکیه است که در جنوب غربی دریای مدیترانه و در کشور ترکیه قرار دارد. گردشگران به هر طریقی خود را به این بندر می‌رسانند تا از نزدیک و با چشم خود این منطقه فوق‌العاده جذاب را ببینند. یکی از راه‌های مناسب جهت رفتن به این بندر، شهر استانبول است. اگر شما داخل شهر استانبول هستید و پس از گشت‌وگذار در این شهر می‌خواهید از این بندر توریستی بازدید کنید، می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به این بندر بروید؛ چرا که استانبول جزو آن دسته از شهرهایی است که در نزدیکی این بندر قرار دارد اما چگونه می‌توان از استانبول به مارماریس برویم؟ مارماریس دارای یک فرودگاه بسیار بزرگ بوده که تمامی خطوط هوایی از شهرهای بزرگ و مهم کشور ترکیه را ساپورت می‌کند. در حالت کلی شما برای سفر به این بندر فوق‌العاده زیبا و از طریق شهر استانبول می‌توانید به دو صورت اقدام کنید:

    1. زمینی:

اگر قصد دارید در فصل تابستان از استانبول به این بندر توریستی سفر کنید، بهترین زمان را انتخاب کرده‌اید؛ چرا که حمل و نقل در این موقع از سال بسیار توسعه یافته و رفت‌ و آمد بسیار راحت‌تر است. افراد در این فصل از سال می‌توانند با اتوبوس‌هایی از شهرهای بزرگ مانند استانبول به این بندر سفر کنند و از این تفرجگاه استفاده کرده و از طبیعت بکر آن لذت ببرند.

    1. هوایی:

نزدیک‌ترین فرودگاه به این شهر، فرودگاه بین المللی دالامان (DLM)  است که در فاصله ۹۶ کیلومتری قرار گرفته است. شما می‌توانید از دو طریق به صورت پروازهای خارجی و داخلی به سراغ این شهر بندری بروید. پروازهای داخلی مختلفی از شهرهای این کشور به این بندر وجود داشته که می‌توان به پروازهای مستقیم از شهرهای ازمیر، آنکارا، استانبول و دیگر شهرها اشاره کرد. شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن از استانبول به مارماریس رفته و از نزدیک، قسمتی از بهشت را در کشور ترکیه ببینید.

چگونه از استانبول به مارماریس برویم؟

بهترین زمان سفر به مارماریس چه فصلی است؟

مارماریس یکی از شهرهای بندری در کشور ترکیه است که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته و در بیشتر فصل‌ها حتی در فصل زمستان آب‌ و هوای آن مدیترانه‌ای و معتدل است. شاید برای شما جالب باشد که برخی گردشگران در فصل زمستان اقدام به شنا کردن می‌کنند. اگر شما قصد دارید تا در بهترین زمان به کشور ترکیه و منطقه مارماریس سفر کنید، پیشنهاد ما ماه‌های ژوئن، ژوئیه و سپتامبر است، چرا که آب‌ و هوا در تمام روزهای این ماه‌ها معتدل بوده و شما می‌توانید در هنگام شب پیاده‌روی کرده و از آب‌ و هوای خنک این کشور لذت ببرید.
همچنین می‌توانید در فصل تابستان به این شهر بندری سفر کنید و از تفریحات متنوع دریایی آن بهره‌مند شوید. علاوه ‌بر تفریحات موجود می‌توان به پیاده‌روی روی سواحل این دریا نیز اشاره کرد.

چگونه از استانبول به مارماریس برویم؟

در سفر به مارماریس از کجا ها دیدن کنیم؟

مارماریس یکی از بندرهای فوق‌العاده جذاب، خاص و در عین حال لاکچری است که به دلیل داشتن مراکز تفریحی، گردشگری و رفاهی همواره مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار دارد. اگر شما بار سفر خود را بسته‌اید، پیش از آن باید اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری این بندر داشته باشید. برخی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این بندر شامل قلعه مارماریس، شهر دالیان، تفرجگاه ایچملر، تفرجگاه تورونج و جزیره کلئوپاترا می‌شود. تور مارماریس به بهترین همه ی این ها را در خود دارد.

قلعه مارماریس

اگر می‌خواهید چشم اندازی بسیار ویژه و خاص از شهر مارماریس داشته باشید، قلعه مارماریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قلعه مارماریس قدمتی بسیار بالا داشته که به ۲۳۰۰ سال پیش برمی‌گردد. در این قلعه علاوه‌بر ساختمان اصلی، کاروانسرایی نیز وجود دارد که می‌تواند شگفتی آن را برای شما دو برابر کند.

شهر دالیان

دالیان یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری در بندر مارماریس است. این شهر به دلیل وجود دریاچه و دریا در کنار یکدیگر معروف شده و گردشگران جهت بازدید آن به سراغ آن می‌روند. این شهر در جنوب غربی بندر مارماریس قرار گرفته است.

تفرجگاه ایچملر

یکی از ساحل‌های بندر مارماریس ساحل ایچملر است. این ساحل به دلیل داشتن مراکز تفریحی و تفریحات دریایی توانسته در بین گردشگران بومی و جهانی مشهور شود. این ساحل درختان بسیار زیادی را در خود جای داده که اغلب این درختان از نوع کاج هستند. به همین منظور در طول سال همیشه سبز بوده و زیبایی این ساحل را دو برابر می‌کنند.

تفرجگاه تورونج

تفرجگاه تورونج یکی دیگر از سواحل بسیار زیبا و خاص در بندر مارماریس است که در کنار تفرجگاه ایچملر در جنوب بندر قرار گرفته است. این تفرجگاه به دلیل دنج بودن مکانی بسیار خلوت و عالی است تا شما بتوانید یک روز فوق‌العاده را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

جزیره کلئوپاترا

اگر بخواهیم یکی از بخش‌های مجمع‌الجزایر را که نزدیک به بندر مارماریس بوده را معرفی کنیم بدون شک جزیره کلئوپاترا است. این جزیره فوق‌العاده به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا توانسته چشم هر فردی را به خود جذب کند. این منطقه به دلیل داشتن قدمت بسیار بالا، منطقه‌ای بسیار خاص از نظر فرهنگی و طبیعی در کشور ترکیه به حساب می‌آید که در بندر مارماریس قرار گرفته است.

سخن پایانی

مارماریس یکی از شهرهای بندری نزدیک به شهر استانبول است که هر ساله گردشگران زیادی جهت بازدید از آن از طریق استانبول به این بندر سفر می‌کنند. راه‌های مختلفی جهت رفت ‌و آمد گردشگران از استانبول به مارماریس وجود دارد که می‌توان به راه‌های خطوط هوایی، زمینی و دریایی اشاره کرد. شما می‌توانید پس از گشت و گذار در شهر استانبول به سوی بهشت این کشور یعنی مارماریس بروید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید