از مجموعه فعالیت‌های محبوب تفریحی در ساحل دامیشا می‌توان به موج‌سواری اشاره کرد. هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری چین به طور کاملا رایگان از این ساحل رویایی دیدن کنید.

ساحل دامیشا(چین )

سلام نو-سرویس گردشگری: کشور کهن چین یکی از مقاصد زیبای گردشگران است که به دلیل جاذبه‌های تاریخی از سرتاسر جهان گردشگر می‌پذیرد. اگر روزی قصد سفر به کشور چین را داشته باشید باید اطلاعات مفیدی نیز راجع به مکان‌های دیدنی و تاریخی آن به دست آورید. از این رو، برای اینکه بتوانید تجربه‌ای به یاد ماندنی هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری چین کسب کنید، همراه ما با آن‌ها آشنا شوید.

معبد اجدادی خاندان چن گوانگجو

جاذبه‌های گردشگری چین که هیچ چیز درباره آن‌ها نمی‌دانید + عکس

هنگام گردش در کشور چین بازدید از معبد اجدادی خاندان چن گوانگجو را در نظر بگیرید. این معبد جزء معابد آموزشی است که برای اقامت و آماده‌سازی مستخدمین برای آزمون‌های ادارات دولتی در سال ۱۸۹۴، در دوران سلسله کینگ بنا شد. اما امروزه، این معبد اجدادی به‌ عنوان موزه هنرهای قومی گوانگ‌دونگ فعالیت دارد و به نمایش هنرهای فولکلور و صنایع دستی به گردشگران می‌پردازد. بنای متقارن معبد اجدادی خاندان چن گوانگجو شامل ۱۹ ساختمان با ۹ تالار و ۶ محوطه باز است که مجموعه وسیعی از آثار هنر چینی مانند کنده‌کاری‌های چوبی و آثار هنر سفال را به نمایش بازدیدکنندگان گذاشته‌اند.

موزه شنزن

جاذبه‌های گردشگری چین که هیچ چیز درباره آن‌ها نمی‌دانید + عکس

هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری چین، موزه زیبای شنزن را در لیست گردشگری خود قرار دهید. این موزه با حدود۶۰ هزار متر مربع مساحت، در سال ۱۹۷۷ افتتاح شده و مجموعه آن شامل بیش از ۲۰ هزار یادگار فرهنگی و تاریخی است که بخش اعظم آن‌ها از شهر شنزن کشف شده‌اند. مجموعه موزه شنزن متشکل از چهار موزه با نام‌های موزه تاریخ و فرهنگ قومی شنزن، موزه هنر باستانی شنزن، موزه یادبود ستاد فرماندهی پازتیزان رود دونگجیانگ و موزه اصلاحات شنزن است. علاوه بر نگهداری، حفظ و نمایش قطعات تاریخی فرهنگی موجود در موزه، به تحقیق و آموزش در زمینه‌های مرتبط نیز می‌پردازد.

ساحل دامیشا

جاذبه‌های گردشگری چین که هیچ چیز درباره آن‌ها نمی‌دانید + عکس

ساحل دامیشا یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری کشور چین است. اگر از گردش در شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد خسته شده‌اید، از ساحل دامیشا بازدید کنید. این ساحل از بزرگ‌ترین سواحل شهر شنزن به ‌شمار می‌رود و در خط ساحلی شمالی خلیج میرس واقع شده است. ساحل دامیشا حدود ۱.۸ کیلومتر طول دارد و با شن‌های نرم و روانش از شهرت خاصی برخوردار است. از مجموعه فعالیت‌های محبوب تفریحی در ساحل دامیشا می‌توان به موج‌سواری اشاره کرد. هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری چین به طور کاملا رایگان از این ساحل رویایی دیدن کنید.

پارک لیان هواشان شنزن

جاذبه‌های گردشگری چین که هیچ چیز درباره آن‌ها نمی‌دانید + عکس

از دیگر مکان‌های جذاب که هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری چین باید سری به آن بزنید، پارک زیبای لیان هواشان شنزن است. این پارک با حدود ۱۵۰ هکتار مساحت، از پارک‌های شهری شنزن به‌ شمار می‌رود و بر روی تپه لوتوس واقع شده است. پوشش گیاهی پارک لیان هواشان شامل درختان استوایی، نیمه‌حاره‌ای و همچنین گیاهانی با گونه‌های کمیاب است که در بین علاقه‌مندان گل و گیاه طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر فضای سبز دیدنی و دریاچه‌ای آرام در میان آن، در بالای تپه ۱۰۶ متری لوتوس نیز مجسمه برنزی دنگ ژیائوپینگ، سیاست‌مدار و رهبر چینی قرار دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. شما می‌توانید به طور کاملا رایگان از این پارک دیدن کرده و در آن تفریح کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید