سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه استان کردستان، از برخورد مرگبار تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج- مریوان خبر داد و گفت: این حادثه ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت.

تصادف هولناک در محور سنندج- مریوان / ۴ نفر کشته و مصدوم شدند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، یک دستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج- مریوان ۳کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

سرهنگ عیسی گوهری از برخورد یکدستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور" سنندج- مریوان" با ۳کشته و یک مصدوم خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ️دقایقی قبل یک دستگاه تویوتا لندکروزر با یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر ۱۴ محور" سنندج به مریوان" با هم برخورد کردن

رئیس پلیس راه استان کردستان افزود: با توجه به سبقت غیر مجاز تویوتا لندرکروزر از یک دستگاه سمند کرایه بین شهری که به صورت جزئی با آن از پهلو برخورد کرده، سمند به شانه خاکی جاده هدایت و با وانت نیسان از جلو برخورد می‌کن

وی بیان کرد: بلافاصله عوامل پلیس راه و عوامل امدادی در محل حاضر شده اما متاسفانه به علت شدت برخورد این دو دستگاه خودرو، راننده و سرنشین وانت نیسان و راننده تویوتا لندکروزر فوت کرده و سرنشین لندکروزر نیز مصدوم می‌شود.

با بیان اینکه علت تامه تصادف تجاوز به چپ از جانب راننده تویوتا لندکروزر تشخیص داده شده است، خطاب به رانندگان تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان رانندگان از شتاب و عجله پرهیز و ضمن رعایت سرعت مطمئنه و از انحراف به چپ جدا خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری برای شهروندان نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید