۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 55406019

همراه ما سفری جذاب به این استان را تجربه کنید.

روستای فرهنگی چای میجیاوو(چجیانگ)

سلام نو-سرویس گردشگری: چجیانگ یکی از استان‌های کشور پهناور چین است که در بخش شرقی آن واقع شده است. این استان که گاه با نام اختصار جه نیز نامیده می‌شود، سرزمین تپه‌هاست. استان چجیانگ با جمعیتی بالغ بر ۴۷ میلیون نفر مقصد گردشگری بسیاری از داخل و حتی خارج کشور است. اگر قصد سفر به استان چجیانگ کشور چین را در برنامه‌ریزی خود دارید، باید اطلاعاتی راجع به مکان‌های دیدنی و تفریحی و جاذبه‌های گردشگری چجیانگ به دست آورید. همراه ما سفری جذاب به این استان را تجربه کنید.

دریاچه غربی

جاذبه‌های گردشگری چجیانگ

دریاچه غربی با آبی شیرین یکی از جاذبه‌های گردشگری چجیانگ است که در شهر هانگژو آن قرار دارد و با ۶.۴ کیلومتر مربع مساحت، به پنج بخش تقسیم می‌شود. تعدادی زیادی معبد، پاگودا، باغ و جزیره‌ مصنوعی از دیگر جاذبه‌های جذابی که در این دریاچه واقع شده‌اند. به دلیل چشم‌اندازهای طبیعی و یادبودهای فرهنگی، دریاچه غربی الهام‌بخش شاعران و نقاشان زیادی در طول تاریخ چین بوده و تاثیر مهمی در طراحان باغ‌های چینی گذاشته است. علاوه بر این، دریاچه غربی که از سه طرف با تپه‌ها احاطه می‌شود، یکی از مهم‌ترین چشم‌اندازهای هانگژو است و با توجه به ارزش تاریخی، طبیعی و فرهنگی، دریاچه غربی در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. بازدید از این مجموعه زیبایی برای گردشگران کاملا رایگان بوده و می‌توانند یکی از روزهای سفر خود را عالی گذرانده و از چشم‌اندازهای آن دیدن کنند.

جزایر شنگسی

جاذبه‌های گردشگری چجیانگ

جزایر شنگسی از جاذبه‌های گردشگری چجیانگ است که محبوبیت فراوانی بین گردشگران خارجی و داخلی دارد. جزایر شنگسی بخشی از مجمع‌الجزایر جواشان است و در شرق خلیج هوانگژو قرار دارد. مجموعه جزایر شنگسی ۳۹۴ جزیره را شامل می‌شود که هر کدام مساحتی بیش از ۵۰۰ متر مربع دارند و طبق آمار ۱۸ جزیره از این مجموعه متروکه هستند. علاوه‌ بر صنعت ماهیگیری و جذب بیش از ۱۰۰ هزار ماهیگیر، جزایر شنگسی از نظر گردشگری نیز حائز اهمیت هستند. شنا در محدوده امن، اسکوترسواری، پیاده‌روی و دیگر تفریحات ساحلی از فعالیت‌های محبوب در جزایر شگنسی محسوب می‌شوند. همچنین، جزیره متروکه قوکی از دیگر جذابیت‌های گردشگری منطقه است که شما می‌توانید از تمام مجموعه جزایر به طور رایگان دیدن کنید.

روستای فرهنگی چای میجیاوو

جاذبه‌های گردشگری چجیانگ

روستای فرهنگی چای میجیاوو از دیگر جاذبه‌های گردشگری چجیانگ است که از جاذبه‌های کمتر شناخته شده کشور چین به‌ شمار می‌رود. در کل کشور چین، چای مسئله‌ی مهمی است و مردمان چینی برای تهیه و نوشیدن آن آداب‌ و رسوم خاصی را رعایت می‌کنند. این مسئله در روستای میجیاوو شدت بیشتری دارد و زندگی اهالی آن پیرامون چای متمرکز است. در سراسر حومه‌ روستای میجیاوو، مزارع چای لانگ‌جینگ به چشم می‌خورد و روستاهای اطراف نیز از آداب‌ و رسوم خاصی برای تولید و مصرف چای پیروی می‌کنند. کسب آگاهی در مورد تاریخچه و روال تولید چای معروف دراگون ول، بازدید بیش از ۱۶۰ چایخانه، مشاهده‌ مراسم صرف چای و همین‌طور نوشیدن چای مرغوب محلی تجربه‌ای خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی هنگام گردش در این روستای جذاب خواهد بود. بازدید از این روستا و مزارع سرسبز چای اطراف آن برای گردشگران جالب بوده و هیچ هزینه‌ای برایشان دربر ندارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید