هنگامی­که آماده گشت و گذار در مناطق دورتر هستید، جاذبه­ها و فرصت­های دیدنی فراوانی از جمله بیش از ۴۰۰ قلعه و استحکامات، باغ­های بی­شمار، مناظر خیره­کننده و شبکه­ای از خطوط راه­آهن که بیشتر کشور را به­هم متصل می­کند، خواهید یافت. به هر حال اگر تصمیم دارید وقت خود را در ولز بگذرانید، مطمئن باشید که مقصد خوبی را برگزیده­اید، زیرا ولزی­ها از جالب­ترین و راحت­ترین مردمی هستند که در هر کجا می­توانید پیدا کنید.

پارک ملی اسنودونیا

سلام نو-سرویس گردشگری: ولز که کوچک‌ترین کشور اصلی بریتانیا است، دلایل شگفت‌انگیزی برای بازدید ارائه می‌کند. جنوب این کشور شامل کاردیف جهان وطنی است که بهخاطر قلعه باشکوه و پایگاه خوبی برای شروع کاوش در بقیه کشور مشهور است. این شهر با پاساژهای خرید باشکوه و بسیاری از ساختمان‌های تاریخی، شهری است با مکان‌های دیدنی و کارهایی که باید انجام دهید.

هنگامیکه آماده گشت و گذار در مناطق دورتر هستید، جاذبهها و فرصتهای دیدنی فراوانی از جمله بیش از ۴۰۰ قلعه و استحکامات، باغهای بیشمار، مناظر خیرهکننده و شبکهای از خطوط راهآهن که بیشتر کشور را بههم متصل میکند، خواهید یافت. به هر حال اگر تصمیم دارید وقت خود را در ولز بگذرانید، مطمئن باشید که مقصد خوبی را برگزیدهاید، زیرا ولزیها از جالبترین و راحتترین مردمی هستند که در هر کجا میتوانید پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برترین کارهایی که در این کشور دوست داشتنی باید انجام دهید، حتما در ادامه فهرست برترین جاذبههای گردشگری ولز را مرور کنید.

  1. پارک ملی اسنودونیا

۴ جاذبه گردشگری برتر در ولز + عکس‌هایی رویایی

وقتی به ولز فکر کنید احتمالا اسنودونیا و رشته کوهها و تپههای زیبای آن را در نظر خواهید گرفت. این جاذبه متشکل از ۱۴ قله باشکوه به ارتفاع بیش از ۳۰۰۰ فوت که مشهورترین آنها اسنودون ۳۵۴۶ فوتی است که قله آن با قطار قابل دسترسی است و اسنودونیا تا دورتر از پورتمادوگ در ساحل غربی قابل مشاهده است. این منطقه یکی از محبوبترین مقاصد تعطیلات در انگلستان است و سالانه حدود چهار میلیون بازدید کننده را به خود جذب میکند.

وقتی اینجا هستید، بهراحتی می‌توان فهمید که چرا این منطقه بهشدت در افسانه‌های محلی از جمله افسانه‌های اطراف شاه آرتور که محلی‌ها اصرار دارند که ولزی بوده، برجسته شده است.

پارک ملی اسنودونیا نیز یکی از محبوبترین مقاصد پیادهروی در بریتانیا است که دارای بیش از ۱۴۷۹ مایل مسیرهای بازار است. کوهنوردی نیز مانند دوچرخهسواری در کوهستان و اسبسواری در اینجا محبوب است.

  1. پارک ملی برکن بیکنز

۴ جاذبه گردشگری برتر در ولز + عکس‌هایی رویایی

پارک ملی برکن بیکنز یکی از زیباترین بخش‌های ولز را در بر می‌گیرد. این بهشت کوهنوردان با دو مجموعه کاملا متفاوت از کوههای سیاه هممرز است. اولی در غرب است، در حالیکه در شرق محدودهای است که بهدلیل اسبهای وحشی خود مشهور است.

بیشتر کوه‌های این پارک ۵۲۰ مایلی مربعی بالاتر از ۱۰۰۰ فوت هستند که بسیاری از آنها بیش از ۲۰۰۰ فوت ارتفاع دارند و نام آن‌ها از ماسه‌سنگ قرمز رنگی گرفته شده است که باعث می‌شود آنها شبیه چراغ‌های نورانی شوند که زمانی برای هشدار در مورد مهاجمان استفاده می‌شدند.

حتما غارها و آبشارهای متعدد پارک بهویژه آبشار هنرید در کولبرن را کاوش کنید. درست خارج از پارک می توانید از معدن زغالسنگ در موزه ملی زغالسنگ بیگپیت بازدید کنید. سایر فعالیتها و کارهای محبوب در برکن بیکنز شامل دوچرخهسواری در کوهستان، اسبسواری، قایقرانی، ماهیگیری، کوهنوردی و کمپینگ است.

  1. قلعه کاردیف و موزه ملی کاردیف

۴ جاذبه گردشگری برتر در ولز + عکس‌هایی رویایی

شاید مناسبترین قلعه برای عکاسی در ولز، قلعه کاردیف باشد که باید از آن بازدید کرد. این قلعه با شکوه حفظ شده با بخش‌های دستنخورده که بیش از ۱۰۰۰ سال پیش ساخته شده‌اند، چند ساعت طول می‌کشد تا کاوش شود. مطمئن شوید که زمان زیادی برای انجام این کار در برنامه سفر خود به مناظر کاردیف اختصاص دهید.

از دیگر ویژگیهای قابلتوجه میتوان به تالار ضیافت بهخوبی حفظشده با نقاشیهای دیواری قرونوسطایی و شومینه استادانهاش اشاره کرد. انواع گزینههای تور با راهنما همراه با راهنمای صوتی آموزنده که میتوانید از مرکز بازدیدکنندگان دریافت کنید، موجود است.

اگر هنوز زمان پس از ماجراجویی در قلعه شما باقی مانده است، سعی کنید از موزه ملی کاردیف دیدن کنید. بدون شک در صدر فهرست بهترین کارهایی که می‌توان به صورت رایگان در کاردیف انجام داد، بازدید از این جاذبه اصلی است که مجموعه‌های چشمگیری را در خود جای داده است که بر باستان‌شناسی، جانورشناسی و گیاه‌شناسی و همچنین هنرها تمرکز دارند.

موزه ملی هنر نیز در همین ساختمان قرار دارد. این گالری هنری عالی تعدادی از آثار برخی از مهمترین هنرمندان جهان از جمله استادان قدیمی و نقاشان ولزی را به نمایش میگذارد.

  1. پارک ملی ساحل پمبروکشایر

۴ جاذبه گردشگری برتر در ولز + عکس‌هایی رویایی

ولز که از سه طرف توسط آب احاطه شده است، بیش از سهم خود از خط ساحلی چشمگیر برخوردار است. برخی از با ابهت‌ترین آنها در امتداد ساحل شبه‌جزیره پمبروکشایر که به دریای ایرلند سرازیر می‌شود، یافت می‌شوند که بیشتر آن در محدوده پارک ملی ساحلی پمبروکشر (پارک سندلاتل آرفوردیر پنفرو) قرار دارد.

شما می‌توانید این مناظر باشکوه را با پای پیاده در امتداد مسیر ملی ساحلی پمبروکشایر به بهترین شکل کاوش کنید و دهکده‌هایی مانند استراحتگاه کوچک زیبای تنبی را پیدا کنید که هنوز تا حدی توسط دیوارهای قرون وسطایی آن محصور شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید