پل­های معلق جاذبه‌های توریستی محبوب در سراسر جهان هستند و مناظر را به همراه هیجان معلق بودن در صدها یا حتی هزاران فوت از سطح زمین ارائه می‌دهند. برای دیدن مناظر نهایی و تجربیات هیجان‌انگیز، این پل‌های عابر پیاده متزلزل را در سراسر جهان جستجو کنید.

پل گلدن اسکای بریج، کانادا

سلام نو-سرویس گردشگری: مسافران چه از پنجرههای هواپیما، چه از سواحل گرمسیری و چه مسیرهای بیابانی، مسیر طولانی را برای تماشای یک منظره خوب طی خواهند کرد. برای برخی، وعده چشمانداز عالی حتی برای مبارزه با سرگیجه یا ترس از ارتفاع کافی است و مکانهای کمی وجود دارند که منظره آن به خوبی نمای پل معلق باشد.

پلهای معلق جاذبه‌های توریستی محبوب در سراسر جهان هستند و مناظر را به همراه هیجان معلق بودن در صدها یا حتی هزاران فوت از سطح زمین ارائه می‌دهند. برای دیدن مناظر نهایی و تجربیات هیجان‌انگیز، این پل‌های عابر پیاده متزلزل را در سراسر جهان جستجو کنید.

  1. پل معلق چارلز کوونن، سوئیس

۴ پل معلق باورنکردنی در سراسر جهان + عکس‌هایی شگفت‌آور

پل معلق چارلز کوونن به طول ۱۶۲۱ فوت، با چشماندازهای کوههای وایس هورن و آلپ برن، جنگلهای کوهستانی و مراتع غنی و صخرهای در نزدیکی خود، شگفتانگیز است. بهدلیل طول بسیار زیاد و ارتفاع رفیع آن که نزدیک به ۲۷۹ فوت از دره ماترال است، این پل مستعد تاب خوردن در بادهای شدید را دارد و در زمستان و هوای نامساعد بسته میشود. در حالیکه می‌توانید با پیاده‌روی چهار ساعته و رفت و برگشت از نزدیکی راندا از پل دیدن کنید، بهترین راه برای تجربه آن، یک پیاده‌روی دو روزه است که زرمات و گرچن را بههم متصل می‌کند.

  1. گلدن اسکای بریج، کانادا

۴ پل معلق باورنکردنی در سراسر جهان + عکس‌هایی شگفت‌آور

پل گلدن اسکای در نزدیکی گلدن، بریتیش کلمبیا، که در ژوئن ۲۰۲۱ افتتاح شد، بازدیدکنندگان را با عظمت رشتهکوههای راکی کانادا با مناظر بدون مانع از قلههای پوشیده از برف، جنگلهای وحشی، درههای صخرهای و آبشارها آشنا میکند. پلهای معلق دوقلو با ارتفاع ۴۲۶ و ۲۶۲ فوتی، مرتفعترین پلهای کشور هستند. این دو پل در طولهای ۴۵۹ و ۴۹۲ فوتی توسط مسیرهای طبیعتگردی بههم متصل میشوند و رشته کوههای راکی و پرسل را بههم متصل میکنند.

  1. پل معلق هیلاری، نپال

۴ پل معلق باورنکردنی در سراسر جهان + عکس‌هایی شگفت‌آور

این پل معلق فلزی بر فراز رودخانه دود کوشی نپال که به افتخار سر ادموند هیلاری که همراه با تنزینگ نورگی اولین افرادی بودند که به اورست صعود کردند، یکی از چندین پل معلقی است که مسافران اورست برای رسیدن به کمپ اصلی باید از آن عبور کنند. این مکان که توسط دره‌های صخره‌ای احاطه شده و با پرچم‌های نماز و شال‌های بودایی پوشیده شده است، یک ایستگاه عکاسی محبوب در طول مسیر است. این پل با ۴۵۹ فوت طول و ۴۱۰ فوت ارتفاع، همچنین اغلب در بادهای ارتفاع بالا میچرخد. این پل آخرین پلی است که باید قبل از رسیدن به شهر نامچه بازار در دامنه تپه که بهعنوان ”دروازه اورست“ شناخته میشود، از آن عبور کرد.

  1. پل آسمان لنکاوی، مالزی

۴ پل معلق باورنکردنی در سراسر جهان + عکس‌هایی شگفت‌آور

پل فوق مدرن و ۴۱۰ فوتی آسمان لنکاوی که بر فراز جنگلهای سرسبز کوههای مالزی قرار دارد، از طرحی با برج و کابل استفاده میکند. این پل در سال ۲۰۰۵ تکمیل شد. بازدیدکنندگان با تلهکابین از کوه بالا میروند تا به پل اصلی که در ارتفاع ۲۱۷۰ فوتی از سطح دریا قرار دارد برسند. هنگامیکه بر روی پل قرار میگیرید، مناظر مجللی از قلههای جنگلی و آبهای آبی غنی اقیانوس مجاور را خواهید دید.

کد خبرنگار: ۲۱
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسن IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    3 0
    باسلام چرا با واحد اندازه گیری متر اعلام نمیکنید.
  • شاپور US ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    1 0
    حداقل عکس میزاشتید ما عمرا بریم اونجا ولی عکس را می دیدیم ببینیم چطوری هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید