اگر می خواهید بدانید فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است باید مسیر را به خوبی از نظر جزئیاتی که دارد، شهرها و روستاها و ... بررسی نمایید.

فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن مسیر هر یک از شهرها باید به خوبی کیلومتری که باید طی کنید را بررسی نمایید. اگر می خواهید بدانید فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است باید مسیر را به خوبی از نظر جزئیات، شهرها و روستاهای بین مسیر، امکانات و ... بشناسید. امروزه بسیاری از افرادی که می خواهند فاصله شهرهای متنوع را طی کنند قبل از سفر خود، اطلاعات دقیقی از مسیر کسب می نمایند. دقت داشته باشید که برای سفر خود باید آگاهی تان را افزایش دهید تا بتوانید سفری آسوده و امن برای خودتان رقم بزنید.

بررسی کیلومتر ماسال تا آستارا

مسافت ماسال تا آستارا ۱۳۳ کیلومتر می باشد. اگر سرعت خودروی شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و جاده را به خوبی نشناسید بعد از ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه به مقصد می رسید. اما اگر سرعت تان بیشتر باشد و جاده را بشناسید می توانید بعد از یک ساعت و نیم به مقصد برسید. البته در صورتی که بخواهید در مسیر توقف نمایید شاید نیم ساعت دیرتر به مقصد برسید. شهرها و روستاهای زیادی را در مسیری که طی می کنید مشاهده خواهید کرد. یکی از زیبایی هایی مسیر ماسال تا آستارا این است که شما در خط ساحلی رانندگی می کنید. بنابراین در طی مسیری که طی می نمایید، می توانید از مشاهده دریای خزر و شهرهایی که بین مسیر هستند لذت ببرید.

فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است و چه شهرها و روستاهایی در مسیر قرار دارند ؟

در مسیر ماسال تا آستارا شهرها و روستاهای ساحلی زیادی قرار گرفته اند. از آنجایی که شما از ماسال تا آستارا روی خط ساحلی رانندگی می کنید می توانید از سفر خود لذت ببرید. زمانی که از ماسال خارج شوید به جمعه بازار می رسید. این بازار صنایع دستی زیادی دارد که می توانید از آنجا سوغاتی های زیبایی را بخرید. بعد از رد کردن جمعه بازار روستاهای زیادی در مسیر قرار گرفته اند که هر یک از آنها کوچک و زیبا هستند. رضوانشهر یکی از شهرهای نزدیک به ماسال می باشد که بعد از رد کردن روستاهای کوچک می توانید آن را مورد بازدید قرار دهید.

از طریق اتوبان آستارا، رشت مسیر ماسال تا آستارا را طی می کنید. پره سر یکی از روستاهای زیبایی می باشد که در مسیر خود مشاهده خواهید کرد. جنگل گیسوم یکی از بهترین و زیباترین جنگل های شمال کشور به شمار می رود که در مسیر شما قرار گرفته است. ساحل گیسوم را هم می توانید در مسیر خود مورد بازدید قرار دهید. در صورتی که از ماسال می خواهید به آستارا بروید بدون شک از این جنگل باید بازدید نمایید. چرا که جنگل گیسوم بسیار زیبا و بکر است. بعد از رد کردن جنگل گیسوم روستاهای زیادی مانند ورده سرا، لوابن، کریم سرا و ... را مشاهده خواهید کرد.

اگر می خواهید بدانید فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است، باید تمامی روستاها و دیدنی های بین مسیر را بشناسید. اسالم یکی از روستاهای زیبایی می باشد که در مسیرتان قرار گرفته است. بعد از رد کردن اسالم و روستاهای دیگر به تالش می رسید. تالش یکی از شهرهای زیبایی می باشد که در مسیر قرار گرفته، شما می توانید در این شهر توقف نمایید و از جاذبه های دیدنی آن بازدید کنید. بعد از رد کردن تالش روستاهای بی شماری را مشاهده می کنید تا به لوندویل می رسید. لوندویل سرشار از جاذبه های گردشگری است. پس از رد کردن لوندویل می توانید به مقصدتان برسید.

فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است

ماسال تا آستارا با ماشین

امکانات فاصله ماسال تا آستارا

مسیر ماسال تا آستارا امکانات زیادی دارد. شما می توانید برای اینکه سفری آسوده و امن داشته باشید از این امکانات استفاده کنید. در واقع باید بدانید که پمپ بنزین ها، سوپر مارکت ها، سرویس بهداشتی، دکه های اغذیه فروشی و ... را در این مسیر راه اندازی کرده اند. شما طبق نیازتان می توانید در هر مکانی که مایل هستید توقف داشته باشید تا از امکانات مسیر استفاده کنید. برای شناخت هر یک از امکانات مسیر می توانید تابلوهایی که در بین مسیر هستند را با دقت مطالعه کنید. روی تابلوها مدت زمان رسیدن تان به پمپ بنزین و امکانات دیگر را وارد کرده اند.

فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است و با ماشین چقدر طول می کشد به مقصد برسید ؟

اگر می خواهید بدانید با ماشین شخصی فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است باید سرعت تان را در نظر بگیرید. در صورتی که سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد، دیرتر به مقصد می رسید. اما اگر با سرعت بیشتر و به صورت یکسره مسیر را طی کنید می توانید در فاصله زمانی کمتری به مقصد برسید. دقت داشته باشید که زمان طی کردن مسیر با سرعت بالا باید به خوبی جزئیات مسیر را بشناسید. بسیاری از افرادی که می خواهند سریعتر به مقصد می رسند ماشین شخصی را برای سفر خود انتخاب می کنند.

فاصله ماسال تا آستارا چند کیلومتر است

ماسال تا آستارا

فاصله ماسال تا آستارا با اتوبوس

مسیر ماسال تا آستارا را می توانید با اتوبوس های گردشگری طی نمایید. سرعت اتوبوس نسبت به ماشین شخصی کمتر است. به همین دلیل مقداری طول می کشد تا به مقصد برسید. اتوبوس های گردشگری در مسیر توقف می نمایند تا شما از امکانات مسیر استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید