۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 55404086

برای بررسی فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال بهتر است که به خوبی جزئیات مسیری که می خواهید طی کنید را بررسی نمایید.

فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال

سلام نو-سرویس گردشگری: برای بررسی فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال باید به خوبی جزئیات مسیری که می خواهید طی کنید را بشناسید. در این صورت سفری آسوده و آسان خواهید داشت. هر یک از شهرهای شمالی فاصله مشخص شده ای با یکدیگر دارند. باید فاصله آنها را بررسی کنید و بر اساس ماشینی که می خواهید با آن رانندگی کنید، مدت زمان رسیدن تان به مقصد را تخمین بزنید. دقت داشته باشید که مدت زمان رسیدن شما به مقصد بستگی به سرعت ماشین دارد. در صورتی که مسیر را بلد باشید می توانید سریعتر به مقصد برسید. در غیر این صورت باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنید.

بررسی فاصله شهر آستانه اشرفیه تا ماسال

مسافت آستانه اشرفیه تا ماسال ۸۷ کیلومتر می باشد. اگر سرعت خودروی شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از یک ساعت به مقصد برسید. اما اگر سرعت خودرو بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد بعد از ۴۵ دقیقه به مقصد می رسید. البته اگر در مسیر خود توقف نمایید تا حدودی طول می کشد تا به مقصد برسید. بنابراین باید سرعت تان را طبق توقف و همچنین سرعتی که دارید مورد بررسی قرار دهید. از آنجایی که شهرها و روستاهای زیادی در بین مسیر قرار گرفته اند، شاید بسیاری از افراد در مسیرشان توقف نمایند.

شهرها و روستاهای بین فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال

برای طی کردن مسیر آستانه اشرفیه تا ماسال باید به خوبی شهرها و روستاهایی که نیاز است بین مسیر بگذرانید را بشناسید. زمانی که از آستانه اشرفیه خارج می شوید به عبدل آباد می رسید. عبدل آباد یکی از روستاهای خوش آب و هوا است که به سفید رود نزدیک می باشد. بعد از رد کردن عبدل آباد از طریق بزرگراه رشت، لاهیجان به تازه آباد و ابراهیم سرا می رسید. این دو روستا هم جاذبه گردشگری زیادی دارند و طبیعت شان بکر و دیدنی است. در همان اتوبانی که طی می کنید بعد از رد کردن ابراهیم سرا به رشت آباد می رسید.

در مسیر آستانه اشرفیه تا ماسال، لولمان قرار گرفته که یکی از شهرهای زیبای شما است. شما می توانید این شهر را بین مسیر خود مورد بازدید قرار دهید. در طی مسیری که می گذرانید از رودبارکی هم گذر می کنید. بعد از رد کردن رودبارکی و کرباسده به کوچصفهان می رسید. کوچصفهان یکی از شهرهای زیبایی می باشد که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. این شهر دارای طبیعت بکر و دیدنی است که شما می توانید از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید. از طریق بلوار امام رضا می توانید از کوچصفهان خارج شوید و به بلسبنه برسید.

حسن آباد و بچه گوراب از دیگر روستاهایی هستند که در فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال قرار گرفته اند. بعد از اینکه این روستاها را رد می کنید به رشت می رسید. رشت جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی دارد که می توانید در این شهر توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری آن بازدید نمایید. بعد از رد کردن رشت می توانید ملاسرا، کلاشم بالا، زیمسار، مرجغل و روستاهای دیگر را مورد بازدید قرار دهید. صومعه سرا یکی از شهرهای زیبایی می باشد که قبل از ماسال است. این شهر دیدنی های زیادی دارد و آب و هوای آن بکر و بی نظیر می باشد. بعد از صومعه سرا روستاهای قصاب سرا، پوستین سرا، آسیاب سر و .... را مشاهده خواهید کرد تا سرانجام به ماسال می رسید.

فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال

آستانه اشرفیه تا ماسال با ماشین

امکانات بین فاصله شهر آستانه اشرفیه تا ماسال

در مسیر آستانه اشرفیه تا ماسال امکانات زیادی قرار گرفته است. در واقع باید بدانید که به دلیل شهرها و روستاهای زیادی که در این مسیر وجود دارند، امکانات زیادی را راه اندازی کرده اند. شما می توانید پمپ بنزین ها، پمپ گازها، فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، سرویس بهداشتی، دکه های اغذیه فروشی و ... را در مسیر خود مشاهده کنید. طبق نیازتان در هر یک از نقاطی که مایل باشید می توانید توقف نمایید و از امکانات مسیر استفاده نمایید. به دلیل امکانات زیادی که در مسیر راه اندازی شده است، شما سفری آسوده و امن خواهید داشت.

بررسی فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال با ماشین شخصی

برای طی کردن فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال با ماشین شخصی، بر اساس سرعتی که دارید می توانید بعد از ۴۵ دقیقه الی ۱ ساعت به مقصد برسید. بسیاری از افراد مایل هستند که به دلیل راحتی و آسودگی بیشتر با ماشین های شخصی شان سفر کنند. آنها ترجیح می دهند در هر مکانی که مایل هستند توقف داشته باشند و یا اینکه به صورت یکسره سفر نمایند. به همین دلیل طبق سرعت و تجربه رانندگی که دارند می توانند در مدت زمان مشخص شده ای به مقصد برسند.

فاصله آستانه اشرفیه تا ماسال

آستانه اشرفیه تا ماسال

بررسی فاصله شهر آستانه اشرفیه تا ماسال با اتوبوس

بسیاری از افراد با استفاده از اتوبوس های گردشگری مسیر آستانه اشرفیه تا ماسال را طی می کنند. اتوبوس ها سرعت کمتری نسبت به ماشین های شخصی دارند. به همین دلیل مقداری طول می کشد تا با اتوبوس به مقصد برسید. بدون شک اتوبوس در مسیری که طی می کند توقف دارد. این مسئله موجب می شود که شما ۱۰ الی ۱۵ دقیقه دیرتر به مقصد برسید. سفر با اتوبوس های گردشگری برای بسیاری از افراد جذاب تر از ماشین های شخصی می باشد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید