۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 55403705

بازدید از این مرکز خرید رایگان بوده و حتی می‌توانید بدون خرید نیز از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

مرکز خرید جوی سیتی شیدان(پکن)

سلام نو-سرویس گردشگری: مسافرت چه در شهرهای داخلی و چه در شهرهای خارجی تنها شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و دیدنی نیست. خرید در مسافرت از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر است که بانوان، نوجوانان و جوانان عاشق آن هستند. اگر قصد خرید در پکن از برندهای معروف و مشهور و یا حتی سوغاتی برای نزدیکان و عزیزانتان دارید، بهتر است با انواع مراکز خرید پکن آشنا شوید. همراه ما با لیست مراکز خرید شهر بزرگ پکن آشنا شوید.

مرکز خرید یین تای سنتر

خرید از پکن + معرفی پاساژها

اگر قصد خرید در پکن چین را دارید، مرکز خرید یین تای سنتر از بهترین‌های مراکز خرید در این شهر است. مرکز خرید یین تای سنتر قسمتی از یک مجموعه بزرگ با ۳۵۰ هزار متر مربع مساحت و متشکل از سه ساختمان اصلی است که یین تای سنتر نام دارد. این سه فروشگاه در یک مکانی به یکدیگر متصل شده‌اند که شامل لابی، فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌های سنتی و بین‌المللی و کافی‌شاپ‌های متعددی است. هنگام گردش و خرید در این مجموعه با نمایندگی بیش از ۵۰ برند بین‌المللی روبرو می‌شوید که از میان آن‌ها می‌توان به برندهای مشهوری چون جیورجیو آرمانی، دولچه، گابانا و کارتیه اشاره کرد. علاوه بر برندهای به نام بین‌المللی، تعداد زیادی از برندهای مشهور و معتبر چینی نیز در این مرکز وجود دارند که هزینه خرید شما را کاهش می‌دهند. حتی اگر قصد خرید ندارید، کاملا رایگان سری به این سازه خرید عظیم بزنید و از فضای اطراف نهایت لذت را ببرید.

مرکز خرید جوی سیتی شیدان

خرید از پکن + معرفی پاساژها

مرکز خرید جوی سیتی شیدان از مراکز خرید به نام در شهر پکن چین است. هنگام گردش در این شهر برای خرید در پکن و دسترسی به این مرکز خرید باید خود را به منطقه شیدان برسانید. مرکز خرید جوی سیتی شیدان‌ با ۱۳ طبقه، در لیست بزرگ‌ترین مراکز خرید ناحیه شیدان پکن قرار دارد. از امکانات جالب این مرکز خرید، بلندترین پله برقی دنیا است که در این مرکز جای دارد. همچنین، بزرگ‌ترین سینمای دیجیتال چین و بزرگ‌ترین فروشگاه لوازم آرایشی پکن نیز در این مرکز خرید جای گرفته‌اند. برندهای معروف مد دنیا از جمله زارا نیز در این مجموعه یافت می‌شوند که خرید علاقه‌مندان این برند معروف را راحت می‌کند. بازدید از این مرکز خرید رایگان بوده و حتی می‌توانید بدون خرید نیز از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

مرکز خرید اورینتال پلازا

خرید از پکن + معرفی پاساژها

از دیگر مراکز خرید شهر پکن مرکز خرید اورینتال پلازا است. برای خرید در پکن باید خود را به مرکز شهر پکن بین خیابان‌های گلداستریست و سیلور استریت برسانید، جایی که ساختمان اورینتال پلازا جای گرفته است. این مرکز خرید معادل ۱۳۰ هزار متر مربع وسعت دارد و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری در آسیا است. اورینتال پلازا در میان اهالی پکن و گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است. برندهای معروف و مشهور این مجموعه شامل ورا مدا، سیسلی، مورگان، سودا و ماکس مارا است که طرفداران و خریدان مخصوص به خود را دارند. بازدید از اورینتال پلازا کاملا رایگان است و حتی اگر قصد خرید ندارید باری تفریح سری به این مجموعه بزنید و از فروشگاه‌ها و بوتیک‌های رنگارنگ لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید