۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۸
کد خبر: 55403382

برای طی کردن فاصله سنگر تا رامسر بهتر است که به خوبی مسیری که می خواهید طی کنید را بشناسید و امکانات مسیر را بررسی کنید.

فاصله سنگر تا رامسر

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله سنگر تا رامسر باید به خوبی مسیری که می خواهید طی کنید را بشناسید. با شناخت مسیر می توانید به راحتی از امکانات مسیر استفاده کنید و سفری آسوده داشته باشید. شهرها و روستاهای زیادی بین مسیر قرار گرفته اند که هر یک از آنها دیدنی های زیادی دارند. بنابراین می توانید با توقف در این شهرها و روستاها، سفر خاطره انگیزی برای خودتان رقم بزنید. مسیر سنگر تا رامسر به راحتی طی می شود و در این مسیر جاده پر پیچ و خمی را نیازی نیست طی کنید. اگر راننده حرفه ای باشید می توانید این مسیر را در کمترین بازه زمانی طی کنید.

بررسی فاصله سنگر تا شهر رامسر

برای طی کردن مسافت سنگر تا رامسر باید ۱۰۹ کیلومتر را طی کنید. اگر سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید حدود ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه این مسیر را طی نمایید. در صورتی که سرعت تان بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود ۵۰ دقیقه بعد می توانید مسیر را طی نمایید. برای طی کردن فاصله این دو شهر باید نیازی نیست سرعت تان خیلی بالا باشد، چرا که زیبایی های مسیر زیاد است و می توانید در مسیر خود از این زیبایی ها بازدید نمایید. در صورتی که در مسیرتان توقف نمایید مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود.

شهرهای بین فاصله سنگر تا رامسر

برای طی کردن مسیر سنگر تا رامسر باید ابتدا از طریق بلوار امام رضا از شهر سنگر خارج شوید. پس از اینکه از بلوار خارج شدید وارد اتوبان سنگر، کوچصفهان خواهید شد. در این بزرگراه روستاهای زیادی را مشاهده می کنید که می توانید برای بازدید از این روستاها توقف نمایید. روستای سده، حشکوا و نویده را که رد کنید به کوچصفهان می رسید. کوچصفهان یکی از شهرهای زیبای شمالی می باشد که جاذبه های گردشگری متنوعی دارد. در این شهر می توانید یک الی دو ساعت توقف نمایید تا از شهر بازدید کنید. برای اینکه کوچصفهان را رد کنید باید وارد بزرگراه رشت، لاهیجان شوید. در این بزرگراه روستاها و جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد.

گرباسده یکی از روستاهایی می باشد که در مسیر سنگر تا رامسر مشاهده می کنید. رودبارکی یکی از مهمترین رودهایی می باشد که می توانید در مسیر خود مشاهده کنید و از آن بازدید نمایید. لولمان را به عنوان یکی از شهرهای زیبای مسیر می توانید از نزدیک مشاهده کنید. بعد از رد کردن لولمان به رشت آباد، چولاب، ابراهیم سرا، تازه آباد و عبدل آباد می رسید. یکی از شهرهای دیگری که در این مسیر می توانید مورد بازدید قرار دهید آستانه اشرفیه می باشد. این شهر جاذبه های گردشگری زیادی دارد که می توانید در یک روز آنها را بازدید نمایید.

فاصله سنگر تا رامسر

شهر سنگر تا شهر رامسر

برای رد کردن آستانه اشرفیه به سمت رامسر باید وارد بزرگراه لاهیجان، آستانه شوید. در فاصله سنگر تا رامسر زیبایی های زیادی قرار گرفته است. با وارد شدن به این بزرگراه روستاهای زیادی را مشاهده خواهید کرد. سیاه کوچه، نیاکو، بازکیا گوراب، حاجی آباد، بیجاربنه بالا و پایین و نخجیر کلایه را در مسیر مشاهده خواهید کرد. شهر لاهیجان یکی از شهرهای میانی بین مسیر سنگر تا رامسر می باشد که می توانید در این شهر توقف کنید و از دیدنی های آن بازدید نمایید. بعد از رد کردن لاهیجان می توانید دیزین، نخجیر کلایه، لیالستان، تالش محله، دیوشل، املش، کلاچای ولی آباد، چابکسر، سورخانی و ... را مشاهده کنید تا به رامسر برسید.

امکانات فاصله سنگر تا شهر رامسر

زمانی که مسافت سنگر تا رامسر را طی می کنید می توانید امکانات زیادی را در مسیر خود مشاهده نمایید. شما می توانید پمپ بنزین ها و پمپ گازهای زیادی را در مسیر مشاهده نمایید و از آنها برای پر کردن باک بنزین خود استفاده نمایید. همچنین فروشگاه ها و دکه های غذایی زیادی را در مسیر می توانید مشاهده نمایید. برای تهیه هر یک از وسیله های مورد نیاز سفرتان می توانید از فروشگاه ها و دکه های مواد غذایی بین مسیر، آنها را خریداری نمایید. امکانات زیادی در این مسیر وجود دارد که موجب می شود شما از سفر خود لذت ببرید.

فاصله سنگر تا رامسر با ماشین شخصی

برای طی کردن فاصله سنگر تا رامسر با ماشین شخصی می توانید مدت زمان کمتری در مسیر باشید. سرعت ماشین شخصی نسبت به اتوبوس ها بیشتر است. به همین دلیل شما می توانید سریعتر به مقصد برسید. هر یک از ماشین های شخصی بر اساس سرعت مشخص شده ای مسیر را طی می کنند. در صورتی که سرعت بیشتر باشد شما می توانید سریعتر به مقصدتان برسید. اما اگر در مسیر توقف کنید و سرعت تان زیاد نباشد مقداری طول می کشد تا به مقصد برسید.

فاصله سنگر تا رامسر

سنگر تا رامسر

فاصله سنگر تا شهر رامسر با اتوبوس

مسافت سنگر تا رامسر را می توانید با اتوبوس طی کنید. اتوبوس های گردشگری به عنوان بهترین ماشین های تور گردشگری شناخته می شوند که جمعیت زیادی را در خود جای می دهند. شما می توانید با استفاده از این اتوبوس ها مسیر زیادی را طی کنید. برای طی کردن مسیر سنگر تا رامسر از آنجایی که سرعت اتوبوس کم است و در مسیر توقف می کند شاید مدت زمان زیادی در مسیر باشید.

کد خبرنگار: ۲۶
۲دیدگاه شما

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی حمیدی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 1
    پرچم سنگر همیشه بالاست
    • علیرضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      یعنی از پرچم رامسر، عروس خاورمیانه، با آن شهرت جهانیش، پکینگی از دریا،ساحل،جلگه جنگل و کوه در یک نگاه، هم بالاتر هست؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید