دکتر محمد طهماسبی رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج، افزایش آمار مسمومیت با «متانول» در یاسوج خبر داد و گفت: یک نفر از افراد مراجعه کننده جان باخت.

افزایش آمار مسموم شدگان با مشروب در یاسوج / یک نفر فوت شد

به گزارش سلام نو له نقل از ایسنا، رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج با اشاره به افزایش تعداد مسموم‌شده‌ها با الکل آلوده به متانول در این شهرستان گفت: ممکن است منبع تامین این الکل یک یا دو جا بوده باشد اما این مسمومیت در یک محل یا برنامه نبوده است.

افزایش مسمومیت با متانول در یاسوج

دکتر محمد طهماسبی رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج اظهار کرد: از روز پنجشنبه سوم آذر ماه ۱۴۰۱ تا کنون ۴۸ زن و مرد در پی مسمومیت با متانول به بیمارستان امام سجاد یاسوج مراجعه کردند و پذیرش شدند.

وی ضمن نگرانی از افزایش تصاعدی مراجعات به دلیل مسمومیت با الکل یا متانول اظهارکرد: متاسفانه این آمار همچنان در حال افزایش است به طوری که دیشب ۷ نفر و پریشب ۴ نفر مراجعه کننده داشتیم. بنابراین مردم و والدین مراقب و مواظب فرزندان خود باشند و کنترل کنند که فرزندانشان با چه کسانی رفت و آمد دارند تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶ نفر خانم و ۴۲ نفر آقا بودند که تا ساعت ۸ صبح امروز ۴۴ نفر دیالیز شدند.

طهماسبی تصریح کرد: از مجموع افراد مراجعه کننده یک نفر فوت کرده، یک نفر نیز وضعیت وخیمی دارد و به دلیل خونریزی شدید دچار مرگ مغزی شد و مگر مغزی او تایید شد. همچنین ۳ نفر هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: این افراد اکثرا ۲۷ یا ۲۸ ساله هستند و در مجموع رده سنی آنها بین ۱۶ تا ۳۶ سال است.

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج عنوان کرد: اکثر این افراد با اختلالات بینایی از جمله تاری دید مواجه شده اند.

طهماسبی تاکید کرد: ممکن است که منبع تامین این ۴۸ نفر یک یا دو جا بوده باشد اما این مسمومیت در یک محل یا برنامه نبوده است.

وی بیان کرد: همه امکانات بیمارستان را برای نجات و ارائه خدمات به این بیماران بسیج کرده ایم و کادر درمان و پزشکان در این زمینه تلاش دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید