۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 55402117

صدها مدل متنوع سرویس چای‌خوری چینی اصیل در فروشگاه‌های شهر تیان‌شان عرضه می‌شود که توجه بانوان را به خود جذب می‌کند. در نظر بگیرید، بازدید از این مجموعه رایگان است.

شهر چای تیان شان شانگهای

سلام نو-سرویس گردشگری: شانگهای یکی از شهرهای خارجی است که سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است. شانگهای با حدود ۲۴ میلیون نفر جمعیت در لیست پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان قرار دارد. این شهر پرجمعیت در طول زمان توسعه یافته و تعداد زیادی از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی را در خود جای داده است. اگر سفر به شانگهای چین را در نظر دارید، باید اطلاعات لازم درباره مکان‌های دیدنی شانگهای، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی کسب کنید. در این صورت، برنامه سفری شما کاملا منظم شده و تفریحی جذاب را پیش رو خواهید داشت. همراه ما باشید و با اماکن دیدنی آشنا شوید.

معبد لانگا

مکان‌های دیدنی شانگهای

معبد لانگا در لیست مکان‌های دیدنی شانگهای قرار دارد. این معبد قدیمی با نام معبد لونگ هوا نیز شهرت دارد. معبد لانگا در سال ۲۴۲ میلادی در دست ساخت قرار گرفت. معبد قدیمی لانگا یکی از بزرگ‌ترین، اصیل‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معابد باستانی شانگهای چین محسوب می‌شود. معبد لانگا در پارکی زیبا با ۲۰ هزار متر مربع مساحت، در منطقه جنوب‌غربی شانگهای چین قرار گرفته است. این معبد بر اساس معماری صومعه‌های متعلق به مکتب بودایی چان در دوره دودمان سونگ با استفاده از چوب و آجر ساخته شده است. این معبد محل برگزاری مراسم‌های سنتی بوداییان است، که بسیار جالب و دیدنی است. برج ناقوس و پاگودای و یا نیایشگاه لونگ هوا نیز از مهم‌ترین دیدنی‌های این مجموعه هستند، که شما می‌توانید همه را یکجا تماشا کنید.

شهر چای تیان شان

مکان‌های دیدنی شانگهای

شهر چای تیان شان از دیگر مکان‌های دیدنی شانگهای است، که تفریح جالبی را برایتان به دنبال دارد. کشور چین به انواع چای‌های خوش نوش مشهور است. اگر به دنبال خرید یک چای خوش‌دم و خوشمزه هستید، از شهر چای تیان شان دیدن کنید. این مکان محل عرضه انواع مختلف چای چینی است، که هر کدام به ناحیه‌ی خاصی از این کشور پهناور اختصاص دارند. قسمتی از شهر چای تیان شان شامل صدها چایخانه است، که می‌توانید یک فنجان چای خوشمزه‌ای را بنوشید. فروشگاه‌های عمده‌ی این مجموعه، انواع چای فله‌ای را به قیمت‌هایی مناسب عرضه می‌کنند، که قبل از خرید انواع چای می‌توانید کیفیت چای را نیز امتحان کنید. علاوه بر این، صدها مدل متنوع سرویس چای‌خوری چینی اصیل در فروشگاه‌های شهر تیان‌شان عرضه می‌شود که توجه بانوان را به خود جذب می‌کند. در نظر بگیرید، بازدید از این مجموعه رایگان است.

اسپای گرین ماساژ

مکان‌های دیدنی شانگهای

اگر قصد بازدید از مکان‌های دیدنی شانگهای را دارید، از مجموعه اسپای گرین ماساژ دیدن کنید. اسپای گرین ماساژ در مرکز مالی جهانی شانگهای واقع شده که جذابیت بسیاری را برای گردشگران خارجی دربر دارد. این مجموعه اسپای چینی به انواع آروماتراپی و خدمات زیبایی اختصاص دارد. اسپای گرین ماساژ در کل چین دارای ۶ شعبه است و طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالای خدمات درمانی در تمام شعبه‌ها دلیل معروفیت آن است. با این وجود که ماساژ هزینه‌ی بالایی در این مرکز برایتان دربر دارد، خدمات ارائه‌شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند. نگران هزینه ماساژ و انواع خدمات نباشید، شاید این اولین و آخرین شانس شما برای سفر به شانگهای چین و استفاده از این امکانات تفریحی عالی باشد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید