۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: 55401912

پل اشیما اوهاشی از جاذبه‌های گردشگری است، که هنگام سفر به کشور ژاپن باید از آن بازدید کنید. این پل با ساختمانی سخت و سفت ساخته شده، که سومین پل بزرگ در سطح جهان است.

پل اشیما اوهاشی

سلام نو-سرویس گردشگری: بعد از یک سال پرکار و شلوغ، افراد نیاز به استراحت، تفریح و مسافرت دارند. افرادی که طرفدار دو آتیشه سفر و گردشگری هستند، تمام سال برای یک مسافرت خوب و عالی برنامه ریزی می‌کنند. بر اساس این برنامه ریزی، شروع به پس انداز هزینه‌های سفر کرده و در این بین به دنبال مقصدی عالی برای سفر خود هستند. ژاپن کشوری فوق‌العاده برای مسافرت و گردشگری است. اگر به دنبال مقصدی عالی با تاریخ و فرهنگی کهن هستید، کشور ژاپن را در لیست مقاصد سفری خود قرار دهید. این کشور زیبا در فصل بهار چشم انداز زیبا و رویایی از شکوفه‌های درخت گیلاس را به گردشگران و مسافران عرضه می‌کند. سفر به ژاپن آرزوی بسیاری از پردشگران است. برای اینکه سفر به ژاپن به خاطره‌ای به یاد ماندنی برایتان تبدیل شود، همراه ما با جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی کشور ژاپن آشنا شوید.

پل اشیما اوهاشی

سفری به کشور ژاپن!

پل اشیما اوهاشی از جاذبه‌های گردشگری است، که هنگام سفر به کشور ژاپن باید از آن بازدید کنید. این پل با ساختمانی سخت و سفت ساخته شده، که سومین پل بزرگ در سطح جهان است. پل اشیما اوهاشی، شهرهای ماتسوئه در استان شیمانه و ساکای‌میناتو در استان توتوری را به یکدیگر متصل می‌کند. این پل عظیم دارای ارتفاع ۴۴ متری، شیب ۵.۱، به طول ۱.۷ کیلومتر در امتداد دریاچه ناکائومی گسترده شده است. هنگام گردش در کشور ژاپن، از این سازه غول آسا و جالب به طور کاملا رایگان دیدن کنید.

تپه‌های شنی توتوری

سفری به کشور ژاپن!

از دیگر جاذبه‌های گردشگری که هنگام سفر به کشور ژاپن باید از آن بازدید کنید، تپه‌های شنی توتوری است. این تپه‌های شنی جذاب از شن و ماسه‌هایی که از رودخانه سندای گاوا وار دریا شده‌اند، سپس توسط جریان‌های اقیانوسی به سمت ساحل حرکت کرده‌اند. این پدیده شنی به طول ۱۰ مایل در کنار دریای ژاپن امتداد دارد. تپه‌های شنی توتوری دارای امکانات تفریحی سرگرم کننده‌ای از قبیل شتر سواری، چتربازی، موزه‌های شنی و ساخت مجسمه‌های شنی در مقیاس بزرگ است. هتل‌هایی که در اطراف این ساحل دریای ژاپن و در تپه‌های شنی قرار دارند، تورهای ویژه‌ای را برای مسافران ترتیب می‌دهند. شما می‌توانید با رزرو یک تور گردشگری، در تپه‌های شنی توتوری لذت ببرید.

پارک جنگلی جیپیا لند هیراتا

سفری به کشور ژاپن!

کشور ژاپن پر از فضاهای سرسبز و جنگل‌های زیباست، که هنگام سفر به کشور ژاپن باید آن‌ها را در لیست گردشگری خود قرار دهید. پارک جنگلی جیپیا لند هیراتا یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا است، که در نزدیکی روستای هیراتا در فوکوشیما واقع شده است. این پارک جنگلی به مجموعه زیبا و رنگارنگ گل‌های ادریسی‌اش مشهور شده است. تنوع گل‌های ادریسی این جنگل زبانزد است، که رکورد جدیدی در کتاب گینس را به نام خود ثبت کرده است. بازدید از این بهشت گل‌های ادریسی کاملا رایگان است.

ورزشگاه بیسبال فوکوشیما آزوما

سفری به کشور ژاپن!

ورزشگاه بیسبال فوکوشیما آزوما از مکان‌های دیدنی ژاپن است، که در لیست گردشگری سفر به کشور ژاپن قرار دارد. ورزشگاه آزوما یک ورزشگاه چند منظوره است، که در سال ۱۹۸۶ افتتاح شد. این ورزشگاه حدود ۳۰ هزار نفر ظرفیت دارد، که قبلا اغلب بازی‌های بیسبال در آن برگزار می‌شد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید