هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری ژاپن سری به شهربازی ناگاشیما اسپا لند بزنید. این شهربازی در سال ۲۰۱۲ مقام هجدهم در بین پربازدیدترین شهربازی‌های سطح جهان را کسب کرد، که شامل تعدادی رولر کوستر، اسباب‌ بازی کودکان، چرخ‌وفلک بزرگ و یک پارک آبی است. این مجموعه که دومین پارک بزرگ چند منظوره‌ی ژاپن است، ۱۰ ترن هوایی بسیار مشهور دارد. ترن هوایی اژدهای فولادی با ۲۴۷۹ متر طول، طولانی‌ترین ترن هوایی در سطح جهان است.

شهربازی ناگاشیما اسپا لند

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر از عاشقان مسافرت و گردشگری در کل جهان هستید، سفر به کشور زیبای ژاپن را در اولویت قرار دهید. کشور ژاپن و شهرهایش پر از اماکن تاریخی و دیدنی هستند، که سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. برای اینکه سفری آسان و بدون دردسر را تجربه کنید، باید اطلاعاتی راجع به پیشینه شهر، مکان‌های تاریخی و دیدنی کسب کنید. همراه ما تجربه بازدید از جاذبه‌های گردشگری ژاپن را به دست آورید.

شهربازی ناگاشیما اسپا لند

بازدید از جاذبه‌های گردشگری ژاپن

هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری ژاپن سری به شهربازی ناگاشیما اسپا لند بزنید. این شهربازی در سال ۲۰۱۲ مقام هجدهم در بین پربازدیدترین شهربازی‌های سطح جهان را کسب کرد، که شامل تعدادی رولر کوستر، اسباب‌ بازی کودکان، چرخ‌وفلک بزرگ و یک پارک آبی است. این مجموعه که دومین پارک بزرگ چند منظوره‌ی ژاپن است، ۱۰ ترن هوایی بسیار مشهور دارد. ترن هوایی اژدهای فولادی با ۲۴۷۹ متر طول، طولانی‌ترین ترن هوایی در سطح جهان است. ترن گردباد سفید، بززرگ‌ترین ترن چوبی جهان نیز در این مجموعه قرار دارد. چرخ‌وفلک آئورورا با ۹۰ متر ارتفاع و ۸۳ متر قطر ۸۳ از محبوب‌ترین‌های شهربازی است. ترن آلترا تویستر به طراحی عجیب و چرخش‌های ۳۶۰ مشهور است، که هر کسی جرت سوار شدن بر آن را ندارد. خانه تسخیر شده و چرخ و فلک در فهرست اسباب بازی کودکان قرار دارند. رستوران، ۱۶ چشمه آب گرم طبیعی، سالن ماساژ و اتاق‌های مخصوص همراه با حمام آب گرم از دیگر بخش‌های جالب این مجموعه هستند. این شهربازی برای تمام اعضای خانواده مناسب بوده، و لحظات لذت بخشی را برایشان ایجاد می‌کند.

پارک میفونیاما راکوئن

بازدید از جاذبه‌های گردشگری ژاپن

هنگام سفر به استان تاگا کشور ژاپن، بازدید از جاذبه‌های گردشگری زیبای این شهر را در نظر داشته باشید. این پارک زیبا مخلوطی از طبیعت سرسبز و هنر است. آنقدر فضای طبیعی این پارک زنده و دلربا است، که گویی نقاشی ماهر دست به قلمو جای جای آن را نقاشی کرده است. زیبایی این مکان، انتخابی عالی برای عکاسی است. اگر به دنبال عکاسی هنرمندانه طبیعت هستید، بازدید از پارک میفونیاما راکوئن را در اولویت خود قرار دهید. بزرگسالان برای بازدید از این مکان باید یک بلیط ۶۰۰ ینی را خریداری کنند.

دره جیگوکو

بازدید از جاذبه‌های گردشگری ژاپن

هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری ژاپن، باید سفر به دره جیگوکو را در نظر بگیرید. دره جیگوکو به چشمه‌های آبگرم با خواص درمانی زیادش شناخته شده است. استخرهای روباز و استخرهای هتل‌های این دره امکان آب تنی و استفاده از آب چشمه‌ها را برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است. مسیرهای مخصوص برای گردشگران در نظر گرفته شده، تا با پیاده روی بر روی آن‌ها خود را به اعماق دره رسانده و در مسیر از زیبایی‌های منظره اطراف لذت ببرند. هنگام بازدید از دره جیگوکو از حمام طبیعی و ماساژ عالی پا غافل نشوید.

سخن آخر

سفر به کشور ژاپن شگفتی‌های بسیاری را در دل خود جای داده است. مکان‌های دیدنی کشور ژاپن قسمتی از فرهنگ و تاریخ کهن مردمان ژاپنی را به نمایش عموم گذاشته است. هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری ژاپن نگران هزینه‌های جانبی نبود، و برای دیدن قشنگی‌های آن وقت و هزینه در نظر بگیرید که شاید دیگر شانس سفر به آنجا را نداشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید