ازدید از شهر نیویورک فرصتی عالی برای آموزش کودکان خود در مورد تاریخ ایالات­متحده به روشی بسیار جذاب­تر از آن چیزی است که با مطالعه کتاب می­توانند یاد بگیرند. از مجسمه آزادی، یکی از شناخته­شده­ترین نمادهای آزادی کشور دیدن کنید و در رد پای میلیون­ها مهاجری که به امید زندگی بهتر از جزیره الیس آمده­اند قدم بردارید.

۴ نمونه از بهترین مکان­های گردشگری برای کودکان در جهان!

سلام نو-سرویس گردشگری: تعطیلات خانوادگی برای خاطرهسازی است. اما وقتی می‌خواهید بهترین تصمیم را برای سفر بگیرید، خوشحال کردن همه اعضای خانواده مخصوصا کودکان ممکن است سخت باشد.

د ادامه برخی از مکانهای گردشگری که کودکان در آنها بسیار سرگرم میشوند را معرفی میکنیم.

  1. کاستاریکا

۴ نمونه از بهترین مکان­های گردشگری برای کودکان در جهان!

چه چیزی را در کاستاریکا دوست دارید؟ این کشور مملو از حیاتوحش عجیب و غریب، از جمله پرندگان رنگارنگ، میمون‌ها و تنبل‌های فوق‌العاده دوست‌داشتنی و یک زمین بازی ایده‌آل برای سفر خانوادگی است. در کاستاریکا سواحل زرق و برقدار و جنگلهای سرسبز و همچنین فرصتی برای پیادهروی خوشمنظره، شنا در زیر آبشارها، زیپلاین، کایاکسواری و موارد دیگر را خواهید یافت. حتی بچه‌های شش‌ساله هم می‌توانند بر روی ”شناور سافاری“، یک سواری ملایم روی رودخانه‌های کلاس ۱ و ۲، بر روی شیب تند رودخانه سوار شوند. اگر زمان شما مناسب باشد، حتی ممکن است بتوانید شاهد لاکپشت مادری باشید که خودش را در ساحل بالا میکشد تا تخمگذاری کند، تجربهای فراموشنشدنی برای مسافران در هر سنی.

  1. بلک هیلز، داکوتای جنوبی

۴ نمونه از بهترین مکان­های گردشگری برای کودکان در جهان!

اکثر مردم برای دیدن کوه راشمور به بلک هیلز میآیند، اما این منطقه زیبا مناظر و جاذبههای بسیار دیگری را نیز ارائه میدهد. بچه‌ها عاشق کندن استخوان‌های ماموت، آب پاشیدن در پارک‌های آبی و کاوش در غار باد، یکی از طولانی‌ترین غارهای جهان هستند. در پارک ایالتی کاستر، انواع فعالیت‌های خانوادگی وجود دارد، از جمله رفتن به قایق پارویی در دریاچه سیلوان، که بهعنوان پس‌زمینه صحنه‌هایی در تعدادی از فیلم‌ها از جمله ”گنجینه ملی، کتاب اسرار“، ماهیگیری و اسب‌سواری استفاده می‌شود. در سوارکاری و تماشای حیاتوحش با گورهای معروف، همراه با گاومیش کوهاندار، گوزن، آهو، شاخ، بزهای کوهی و غیره روبرو خواهید شد. هیل سیتی این فرصت را به شما میدهد که با قطار بخار تاریخی ۱۸۸۰، غرب قدیم را زنده کنید. از منطقه رمز و راز کیهان بازدید کنید، جاییکه به نظر میرسد در آن قوانین طبیعت کاملاً از بین رفتهاند. و با یک لاکپشت غول پیکر آلدابرا در باغ خزندگان سلفی بگیرید.

  1. شهر نیویورک

۴ نمونه از بهترین مکان­های گردشگری برای کودکان در جهان!

بازدید از شهر نیویورک فرصتی عالی برای آموزش کودکان خود در مورد تاریخ ایالاتمتحده به روشی بسیار جذابتر از آن چیزی است که با مطالعه کتاب میتوانند یاد بگیرند. از مجسمه آزادی، یکی از شناختهشدهترین نمادهای آزادی کشور دیدن کنید و در رد پای میلیونها مهاجری که به امید زندگی بهتر از جزیره الیس آمدهاند قدم بردارید. در این مکان کودکان می‌توانند آنچه را که درباره ۱۱ سپتامبر شنیده‌اند به مکان واقعی پیوند دهند و نام قربانیانی را که در صفحات برنزی حک شده‌اند، بخوانند. البته فرصت‌های زیادی برای سرگرمی نیز وجود دارد، از جمله تماشای اجراکنندگان در پارک مرکزی، بازدید از باغ‌وحش و قدم زدن در میان چراغ‌های درخشان میدان تایمز.

  1. پارک ملی یلوستون، وایومینگ / مونتانا / آیداهو

۴ نمونه از بهترین مکان­های گردشگری برای کودکان در جهان!

همه بچهها باید این شانس را داشته باشند که بازدید از پارک ملی یلوستون را قبل از بزرگ شدن تجربه کنند. این پارک که یکی از دیدنی‌ترین پارک‌های ملی آمریکاست، ویژگی‌های زمین گرمایی بیشتری از جمله چشمه‌های آبگرم، لکه‌های گلی و آبفشان‌ها را نسبت به هر جای دیگری بر روی زمین دارد. کودکان از تماشای پرتاب بخار به ارتفاع ۱۸۵ فوت به آسمان و تماشای بسیاری از آبفشانهای کمتر شناخته شده دیگر، همراه با گلدانهای گلی، گلدانهای رنگارنگ و چشمههای آبگرم چند رنگ درخشان، شگفتزده خواهند شد. چشمه گرند منشوری، بزرگ‌ترین چشمه آبگرم کشور، بهدلیل رنگ‌های خیره‌کننده‌اش در رنگ‌هایی که با پراکندگی رنگینکمان نور سفید توسط منشور نوری نارنجی، زرد، قرمز، سبز و آبی مطابقت دارد، نام‌گذاری شده است. در ”مرکز بازدیدکنندگان قدیمی وفادار“ توقف کنید تا یک تفنگ دماسنج مادون قرمز را بردارید که وقتی بهسمت آب قرار داده می‌شود، استخرهای حرارتی ایجاد میکند. مطمئنا بچه‌ها آن را دوست خواهند داشت. البته آنها همچنین از دیدن تمام حیاتوحش از جمله گوزن، گاومیش کوهاندار، گوسفند و شاید حتی خرس یا گرگ لذت خواهند برد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید