رصد بازار خودرو از رشد ۲ میلیونی قیمت «هایما S۷ پلاس» و «سمند LX با موتورEF۷ » در بازار امروز حکایت دارد.

قیمت خودروهای داخلی چقدر افزایش داشتند؟  | جدول قیمت خودرو در بازار

به گزارش سلام نو، رصد بازار نشان دهنده آن است که پس از چند روز ثبات امروز پرطرفدارهای ایران خودرو رشد قیمت داشتند. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار را شاید بتوان یکی از دلایل رشد قیمت خودرو در بازار دانست. از سوی دیگر فعالان بازار بر این نکته اشاره می کنند که افزایش قیمت دو خودرو به معنی خروج بازار از رکود نیست بلکه شاید بتوان گفت بازار از ثبات پی در پی خسته شده باشد و با این شرایط فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که همچنان خرید و فروش خودروهای صفر در پایین ترین سطح صورت می گیرد.

قیمت خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S۷ پلاس»، «سمند LX با موتورEF۷ » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF۷» امروز با رشد ۲ میلیونی قیمت در بازار ۳۶۶ میلیون تومان قیمت خورد و «هایما S۷پلاس» امروز بدون تغییر در بازار میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومانی باقی ماند. اما در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» هم رشدی ۲ میلیونی در بازار داشت و ۴۴۷ میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز ثبات قیمت بودیم «دنامعمولی» در بازار ۴۲۸ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر در بازار ۵۷۱ میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم بدون تغییر در بازار ۴۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید