همراه ما با انواع جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن آشنا شوید.

پارک ساحلی هیتاچی(استان ایباراکی ژاپن)

سلام نو-سرویس گردشگری: استان ایباراکی یکی از استان های کشور ژاپن است که در جزیره هونشو در ناحیه کانتو قرار گرفته‌ است. مرکز استان ایباراکی، شهر میتو است. این شهر حدود ۶۰۹۵ کیلومتر مربع مساحت دارد. طبق آخرین سرشماری سال ۲۰۰۰، حدود سه میلیون نفر در این استان زندگی می‌کنند. اگر به دنبال سفر به استان ایباراکی ژاپن هستید، باید کسب اطلاعات لازم درباره جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن، معابد و موزه‌های آن را در لیست برنامه ریزی خود قرار دهید. از این رو، برنامه گردش شما به طور منظم پیش خواهد رفت. همراه ما با انواع جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن آشنا شوید.

مجسمه یوشیکو دایبوتسو

جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن

مجسمه یوشیکو دایبوتسو از جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن است. این بنای عظیم در شهر یوشیکو استان ایباراکی ساخته شده است. مجسمه یوشیکو دایبوتسو بر روی سکویی با شکل گل نیلوفر و ۱۰ متر مبنا، ساخته شده است. ساخت این مجسمه غول پیکر با ارتفاع ۱۲۰ متر در سال ۱۹۹۵، به اتمام رسید. از این مجسمه به عنوان سومین تندیس بزرگ جهان یاد می‌شود. بازدیدکنندگان مجسمه بودایی یوشیکو می‌توانند خود را با استفاده از آسانسور به سکوی بازدید مجسمه برسانند، و فضای اطراف و شهر را تماشا کنند.

پارک ساحلی هیتاچی

جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن

پارک ساحلی هیتاچی از دیگر جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن است. بازدید از این بهشت رویایی گل‌ها کاملا رایگان است. پارک ساحلی هیتاچی یک پارک چهار فصل است، که در هر فصل و با هر آب و هوایی هوش از سر گردشگران می‌پراند. شما می‌توانید با خیال راحت در این پارک پیاده‌روی و حتی دوچرخه سواری کنید و از زیبایی گل‌ها لذت ببرید. پارک هیتاچی شامل امکانات تفریحی از جمله رستوران، استخر آب برای بازی کودکان و زمین گلف است. از زیبایی این مکان رویایی به طور رایگان لذت ببرید، که مانند آن در هیچ کجای جهان یافت نمی‌شود.

ورزشگاه کاشیما ساکر

جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن

ورزشگاه کاشیما ساکر در لیست جاذبه‌های گردشگری ایباراکی ژاپن قرار دارد. همانطور که از نام این ورزشگاه مشخص است، مسابقات فوتبال در محل این ورزشگاه برگزار می‌شوند. اگر از علاقه‌مندان فوتبال و ورزش هستید، برای بازدید از این ورزشگاه باید خود را به سه کیلومتری شمال مرکز شهر کاشیما برسانید. ورزشگاه کاشیما حدود ۴۰ هزار نفر ظرفیت دارد. آخرین مسابقه‌ای که در آن برگزار شد، تعدادی از بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲ بود. همچنین، برخی از بازی‌های المپیک تابستان ۲۰۲۰ در ورزشگاه کاشیما برگزار شد.

سخن آخر

هنگام سفر به شهرهای مختلف کشور ژاپن، از جاذبه‌های گردشگری بسیاری دیدن خواهید کرد. این جاذبه‌های گردشگری شامل اماکن تاریخی، معابد آیین بودا و ذن، موزه‌هایی که هر کدام میزبان قسمتی از تاریخ کهن ژاپن است، ورزشگاه‌های مدرن با ظرفیت چند هزار نفر است. آنچه که هنگام سفر و بازدید باید به یاد داشته باشید، این نکته مهم است که شاید طبق سلیقه شما برخی از اماکن ارزش دیدن ندارند و تنها یک ساختمان یا پارک هستند. اما، هر کدام زیبایی و تاریخ سنتی مخصوص به خود را دارند که برای فرهنگ و تاریخ آن مردم ارزش بسیاری دارد. از این رو، هنگام بازدید از جاذبه‎‌های گردشگری ایباراکی ژاپن دقت بسیار به خرج دهید که شاید دیگر فرصت سفر به آن را نداشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید