فعالیت‌های تفریحی مانند قایق‌سواری، ماهیگیری و دوچرخه‌سواری در کوهستان به­ راحتی در طول مسیر در دسترس هستند، از جمله اسکی، کفش‌بازی برفی، و ماهیگیری روی یخ در طول زمستان طولانی. برای کسانی که علاقه ­ای به سفر با اتومبیل ندارند، مسیر پیاده ­روی ۳۰۰ مایلی در امتداد خط ساحلی مینه­ سوتا امتداد دارد و فقط می­ توان آن را با پای پیاده طی کرد.

مینه­سوتا

سلام نو-سرویس گردشگری: از منطقه مملو از دریاچه شمالی گرفته تا نمای مرمرین ساختمان کنگره ایالتی در سنت پل، مینه سوتا مملو از زیبایی های طبیعی و فرهنگی است. برای کاوش در مناطق بیابانی مینه سوتا، از جمله جنگل ملی سوپریور و ساحل شمالی دریاچه سوپریور، یا جاذبه‌های فرهنگی، مانند مؤسسه هنر مینیاپولیس یا باغ‌های برجسته مونسینگر کلمنس در سنت کلود، برنامه‌ریزی کنید.

مینه سوتا خواه در مسیرهای پیاده‌روی، پارو زدن در آبراه‌ها، سر خوردن از تپه‌های اسکی یا خرید در مرکز خرید آمریکا باشد، سرزمینی با ۱۰۰۰۰ دریاچه است. با فهرست برترین جاذبه های گردشگری ما مکان های بیشتری را برای بازدید کشف کنید.

  1. جنگل‌های ملی برتر و منطقه وحشی کانو آب‌های مرزی

۴ جاذبه گردشگری برتر در مینه ­سوتا

جنگل ملی برتر، با دریاچه‌ها و رودخانه‌های بکر، مناطق وسیعی از شمال شرقی مینه‌سوتا را پوشش می‌دهد. شهر الی که مرکز بین المللی گرگ ها را در خود جای داده است، پایگاهی عالی برای کشف مناظر بکر و دستنخورده است.

این شهر در امتداد مرز بین دو کشور واقع شده است و یک منطقه عالی برای سفرهای کانو و کایاکسواری و همچنین ماهیگیری است. این منطقه دورافتاده است و از حیات وحش از جمله خرس، گوزن و گرگ حمایت می کند. جنگل ملی برتر بیش از سه میلیون هکتار را پوشش می دهد که ۴۴۵۰۰۰ هکتار یا تقریبا ۷۰۰ مایل مربع از آب تشکیل شده است.

  1. مناظر امتداد ساحل شمالی را ببینید

۴ جاذبه گردشگری برتر در مینه ­سوتا

منظره ساحل شمالی در نزدیکی دولوث، ساحل شمالی دریاچه سوپریور را از دولوث تا خلیج تاندر، انتاریو، کانادا قرار دارد. در طول این مسیر، بسیاری از برترین پارک های ایالتی در مینهسوتا، از جمله فانوس دریایی راک اسپلیت، تتگوچ و پارک ایالتی گراند پرتیج قرار دارند. آبشارها، صخره‌های صخره‌ای و مناظر عالی از دریاچه به ظاهر بی‌پایان سوپریور، این مسیر طولانی را همراهی می‌کنند.

فعالیت‌های تفریحی مانند قایق‌سواری، ماهیگیری و دوچرخه‌سواری در کوهستان بهراحتی در طول مسیر در دسترس هستند، از جمله اسکی، کفش‌بازی برفی، و ماهیگیری روی یخ در طول زمستان طولانی. برای کسانی که علاقه ای به سفر با اتومبیل ندارند، مسیر پیاده روی ۳۰۰ مایلی در امتداد خط ساحلی مینهسوتا امتداد دارد و فقط می توان آن را با پای پیاده طی کرد.

  1. مرکز بین المللی گرگ

۴ جاذبه گردشگری برتر در مینه ­سوتا

مرکز بین المللی گرگ یک مرکز آموزشی است که از بقای گرگ ها حمایت و ترویج می کند. در این مرکز نمایشگاه های عملی، نمایش روش های ردیابی گرگ و انواع اطلاعات در مورد گرگ ها ارائه شده است.

بازدیدکنندگان با مشاهده گله گرگ ساکن با تاریخ طبیعی گرگ ها آشنا می شوند. این مرکز همچنین طیف گستردهای از برنامه ها و سایر تجربیات بازدیدکنندگان را ارائه میدهد، از جمله کارگاه های عکاسی گرگ و بازدیدهای شبانه برای گروه های هشت نفره یا بیشتر.

  1. ساختمان کنگره ایالت مینهسوتا

۴ جاذبه گردشگری برتر در مینه ­سوتا

ساختمان کاپیتول ایالت مینه‌سوتا که بین سال‌های ۱۸۹۶ و ۱۹۰۵ ساخته شد، اخیرا تحت بازسازی قرار گرفت تا این ساختار تاریخی به شکوه اصلی خود بازگردد. علاوه بر تعمیرات مرمر بیرونی و اثاثیه بازسازی شده داخلی، بازسازی‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ نیز فضای عمومی و دسترسی بیشتری را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است.

تورهای با راهنما هر روز هفته در دسترس هستند. در ورودی اصلی بیرونی کاپیتول، کوادریگا یک مجسمه ارابه چهار اسبی طلایی است و همیشه مورد علاقه بازدیدکنندگان است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید