شما هنگام گردش در این بندرگاه می‌توانید وعده غذایی خود را در رستوران‌های کنار بندر سرو کرده و حتی سوغاتی‌های موردنیاز را از فروشگاه‌های اطراف تهیه کنیدبازدید از این بندر چشم نواز کاملا رایگان است.

هاربرلند کوبه( هیوگو ژاپن )

سلام نو-سرویس گردشگری: هیوگو یکی از استان‌های کشور ژاپن است، که در منطقه کانسای جزیره هونشو واقع شده است. استان هیوگو از ادغام استان‌های قدیمی هاریما، تاجیما، آواجی، بخش‌هایی از تامبا و ستسو تشکیل شده است. مرکز استان هیوگو شهری به نام کوبه است. سفر به شهر هیوگو ژاپن شگفتی‌های بسیاری را دربر دارد. اگر علاقه‌ دارید که به این شهر زیبا سفر کنید، باید اطلاعات لازم را به دست آورید. برای گردشی مفرح باید اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن، اماکن تاریخی و تفریحی به دست آورید. پس از کسب اطلاعات، لیست گردشگری خود را تکمیل کنید، تا هنگام گردش در شهر سردرگم نشوید. همراه ما با جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن آشنا شوید.

پل آکاشی کای کیو

جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن + عکس

یکی از جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن که چشم گردشگران را به عظمت خود خیره می‌کند، پل آکاشی کای کیو است. پل آکاشی کای کیو در بین مردمان محلی هیوگو و حتی گردشگران به نام پل مروارید نیز شناخته می‌شود. پل آکاشی کای کیو با دهانه مرکزی به طول ۱۹۹۱ متر، بزرگ‌ترین دهانه مرکزی را در بین پل‌های معلق در سطح جهان و بین‌الملل را به نام خود ثبت کرده است. پس از طراحی این پل عظیم، ساخت آن در سال ۱۹۹۸ میلادی به اتمام رسید. پل مروارید از روی تنگه آکاشی عبور می‌کند. از این رو، شهر کوبه هونشو را به شهر ایوایا در جزیره آواجی متصل کرده و مسیر رفت و آمد بین آن‌ها را بسیار آسان کرده است. شما می‌توانید از این پل با معماری زیبا به طور کاملا رایگان دیدن کنید.

هاربرلند کوبه

جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن + عکس

هاربرلند کوبه از دیگر جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن است. این مکان دیدنی پر از رنگ و لعاب است، که روحیه زمان کودکی را در شما زنده می‌کند. هاربرلند کوبه نام منطقه تفریحی است، که در سال ۱۹۹۲ در بندرگاه شهر کوبه افتتاح شد. هنگام بازدید از هاربرلند کوبه، چشم انداز زیبایی از دریا را در مقابل چشمانتان می‌بینید. نورهای رنگارنگ و و بازتاب مواج آن‌ها روی سطح آب، بندگاره هاربرلند را به محیطی رویایی برای عکاسی تبدیل کرده است. همچنین، رستوران‌های متعدد و مراکز خرید مدرن و سنتی، از دیگر دلایل محبوبیت هاربرلند هستند، که حتی مردم محلی را برای تفریح به این منطقه می‌کشاند. این منطقه مجموعه‌ای تفریحی با نورپردازی عالی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن است، که تنها یک مرکز نیست. شما هنگام گردش در این بندرگاه می‌توانید وعده غذایی خود را در رستوران‌های کنار بندر سرو کرده و حتی سوغاتی‌های موردنیاز را از فروشگاه‌های اطراف تهیه کنید. و بازدید از این بندر چشم نواز کاملا رایگان است.

معبد اینگو جی

جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن + عکس

معبد اینگوجی، در لیست جاذبه‌های گردشگری هیوگو ژاپن قرار دارد. معبد اینگوجی از مجموعه ساختمان‌هایی تشکیل شده است، که در بالای کوه شوشا قرار دارند. سالن اصلی معبد اینگوجی از جنس چوب بوده و بر روی ستون‌های شیبدار ساخته شده است. این معبد زیبا در سال ۹۶۶ تاسیس شد، و در لیست معبدهای تاریخی و قدیمی ژاپن قرار دارد. شما می‌توانید از ایستگاه اتوبوس هیموجی تنها در مدت ۲۵ دقیقه خود را به معبد اینگوجی برسانید. بازدید از این جاذبه گردشگری هیوگو ژاپن کاملا رایگان است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید