برای سفر آسوده و راحت باید اطلاعات لازم درباره جاذبه‌های گردشگری یاماناشی ژاپن آشنا شوید. همراه ما از گردش در یاماناشی لذت ببرید.

جاذبه‌های گردشگری یاماناشی

سلام نو-سرویس گردشگری: ژاپن کشوری زیبا و فوق‌العاده است که سفر به آن آرزوی هر مسافر و گردشگری است. کشور ژاپن پر از ساختمان‍‌های سنتی چند طبقه با رنگ آمیزی و نقاشی‌های سنتی دلربایی است. هنگام بازدید از مکان‌های دیدنی شهرهای مختلف کشور ژاپن شما با تاریخ غنی، آداب ورسوم و حتی سبک زندگی مردمان محلی آشنا می‌شوید. علاوه براین، طبیعت کشور ژاپن حتی پارک‌های دیزنی لند و آکواریوم که ساخته دست بشر هستند در لیست جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور قرار دارند. یاماناشی یکی از استان‌های کشور ژاپن در هونشوی است که برخلاف بیشتر شهرهای این کشور راهی به دریا ندارد. یاماناشی حدود ۴۴۶۵۳۷ کیلومتر مربع مساحت دارد، و شهری به نام کوفو مرکز آن است. انحصار صادرات ابریشم و میوه کشور ژاپن در دست شهر یاماناشی است. عمده میوه‌هایی که در این شهر برداشت می‌شوند شامل هلو، گیلاس و انگور است. برای سفر آسوده و راحت باید اطلاعات لازم درباره جاذبه‌های گردشگری یاماناشی ژاپن آشنا شوید. همراه ما از گردش در یاماناشی لذت ببرید.

شهربازی فوجی کیو هایلند

جاذبه‌های گردشگری یاماناشی ژاپن

شهربازی فوجی کیو هایلند یکی از جاذبه‌های گردشگری یاماناشی ژاپن است. شهربازی‌ها در شهرهای مختلف محل تفریح و وقت گذراندن خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان است. حتی مدرسه‌ها و موسسات آموزشی شهربازی را برای محل تفریح دانش‌آموزان خود انتخاب می‌کنند. شهر بازی تنها محل بازی و تفریح رده سنی کودکان نیست. در شهربازی‌های عظیم دستگاه‌های بازی مخصوص بزرگسالان نیز وجود دارد. شهر بازی محبوب فوجی در دامنه‌ی کوه فوجی در ناحیه تفریحی پنج دریاچه‌ی فوجی واقع شده است. برخی از دستگاه‌های بازی این شهر بازی از قبیل سریع‌ترین ترن هوایی ژاپن، در گینس به ثبت رسیده است. از این رو، شهربازی فوجی با ترن‌های هوایی بزرگ و رنگارنگش در بین گردشگران شناخته شده است. ترن دودودونپا در کمتر از ۱.۵۶ ثانیه سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را طی می‌کند. همراه این ترن می‌توانید حس پرواز و معلق بودن را تجربه کنید. ترن هوایی تاکابیشا در گینس به عنوان پرشیب‌ترین ترن ثبت شده، و ترن هوایی ایجینایکا رکورد بیشترین وارونگی مسافران را داراست.

پاگودای چوریتو

جاذبه‌های گردشگری یاماناشی ژاپن

از دیگر جاذبه‌های گردشگری یاماناشی ژاپن، پاگودای چوریتو است. در زبان ژاپنی نیایشگاه‌ها را با نام پاگودای می‌شناسند. چوریتو یک پاگودای پنج طبقه است. این نیایشگاه با قرار گرفتن در ارتفاعات چشم انداز زیبایی از شهر فوجی یوشیدا و کوه فوجی به گردشگران عرضه می‌کند. پاگودای چوریتو بخشی از معبد آکورا سنگن است، و در سال ۱۹۶۳ به عنوان یک بنای یادبود ساخته شد. برای دسترسی به نیایشگاه چوریتو، باید ۴۰۰ پله را از معبد اصلی، در دامنه کوه به سمت بالا صعود کنید. در فصل بهار پس از رسیدن به پاگودای چوریتو شکوفه‌های صورتی و ملیح گیلاس در ارتفاعات چشم نوازی می‌کنند.

جنگل آئوکیگاهارا

جاذبه‌های گردشگری یاماناشی ژاپن

از جاذبه‌های گردشگری یاماناشی ژاپن، که طبیعتی زیبا و سرسبط را در گرفته است، جنگل آئوکیگاهارا نام دارد. جنگل آئوکیگاهارا با نام‌هایی از قبیل جنگل خودکشی، دریای درختان و بهترین مکان برای مردن نیز در بین مردمان محلی شناخته شده است. جنگل خودکشی در شمال غربی کوه فوجی ژاپن واقع شده و حدود ۳۵ کیلومتر مربع مساحت دارد. این جنگل در افسانه‌ها و داستان‌های سنتی ژاپنی مرتبط با شیاطین بوده، و به مکانی متداول برای خودکشی تبدیل شده است. دو غار معروف یخی و بادی، از مکان‌های دیدنی این جنگل شرور هستند. حیات وحش در جنگل آئوکیگاهارا به ندرت یافت می‌شود. از این رو، آرامش و سکوت در جنگل پرسه می‌زند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید