در مهر ماه امسال در یکی از خیابان های شهر قلعه گنج کرمان زنی به دست یک مامور پلیس در تاکسی به قتل رسید.

مامور پلیس در کرمان یک زن را به قتل رساند + جزییات ماجرا

به گزارش سلام نو به نقل از اعتمادآنلاین، ۱۶ مهرماه امسال یک نفر از افسران پلیس در شهرستان قلعه گنج استان کرمان به دلیل اختلافات شخصی اقدام به قتل یکی از شهروندان زن کرد.

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان جزئیات حادثه قتل یک زن قلعه گنجی به دست یکی از نیروهای پلیس در استان کرمان را تشریح کرد.

۱۶ مهرماه امسال یک نفر از افسران پلیس در شهرستان قلعه گنج استان کرمان به دلیل اختلافات شخصی اقدام به قتل یکی از شهروندان زن کرد.

این حادثه در یکی از خیابان‌های شهر قلعه گنج و در خودروی تاکسی اتفاق افتاده است به نحوی که در پی بروز اختلافات شخصی، زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته است ، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می شود و در حالی که قاتل قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله «کلت کمری» او را به قتل می رساند.

اطلاعیه سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان اضافه می کند: متعاقب این اقدام مجرمانه، قاتل در کوتاه ترین زمان دستگیر و بلافاصله با قرار بازداشت موقت توسط قاضی کشیک دادسرای نظامی ناحیه جیرفت روانه زندان می شود و در نهایت با توجه با اظهارات متهم و دلایل و شواهد موجود و شکایت اولیای دم، پرونده با صدور قرار جلب به دادرسی به اتهام قتل عمد در آستانه صدورکیفرخواست بوده و تا اواخر هفته به دادگاه نظامی یک کرمان ارسال خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید