اروگوئه چیزهای زیادی برای ارائه در قالب غذاهای عالی، سنت­های غیرمنتظره و جاذبه­ های طبیعی فراوان برای کشف دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد بهترین مکان‌ها برای بازدید، به فهرست کارهای ما در اروگوئه نگاهی بیندازید.

اروگوئه

سلام نو-سرویس گردشگری: اروگوئه یک کشور کوچک با مرزهایی با آرژانتین و برزیل است که در اواخر قرن هفدهم توسط اسپانیاییها و پرتغالیها مستعمره شد. اگرچه در ابتدا مردم چاروآ در این کشور سکونت داشتند، اما امروزه تنها کمی از فرهنگ بومی آنها باقی مانده است.

این کشور تعدادی از سنت‌ها و جشن‌های مرتبط با میراث آفریقا را پذیرفت. برای کسانیکه از اروگوئه بازدید می کنند، اروگوئه چیزهای زیادی برای ارائه در قالب غذاهای عالی، سنتهای غیرمنتظره و جاذبه های طبیعی فراوان برای کشف دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد بهترین مکان‌ها برای بازدید، به فهرست کارهای ما در اروگوئه نگاهی بیندازید.

  1. مونتهویدئو

۴ جاذبه گردشگری عجیب در اروگوئه + عکس

پایتخت اروگوئه ترکیبی از معماری نئوکلاسیک و استعماری، تأثیرات آفریقایی و استعداد مدرن اروپایی است. ساختمان‌های دولتی، از جمله محل موزه تانگو مونتهویدئو و کاخ قانونگذاری (متشکل از تقریبا ۳۰ نوع و رنگ مختلف سنگ مرمر) نمایانگر خوبی از ظاهر و احساسی هستند که هنگام قدم زدن در خیابان‌ها تجربه خواهید کرد.

مونتهویدئو شهری با غذاهای کلاس جهانی است که میتوانید به بهترین شکل آنها را تجربه کنید.

میراث فرهنگی مونتهویدئو در بسیاری از موزه‌های تاریخ و هنر این شهر، از جمله موزه بزرگ ملی هنرهای تجسمی و موزه تورس گارسیا که به مجسمه‌ساز، نقاش و نویسنده مشهور آوانگارد اروگوئه‌ای اختصاص دارد، به خوبی نشان داده شده است.

سواحل مونته ویدئو و رامبلا (یک پیادهرو خط ساحلی) گردشگران بسیاری از کشورهای همسایه را جذب میکند.

  1. در سواحل آفتاب بگیرید و شنا کنید

۴ جاذبه گردشگری عجیب در اروگوئه + عکس

این کشور کوچک آمریکای جنوبی مقاصد ساحلی زیبا و بکر زیادی برای عاشقان آفتاب دارد و دارای تفرجگاه‌های ساحلی، استراحتگاه‌ها و مناطق قایق‌سواری فراوان است.

در حالیکه ساحل پونتا دل استه افراد ثروتمند و مشهور را به خود جذب میکند، اما با قیمتهای بالاتر، جمعیت بیشتر و فضایی پر جنب و جوش همراه است که لذت بردن از یک لحظه آرام در زیر نور خورشید را در طول فصل پرآفتاب دشوار میکند. اگر بهدنبال آرامش بیشتری هستید، بسیاری از مقاصد ساحلی دیگر در اروگوئه وجود دارند که گزینه بهتری هستند. پایتخت این کشور، مونتهویدئو، دارای تعدادی سواحل است، از جمله پلایا د لس پوسیتوس مجلل، که ورزشهای آبی فراوانی را ارائه میدهد.

پیریاپولیس، یکی از قدیمیترین مناطق تفریحی ساحلی در اروگوئه، بیشتر موجسواران و دوستداران تاریخ را با امواج قوی و ساختمانهای به سبک بل اپوک خود جذب میکند.

کوستا د اورو (ساحل طلایی) طولانیترین ساحل در کشور است که بیش از ۴۵ کیلومتر از سواحل ماسهای وسیع را پوشش میدهد که توسعه نیافته و ایدهآل برای استراحت است.

  1. کشف گذشته در کلونیا دل ساکرامنتو

۴ جاذبه گردشگری عجیب در اروگوئه + عکس

این شهر کوچک که بیشتر بهعنوان کلونیا شناخته میشود، یکی از قدیمیترین شهرهای اروگوئه نیز هست. کلونیا یا مرکز شهر قدیمی یک مکان میراث جهانی یونسکو و جاذبه اصلی شهر است.

این مکان که در اطراف میدانی پر درخت قرار گرفته و توسط خیابان‌های سنگفرش احاطه شده است، خانه تعدادی از بناها و ویرانه‌های تاریخی، از جمله صومعه قرن هفدهمی است. یک موزه شهرداری نیز وجود دارد که مصنوعات مربوط به تاریخ کلونیا را به نمایش میگذارد. پل متحرک چوبی و کلیسای مقدس توسط مهاجران پرتغالی در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد.

ویرانه‌های میدان گاوبازی که از زمان ممنوعیت گاوبازی در اروگوئه در سال ۱۹۱۲ متروکه شد و فانوس دریایی در مقابل رودخانه نیز از مکان‌های دیدنی معروف هستند.

کلونیا همچنین مکانی عالی برای گرفتن کشتی به بوئنوس آیرس است. این کشتی بیش از ۴۰ بار در هفته از کلونیا حرکت میکند و سفر فقط یک ساعت و ۱۵ دقیقه طول میکشد و یک سفر یکروزه گشت و گذار عالی به پایتخت آرژانتین را ایجاد میکند.

  1. یک باربیکیو آمریکای جنوبی را امتحان کنید

۴ جاذبه گردشگری عجیب در اروگوئه + عکس

استیک‌خانه‌های اروگوئه رویای عاشقان گوشت است. غذای اصلی اروگوئه‌ای ”آسادو“ است، نوعی کباب روی آتش که بیشتر یک رویداد اجتماعی است تا صرف یک وعده غذایی. یک اسادو میتواند از هر نوع گوشت غیر ترشی تشکیل شده باشد (اگرچه گوشت گاو و مرغ انتخابهای اصلی هستند).

اسادو اغلب شامل چند برش گوشت است که در مراحل مختلف پخته میشوند، بنابراین میتوان آنها را یکی پس از دیگری سرو کرد. اسادو معمولا با نان باگت کبابی در کنار گوشت و همچنین سبزیجات کبابی و سالاد سرو میشود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید