اهواز یکی از شهرهای بسیار زیبای ایران است که در دل خوزستان جای گرفته و زیبای‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این شهر لشکرآباد اهواز می‌باشد.

از لشکرآباد اهواز چه می‌دانید ؟

سلام نو - سرویس گردشگری: لشکرآباد اهواز روبه‌روی دانشگاه شهید چمران قرار دارد و بیانگر بافت سنتی و عرب‌نشین اهواز است. این منطقه به‌خاطر وجود فلافل‌فروشی‌های بسیار که همگی در یک راسته واقع شده‌اند، با نام بازار فلافل نیز شهرت دارد و از محبوب‌ترین جاذبه های گردشگری اهواز برای دوستداران غذا محسوب می‌شود.

از لشکرآباد اهواز چه می‌دانید ؟

ویژگی‌ها

اهواز یک شهر جذاب و دیدنی است و توصیه می‌کنیم حتما یک سفر به این شهر داشته باشید. کارون زیبا را که حتما در برنامه سفر خود می‌گنجانید اما این تمام کارون نیست، بازدید از اولین پل معلق ایران که اکنون نماد اهواز به شمار می‌آید و آن را با نام پل سفید می‌شناسند، بازدید از پل سیاه، اولین پل ساخته شده در اهواز که در کنار ویرانه‌های پلی ساسانی ایجاد شده، پل طبیعت اهواز، پل هفتم اهواز با طولانی‌ترین و زیباترین آبشار مصنوعی خاورمیانه، پل هشتم (که زمانی طولانی ترین پل کابلی کشور و خاورمیانه بود)، بازار سنتی عبدالحمید، بازار امام خمینی و بازار ماهی فروشان، آرامستان مسیحیان (لهستانی‌های) اهواز و کاروانسرای معین التجار همگی از دیدنی های اهواز به شمار می‌آیند که در سفر به اهواز و تور خوزستان علاءالدین تراول می‌توانید از برخی از آنها دیدن کنید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید