آیا جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان را می‌شناسید؟!؟ بسیاری از افراد طرفدار سفر به اصفهان در فصل زمستان هستند.

جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

سلام نو-سرویس گردشگری: با شناخت جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان، می‌توانید در فصل زمستان نیز از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در این شهر، برخوردار شوید. زمستان یکی از فصل‌های بسیار جذاب است که طبیعت از رخ بی‌نظیر و چشم نوازی برخوردار می‌گردد. در این فصل می‌توانید از زیبایی‌های حیرت انگیز طبیعت نیز استفاده نموده و بسیاری از مناطق گردشگری را برای سفر انتخاب کنید.

یکی از موارد مهم برای بهره برداری از یک سفر خاطره انگیز در فصل زمستان، استفاده از یک برنامه ریزی دقیق و اصولی است. باید توجه داشته باشید که این برنامه ریزی باید بر اساس اصول و قواعد خاصی تعیین گردد. در این صورت می‌توانید به راحتی یک سفر دلنشین ایده آل و باورنکردنی را برای خود در فصل زمستان رقم بزنید. از جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان، روستاها، دشت‌ها و مناطق اطراف اصفهان هستند. بنابراین اگر به دنبال یک مرکز گردشگری آرام، دنج و منحصر به فرد هستید، می‌توانید به اطراف شهر اصفهان نیز رجوع کنید. در این صورت با یک سفر دل انگیز مواجه خواهید شد.

برنامه ریزی دقیق برای مراجعه به جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان:

همانطور که ذکر شد برای اینکه بتوانید از بهترین جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان بهره‌مند گردید باید از یک برنامه مناسب استفاده کنید. برنامه ریزی در نظر گرفته شده برای یک سفر خاطره انگیز، دربردارنده اطلاعات مهم و ضروری خواهد بود. بنابراین استفاده از یک اصول و قواعد خاص در این زمینه، می‌تواند یک برنامه‌ریزی مفید و ارزشمند را برای شما به همراه داشته باشد. همانطور که ذکر شد مهم‌ترین گام برای استفاده از یک برنامه ریزی اصولی، انتخاب و شناخت جاهای دیدنی در اطراف اصفهان است. اگر شما قصد سفر در زمستان به شهر اصفهان را دارید، باید حتما جاذبه‌های گردشگری اطراف اصفهان را بشناسید. از جمله این مکان‌ها عبارتند از:

جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

چادگان از جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

سفر به چادگان؛ از جمله جاهای دیدنی اطراف اصفهان:

یکی از مهم ترین جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان چادگان است. این شهر در حاشیه رودخانه زاینده رود، قرار گرفته است. به سبب برخورداری از ارتفاعات مناسب در این مکان، می‌توان شاهد یک فضای خیره‌کننده‎‌ و حیرت انگیز بود. همچنان که این شهر از زیبایی چشم نواز و خیره کننده‌ای (در فصل بهار و تابستان و حتی پاییز) برخوردار است، در فصل زمستان نیز یک نگین درخشان در اطراف اصفهان، است.

اگر طرفدار گردش در کوه‌ها و دره‌ها در فصل زمستان هستید، حتما به این مکان مراجعه نمایید. وجود ویلاها در این مکان‌، آن را به یک مکان لاکچری و دنج در فصل زمستان مبدل نموده است. با بارش برف در این مکان، می‌توانید یک چهره‌ی خیره کننده از طربیع را در ارتفاعات، تجربه کنید.

جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

پیست اسکی از جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان؛ فریدونشهر:

از مهم ترین جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان می‌توان به پیست اسکی فریدونشهر اشاره نمود. اگر فصل زمستان را برای سفر به شهر اصفهان انتخاب نموده‌اید، حتما مراجعه به پیست اسکی فریدونشهر را نیز در لیست تفریحات خود بگنجانید. یکی از مرتفع ترین پیست‌های اسکی که در کشور ما واقع شده است، پیست اسکی فریدونشهر میباشد. در این پیست، علاوه بر امکانات رفاهی فوق‌العاده، می‌توانید شاهد بسیاری از تفریحات خاص نیز باشید. به طوری که به راحتی یک روز خاص را سرشار از نشاط و شادابی خواهید کرد. موقعیت کوهستانی این پیست، آن را به یک گزینه‌ی محبوب و پرطرفدار برای گردشگری زمستانی در اصفهان، مبدل نموده است.

این مکان یکی از مکان‌های گردشگری پرطرفدار در بین گردشگران، شناخته شده است. امکاناتی از قبیل: تله اسکی، تیوپ سواری، بالابر آموزشی و ویژه، تله سیژ و ... توجه بسیاری از گردشگران را جلب نموده است.

جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

تالاب گاوخونی از جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

تالاب گاوخونی، بکرترین منطقه‌ی گردشگری اصفهان:

از دیگر جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان، می‌توان به تالاب گاوخونی اشاره کرد. این تالاب به عنوان یکی از خاص‌ترین، بکرترین و جذاب‌ترین مناطق دیدنی اطراف اصفهان به شمار می‌رود. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال طبیعت‌های بکر و دست نخورده هستند، انتخاب این تالاب، بسیار هوشمندانه خواهد بود. با این انتخاب هوشمندانه، می‌توانید ساعت‌ها در دل طبیعت، از زیبایی چشم نواز، بهره‌مند گردید. در این مکان می‌توانید شاهد تلاقی آب و کویر باشید که یک منظره‌ی باورنکردنی و چشم نواز را برای شما به همراه خواهد داشت.

این مکان به این دلیل به عنوان بهترین جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان شناخته شده است که می‌توانید در آن: (شاهد کوچ بسیاری از پرندگان باشید.) این تالاب سالانه شاهد حضور بسیاری از پرندگان خاص و دیدنی و کمیاب است که سبب محبوبیت آن، شده است.

جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

چشمه آب گرم از جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان

چشمه‌های آب گرم از جاهای دیدنی در اطراف اصفهان:

از دیگر جاهای دیدنی اطراف اصفهان در زمستان که بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد، چشمه‌های آبگرم این شهر است. این شهر نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر، دربردارنده یک لیست منحصربه‌فرد از انواع چشمه‌های آب گرم خواهد بود. سالانه بسیاری از گردشگران با آگاهی از وجود این چشمه‌های آب گرم، فصل زمستان را برای بهره برداری از آنها، انتخاب می‌نمایند. یکی از پرطرفدارترین چشمه‌های آب گرم اصفهان، در شهر ورتون قرار گرفته است.

چشمه آب گرم ورتون یکی از موارد باقی مانده از دوران صفوی است. این چشمه در روستای روتون و شهرستان نایین از توابع اصفهان، واقع شده است. در کنار این چشمه آب گرم، می‌توان شاهد بسیاری از بناهای چشم نواز باقی مانده از دوران صفوی نیز بود.

کد خبرنگار: ۲۶
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا شفیعی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    4 2
    ابگرم واقع در روستای چاهریسه و از توابع شهرستان اردستان و با فاصله پنجاه کیلومتری این شهر قرار دارد چه کاری با نایین دارد نگارنده این خبر نامه یا اندکی مطالعه اش را زیادتر کند و یا برود درس جغرافیایش را تقویت کند
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      1 0
      آبگرم ورتون هم نزدیک شهر سجزی است و از توابع شهرستان کوهپایه است. نویسنده شاید چون نایین برای اکثر ایرانیان شناخته تر است به ان اشاره کرده. شما ببخشیدشون! و آبگرمی هم که شما فرمودید هم هست. و من هم ابگرم چاریسه را نمی دانستم و حالا که شما اشاره کردید حتما برای آمدن به آنجا برنامه ریزی خواهمیم کرد. ممنون از اطلاع رسانیتون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید