۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: 55399433

تلفیق معماری مدرن و سنتی ژاپن در طراحی برج اسکای تری بسیار هوشمندانه بوده و انتخاب رنگ سفید برای این بنای فلزی باعث همخوانی آن با محیط اطراف شده است.

برج اسکای تری

سلام نو-سرویس گردشگری: کلان شهر توکیو پایتخت کشور بزرگ ژاپن است. وقتی اسم شهر توکیو به میان می‌آید همه به یاد فیلم‌های تاریخی ژاپنی و انیمیشن‌های جذابی که برای هر رده سنی تولید شده‌اند، می‌افتند. توکیو در ابتدا یک دهکده ماهیگیری کوچک به نام ادو در کنار رودخانه بوده است. اما پس از سالیان دراز و در ازای تلاش بسیار مردمان ژاپنی توسعه یافته است. این کلان شهر چنان به پیشرفت و محبوبیتی دست یافته که بعد از نیویورک و لندن سومین پایتخت صنعتی جهان نام گرفته است. جاذبه‌های توریستی سنتی و مدرن در کنار هم گردشگران بسیاری را برای گردش در توکیو راهی ژاپن می‌کنند. همراه ما بازدید و گردش در توکیو ژاپن را تجربه کنید.

چهارراه شیبویا

گردشی در توکیو ژاپن

گردش در توکیو ژاپن

چهارراه شیبویا همانطور که از نامش پیداست یک چهارراه بزرگ و پررفت و آمد است. چهارراه شیبویا از مجهزترین و محبوب‌ترین نقاط توکیو ژاپن است که مراکز خرید مدرن، انواع رستوران‌های ژاپنی و بین‌المللی و مراکز بازی و سرگرمی را داراست. اگر از علاقه‌مندان مد روز هستید، هنگام گردش در توکیو ژاپن بازدید از شیبویا را در برنامه تفریحی خود قرار دهید. چهارراه شیبویا مرکز فرهنگی و مد روز جوانان و نوجوانان است که تمامی مدهای روز را تولید می‌کند.

موزه ملی توکیو ژاپن

گردشی در توکیو ژاپن

گردش در توکیو ژاپن

موزه ملی توکیو قدیمی‌ترین موزه ملی ژاپن، بزرگ‌ترین موزه هنر ژاپن و حتی سرتاسر جهان است. موزه ملی توکیو با جمع‌آوری ۱۱۰ هزار قطعه به حفظ و نمایش مجموعه گسترده‌ای از آثار هنری و باستانی از سراسر آسیا، به‌خصوص ژاپن پرداخته است. همانطور که می‌دانید ژاپن کشوری با تاریخ غنی است که در این موزه می‌توانید انواع پارچه‌های قدیمی، سلاح‌های تاریخی، تجهیزات نظامی ژاپن کهن، لباس‌ها و کیمونوهای سنتی ژاپنی، کوزه و سرامیک‌های خاص ژاپنی و چینی متعلق به قرون هفت تا چهارده میلادی را ببینید.

برج توکیو اسکای تری

گردشی در توکیو ژاپن

گردش در توکیو ژاپن

برج توکیو اسکای‌تری در توکیو ژاپن، در سال ۲۰۱۲ به ارتفاع ۶۳۴ با کاربری مخابراتی و تفریحی، طراحی و ساخته شد. این برج عظیم بلندترین برج مخابراتی و دومین ساختمان بلند در جهان پس از برج خلیفه دبی است. تلفیق معماری مدرن و سنتی ژاپن در طراحی برج اسکای تری بسیار هوشمندانه بوده و انتخاب رنگ سفید برای این بنای فلزی باعث همخوانی آن با محیط اطراف شده است. سکوهای مشاهده، رستوران‌ها و چشم‌انداز پانامورا این جاذبه گردشگری را در بین همگان محبوب کرده است. این برج در شب به دلیل نورپردازی مهیج به رنگ آبی آسمانی و ارغوانی درمی‌آید که زیبایی و عظمت آن را در برابر دیدگان صد چندان می‌کند. هنگام گردش در توکیو ژاپن بازدید برج توکیو اسکای تری را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید.

استادیوم ملی جدید توکیو( استادیوم المپیک توکیو)

گردشی در توکیو ژاپن

گردش در توکیو ژاپن

استادیوم ملی جدید توکیو با نام‌های استادیوم المپیک توکیو و ورزشگاه ملی جدید توکیو نیز شناخته می‌شود. استادیوم ملی توکیو چند منظوره است که پس از تخریب ورزشگاه قدیمی در همان محل طراحی و ساخته شد. این ورزشگاه مدرن ۶۰ هزار نفر گنجایش دارد که محل برگذاری مسابقات دو و میدانی، راگبی و فوتبال است. استادیوم المپیک توکیو میزبان المپیک ۲۰۲۰ نیز بوده است که تمام مراسمات افتتاحیه و اختتامیه در آن برگذار شد. اگر از علاقه‌مندان ورزش هستید، هنگام گردش در توکیو ژاپن حتما از این ورزشگاه ملی جدید دیدن کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید