خوزستان یکی از استان‌های زیبای ایران است که به واسطه زیبایی‌هایش گردشگران را حیرت‌زده کرده است. یکی از زیبایی‌های وصف‌نشدنی این شهر بازار ته لنجی می‌باشد که در آبادان قرار دارد .

تجربه خریدی لذت‌بخش در بازار ته‌لنجی آبادان

سلام نو - سرویس گردشگری: یکی از بهترین جاهای دیدنی آبادان برای خرید و غرق شدن در فرهنگ مردم بومی، بازار ته لنجی است. در این بازار هر کالایی یافت می‌شود، از لوازم آرایش و بهداشتی گرفته تا پتو و لباس و مواد غذایی. موسیقی‌های محلی که در این بازار نواخته می‌شوند، صدای موسیقی عربی و جملاتی که دست‌فروشان این بازار برای جذب مشتری می‌گویند، نیز می‌تواند برای شما جالب باشد.

می باشد، در گذشته ملوانان شش بار در سال می توانستند اجناسی را از کشورهای همسایه وارد کنند و آنها در اخیابان امیری امروزی به مردم با نرخ های عالی عرضه کنند، در این خیابان انواع اجناس خارجی که به اصطلاح با لنج اورده می شود، یافت می شود. انواع شکلات و سس، لوازم ارایشی بهداشتی، لباس و کفش و… . البته قیمت ها به نسبت سال های قبل افزایش قابل توجهی یافته است و خیلی چیزها هم قیمت تهران است.

تجربه خریدی لذت‌بخش در بازار ته‌لنجی آبادان

بازار ته لنجی

اما برای خرید سس ها و خوراکیها محل مناسبی است. در طول این خیابان چندین ادویه فروشی وجود دارد و ادویه های باکیفیتی می فروشند. همچنین می توانید در حین پیاده روی یکی از فلافلی ها را انتخاب کنید، اگر با خودروی سواری قصد بازدید از بازار ته لنجی ابادان را دارید می توانید از پارکینگ عمومی ابتدای خیابان استفاده کنید تا با خیالی آسوده مشغول گردش در این خیابان شاد شوید

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید