در ادامه با هم به مرور اخباری از سلام نو خواهیم پرداخت که در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان این وبسایت خبری داشته است.

از تعیین تکلیف قیمت بنزین در سال آینده تا اعلام موقتی بودن فیلتر واتساپ و اینستاگرام / اخبار پربازدید سلام نو در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۹

۱. خبر مهم درباره میزان افزایش قیمت بنزین / هر لیتر بنزین در سال ۱۴۰۲ چقدر می شود؟

خبر مهم درباره میزان افزایش قیمت بنزین / هر لیتر بنزین در سال ۱۴۰۲ چقدر می شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه جلسه هیات دولت از آغاز فرآیند تدوین بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و اعلام کرد پیش‌نویس آن هفته آینده برای بررسی و تصویب به دولت ارسال می‌شود. او در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که طبق قانون، تا ۱۵ آبان‌ماه بودجه شرکت‌های دولتی به مجلس تحویل داده شده است.

۲. بایدن یک نفس راحت کشید / آخرین اخبار از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا

بایدن یک نفس راحت کشید / آخرین اخبار از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا

اگرچه این پیروزی کمتر از انتظار جمهوری‌خواهان و تنها با اختلاف کمتر از ۱۰ کرسی شکل خواهد گرفت اما انچه مسلم است به زودی رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان ریاست این مجلس را از نانسی پلوسی دموکرات تحویل خواهد گرفت و او کسی نیست جز کوین مک‌کارتی.

۳. ۸ کشته و مصدوم در خوزستان

۸ کشته و مصدوم در خوزستان

دو سانحه رانندگی در محورهای هویزه به رفیع روستای حساسنه و اهواز -حمیدیه به وقوع پیوست. عارف اصل شرهانی می گوید: در نخستین حادثه که در محورهای هویزه به رفیع روستای حساسنه رخ داد، یک دستگاه پژو ۴۰۵ واژگون و بر اثر آن چهار نفر مصدوم شدند. به گفته او در دومین حادثه که در کیلومتر ۱۰ محور اهواز -حمیدیه به وقوع پیوست، دو دستگاه موتور سیکلت با هم برخورد که بر اثر آن یک نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

۴. عقب نشینی سخنگوی دولت درباره تصمیم فیلترینگ | فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی است!

عقب نشینی سخنگوی دولت درباره تصمیم فیلترینگ | فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی است!

بهادری جهرمی در دیدار با اساتید دانشگاه‌های مشهد گفت: مراجع امنیتی درفیلترینگ نرم افزارهایی مانند اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی است خصوص فیلترینگ نرم افزارهایی مانند اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی گرفته اند به این دلیل که این مجموعه‌ها رسما آموزش‌های تروریستی می‌دهد و شفاف با ما می‌جنگد. وی تصریح کرد: با توجه به شرایط که به وجود آمده است فیلترینگ این نرم افزارها وجود دارد و پس از آن تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید