علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: مراجع امنیتی در خصوص فیلترینگ نرم افزارهایی مانند اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی گرفته اند.

عقب نشینی سخنگوی دولت درباره تصمیم فیلترینگ | فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی است!

به گزارش سلام نو، بهادری جهرمی در دیدار با اساتید دانشگاه‌های مشهد گفت: مراجع امنیتی درفیلترینگ نرم افزارهایی مانند اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی است خصوص فیلترینگ نرم افزارهایی مانند اینستاگرام و واتساپ تصمیمی موقتی گرفته اند به این دلیل که این مجموعه‌ها رسما آموزش‌های تروریستی می‌دهد و شفاف با ما می‌جنگد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط که به وجود آمده است فیلترینگ این نرم افزارها وجود دارد و پس از آن تعیین تکلیف می‌شود.

بهادری جهرمی در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه سال‌های سال است که دشمن تلاش می‌کند تا استقلال کشور را زیر سوال ببرد گفت: با برداشتی که شیوه حکمرانی در ده سال گذشته داشتیم متاسفانه نگاه این بود که مشکلات از گفتگو با پشت میز نشسته‌های آن ور آبی حل کرد، آمار و ارقام این را نشان می‌دهد که این نگاه مکمل تحریم شد.

وی گفت: با توجه به این که در این ده سال تمام توجه‌ها و تمرکزها به اقتصاد بود، نتیجه اش باید رشد اقتصادی می‌بود که اینگونه نشد، یعنی کشور در موضوع اقتصادی درجا زد.

سخنگوی دولت افزود: اعتمادی که به بیرون از کشور بود و سوءمدیریت دولت قبل، دو لبه قیچی شدند و سفره مردم را کوچکتر کردند.

بهادری جهرمی گفت: کشور به سمت افزایش نقدینگی و تورم رفت تا جایی که اقتصادی مریض به دولت سیزدهم تحویل داده شد. این دولت تمام تلاش خود را کرده و می‌کند تا بتواند تورم و موتور خلق پول را کنترل کند که تا حدودی هم موفق بود.

وی تاکید کرد: نتیجه جراحی اقتصادی دولت شد کاهش تورم و نقدینگی، اما کشور باز هم در شرایط سخت قرار دارد، اما اقتصاد در حال درمان است.

سخنگوی دولت گفت: در دوران کرونا ارتباطات حضوری و رودرو به حداقل رسیده بود و فضای مجازی به حداکثر رسیده بود، فضایی که حکمرانی آن به دست غربی هاست و آن‌ها تا توانستند در آن دوران همه را تحت سلطه رسانه‌ای خود بگیرند.

بهادری جهرمی افزود: در همین دوران یک ساله دولت، تجارت‌های خارجی با کشورهای همسایه تقریبا ۵ برابر شده است، در خصوص فروش نفت نیز نسبت به سال‌های گذشته رکوردار بودیم.

وی گفت: در بحث مالیات نیز، در طول یکسال اخیر تعداد مودیان مالیاتی نسبت به ابتدای گرفتن مالیات تقریبا دو برابر شده است.

سخنگوی دولت افزود: از ابتدای گرفتن مالیات فقط دو و نیم میلیون مودی مالیاتی داشتیم، ولی در این یک سال دولت سیزدهم به چهار میلیون نفر مودی مالیاتی رسیده است.

بهادری جهرمی گفت: پس از این پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف دشمن لحظه به لحظه احساس خطر کرد، به گفته مقام معظم رهبری دلیل این تهاجم اخیر سیر پیشرفت ایران بود.

وی افزود: به همین دلیل در ایام اغتشاشات به گونه‌ای جنگ رسانه‌ای راه انداخت و تمام قوای خود را به خصوص قوای رسانه‌ای را پای کار آورد تا ایران را از پای درآورد.

سخنگوی دولت گفت: دشمن در این ایام از اعتراض به حق جوانان کشور سواستفاده کرد؛ در این برهه از زمان فضای مجازی محل جنگ جدی در کشور است.

بهادری جهرمی ادامه داد: به این دلیل که زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است ما سعی داریم شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم.

وی گفت: در بحران اعتراضات سال ۹۸ نرم افزارهای داخلی نتوانستند خواسته‌های مردم را برآورده کنند و در این مدت اغتشاشات امسال سعی کردیم سرعت رسانه‌های داخلی را افزایش دهیم تا بتوانیم خواسته‌های مردم را پاسخگو باشیم.

سخنگوی هیئت دولت بیان کرد: در این مدت بیش از ۶ هزار میلیارد تومان به شبکه ملی اطلاعات بودجه تخصیص داده شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • پریسا IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    3 0
    من گوشی ام مدلش پایین وفیلترشکن وصل نمیشه ترا خدا وات ساپ وصل کنید
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    3 1
    جناب آقای بهادری جهرمی عزیز یکی از بزرگترین مشکلات فعلی اینه که مردم معترض هیچ درگاه مجازی ندارن که در مورد مسائل مختلف اعتراض خودشون را بگوش دولتمردان برسانند شما ابتدا یک همچون حرکتی انجام بدید. تا از مردم نظرخواهی بشه و اینکه همه مشکلات کشور را به حساب دولت قبل بذارید اینکه امر معمولی است. آقای روحانی هم همه مشکلات را به حساب دولت احمدی نژاد می گذاشت
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    3 1
    نرم افزار داخلی هم مثل ایران خودرو است
  • حسین IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 2
    بی انصافی ه که یک پیرزن ماه 30میلیون بازنشستگی خودش و شوهر مرحوم شو بگیره و سال 6بار بره مسافرت ولی مردمی که هیچ پشتیبان دولتی ندارن حتی نمیتونن 100میلیون وام درست کنن که اونم باید بریم ضامن کارمند پیدا کنیم حتی اگر یک هفته مریض بشیم خرج خانواده رو نمیتونیم تهیه کنیم. با چاپ نقدینگی هم که خونه ای رو که فروختم شده 10میلیارد دیگه هیچ امیدی واسه آینده نیست هرکی از قبل داشته میتونه نفس بکشه واقعا هیچ امیدی به آینده نیست خیلی ها مثل من هستن ولی اگر بخوان میتونن تقسیم عادلانه داشته باشن
  • شهره IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    4 1
    موقتی هم باشه آخرش دائم میشه مثل تلگرام ، آخرش که چی ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید