۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۱
کد خبر: 55399142

برای طی کردن فاصله تهران تا رستم آباد گیلان باید شهرها و جاذبه های گردشگری بین مسیر را به خوبی بشناسید.

فاصله تهران تا رستم آباد گیلان

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله تهران تا رستم آباد گیلان باید مسیر را به خوبی بشناسید. تمامی جاذبه های گردشگری و شهرهایی که بین مبدا تا مقصد وجود دارد را باید به خوبی بررسی کنید. در صورتی که با اطلاعات و آگاهی بیشتری بخواهید مسیر تهران تا رستم آباد گیلان را طی کنید بدون شک از سفر خود لذت می برید. می توانید در مسیرتان توقف نمایید و جاذبه های گردشگری بین مسیر را از نزدیک مشاهده کنید. در ادامه به صورت دقیق فاصله شهر تهران تا رستم آباد را بررسی می کنیم تا با آگاهی سفرتان را انجام دهید.

بررسی فاصله تهران تا رستم آباد

مسافت تهران تا رستم آباد گیلان حدود ۲۷۴ کیلومتر می باشد. بنابراین اگر سرعت خودروی شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد باید حدود ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه مسیر را طی کنید. اما اگر سرعت خودرو بیشتر باشد می توانید بعد از دو ساعت و ده دقیقه به مقصد برسید. فاصله تهران تا رستم آباد تا حدودی زیاد است. ولی باید بدانید که دیدنی های مسیر بسیار جذاب می باشد. به همین دلیل شما از طی کردن مسافت تهران تا رستم آباد لذت می برید و سفری خاطره انگیز خواهید داشت.

شهرها و جاذبه های گردشگری فاصله تهران تا رستم آباد گیلان

برای طی کردن مسیر تهران تا رستم آباد گیلان باید از تهران خارج شوید و به کرج بروید. سفر شما از اتوبان کرج، قزوین آغاز می شود. در طی مسیر خود بسیاری از شهرها و روستاهای نزدیک به کرج را مشاهده می کنید که هر کدام امکانات زیادی برای سفر جاده ای دارند. شهر جدید هشتگرد را می توانید در مسیر خود مشاهده کنید. آبیک، ناصرآباد، حصار خروان، محمدیه، گزنه، دودهه، کوهین و .... را می توانید در مسیر خود مشاهده کنید. تمامی این شهرها و روستاها در اتوبان قزوین، رشت قرار گرفته اند. بعد از رد کردن این شهرها و روستاهای متنوع به لوشان می رسید.

اگر مایل باشید می توانید در فاصله تهران تا رستم آباد گیلان توقف نمایید. شهر لوشان جاذبه های دیدنی زیادی دارد. بعد از رد کردن لوشان به منجیل می رسید. می توانید از منجیل و هرزویل بازدید نمایید تا سفر خود را خاطره انگیزتر کنید. بعد از منجیل فاصله کمی را باید طی کنید تا به رودبار برسید. رودبار با رستم آباد تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. در این فاصله روستاهای زیبا و دیدنی را می توانید مشاهده کنید. اگر فاصله شهرهای شمالی زیاد باشد شما متوجه نمی شوید، چرا که دیدنی های بین مسیر زیبا هستند و نظرتان را جلب می نمایند.

فاصله تهران تا رستم آباد گیلان

مسیر تهران تا رستم آباد

امکانات فاصله تهران تا رستم آباد

در مسیر تهران تا رستم آباد گیلان، امکانات جاده ای زیادی وجود دارد. بنابراین شما بدون دغدغه می توانید سفر کنید. در مسیر پمپ بنزین ها و پمپ گازهای زیادی قرار گرفته اند که تابلوهای آنها را می توانید در مسیر مشاهده نمایید. بنابراین نگران پر کردن باک بنزین خودروی خود نباشید. سوپرمارکت ها و دکه های اغذیه زیادی را در مسیر مشاهده می نمایید. بنابراین می توانید تنقلات مورد نیاز برای سفرتان را خریداری کنید. هر وسیله ای که برای سفر نیاز داشته باشید را می توانید در بین مسافت تهران تا رستم آباد گیلان تهیه کنید. دیدنی ها و جاذبه های گردشگری مسیر را هم می توانید از نزدیک مشاهده نمایید.

فاصله تهران تا رستم آباد گیلان با خودروی شخصی

اگر می خواهید فاصله تهران تا رستم آباد گیلان را با خودروی شخصی خود طی کنید حدود دو ساعت و نیم باید در مسیر باشید. البته اگر سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و به صورت یکسره رانندگی کنید در این بازه زمانی به مقصد می رسید. اما اگر در مسیر خود توقف نمایید، دیرتر به مقصد می رسید. بسیاری از افرادی که با خودروهای شخصی خود سفر می کنند در بین مسیر توقف می نمایند تا از دیدنی های مسیر بازدید داشته باشند. به عنوان مثال آنها شاید در شهرهای لوشان، منجیل یا رودبار توقف نمایند تا دیدنی های این شهرها را از نزدیک بازدید کنند. به طور کلی باید بدانید که مدت زمان رسیدن به مقصد با استفاده از خودروی شخصی کوتاه تر از اتوبوس ها می باشد. بسیاری از افرادی که می خواهند سریعتر به مقصد برسند سفر با خودروی شخصی را به اتوبوس ترجیح می دهند.

فاصله تهران تا رستم آباد گیلان

تهران تا رستم آباد

فاصله تهران تا رستم آباد با اتوبوس

برای طی کردن مسافت تهران تا رستم آباد گیلان با اتوبوس، مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. اتوبوس سرعت کمتری نسبت به خودروهای شخصی دارد. بنابراین شاید شما حدود سه ساعت در مسیر باشید. اتوبوس ها در مسیر توقف می نمایند تا مسافران از امکانات مسیر مانند سرویس بهداشتی، خرید اغذیه و ... استفاده نمایند. در صورتی که توقف در مسیر طولانی باشد، زمان زیادی طول می کشد تا شما به مقصد برسید. اگر می خواهید با تورهای گردشگری به رستم آباد بروید، اتوبوس بهترین ماشینی است که باید از آن استفاده کنید. تورهای گردشگری سفری خاطره انگیز برای شما رقم می زنند. اتوبوس های گردشگری در مسیر توقف می نمایند تا مسافران از جاذبه های بین مسیر بازدید کنند و استراحت نمایند. شما می توانید با اتوبوس ها در شهرهای لوشان، منجیل، رودبار و ... که در مسیر هستند توقف نمایید.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید