در ویدیو زیر شاهد تصاویری از ازدواج عروس و داماد عجیبی در هند خواهید بود که ۳۰ سال پیش مرده بودند.

عروس و داماد فوت شده به عقد هم در آمدند! + فیلم باورنکردنی از جشن عروسی

به گزارش سلام نو به نقل از روسیه الیوم، مردم هند در برگزاری رخدادها و مراسم‌های عجیب‌وغریب ید طولایی دارند که ازدواج هم بخش لاینفکی از این حوادث است، اما برگزاری ازدواج که هم عروس و هم داماد ۳۰ سال پیش مرده باشند، شگفتی را به حد نهایت رسانده است.

مراسم ازدواجی کامل با حضور اعضای خانواده عروس و داماد در روستایی در هند برگزار شد، اما با این تفاوت که هم عروس و هم داماد هر دو سه دهه پیش هنگام تولد از این دنیا رفته‌ بودند.

در این مراسم که اتفاقاً مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی هم قرار گرفته است دو خانواده در روستای «داکشینا کاندا» گرد هم آمده بودند تا یک رسم قدیمی را در منطقه خود به جا آورند.

طبق رسوم رایج در این منطقه، آنها باید مراسم عروسی و زفاف این دو متوفی را برگزار کنند، در این مراسم نوزادی که در حین تولد از دنیا رفته است باید با نوزاد دیگری که او هم در حین تولد مرده ازدواج کند و مراسم عروسی و زفافش برگزار ‌شود.

یکی از فعالان فضای مجازی هندی که تصاویر این عروسی را منتشر کرده نوشت: من اکنون در یک مراسم ازدواج حضور دارم، شاید بپرسید خب مراسم ازدواج دیگر نیازی به توییت کردن ندارد، اما اجازه بدهید بگویم که هم داماد و هم عروس هر دو ۳۰ سال پیش فوت کرده‌اند.

در ادامه خبر آمده است، بنا بر آداب رسوم این منطقه، تمامی فرایند عروسی از خواستگاری تا خرید و برگزاری مراسم عروسی به طور کامل برگزار می‌شود و کاروان شادی و مراسم جشن هم باید برپا شود و خانواده داماد لباس عروس را تهیه می‌کنند، شام نیز روی برگ‌های موز برای مهمانان سرو می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید