قیمت دلار که در آبان ماه در حال رکورد شکنی است در روز شنبه به کانال ۳۶ هزار تومان رسید و در روز گذشته با اندکی کاهش یک کانال عقب نشست اما امروز باز هم کانال ۳۶ هزار تومان را پس گرفت.

دلار امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۱ دوباره گران شد + قیمت جدید

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز کانال ۳۶ هزار تومان را پس گرفت.

قیمت دلار در معاملات روز گذشته کانال ۳۶ هزار تومان را ا از دست داد و بر روی ۳۵ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت دلار در شروع معاملات نقدی امروز دوشنبه ۱۶ آبان کانال ۳۶ هزار تومان را پس گرفت و تا مرز مقاومتی ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان پیشروی کرد .

پیش بینی تحلیلگران ارزی از قیمت دلار

عده ای از تحلیلگران ارزی می گفتند در صورتی که نرخ دلار در بالای مذکور یاد شده باقی بماند این امر ممکن است موجب افزایش تقاضای خریداران جدید شود و نرخ دلار به سمت نیمه کانال ۳۶ هزار تومان پیشروی کند. با این حال عده ای از معامله گران از مداخله ارزی بازارساز هراس دارند.

شب گذشته قیمت دلار در معاملات پشت خطی در محدوده ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. به نظر می رسد افزایش قیمت دلار در بازار شبانه موجب تقویت هیجان بازیگران ارزی در بازار امروز بوده باشد.

البته قیمت دلار هرات نیز امروز بر مدار صعود قرار گرفت و به سمت مرز مقاومتی ۳۴ هزار و ۸۰۰ تومان حرکت کرد. روز گذشته نرخ دلار هرات در محدوده ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شده بود .

قیمت دلار در صرافی ملی امروز

صرافی ملی هم امروز قیمت جدید خرید و فروش نرخ دلار را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۸ هزار و ۷۶۵ تومان(بیست و هشت هزار و هفتصد و شصت و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۹ هزار و ۵۴ تومان (بیست و نه هزار پنجاه و چهار تومان) اعلام شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید