اگر قصد دارید برای سازمان خود کارت هوشمند داشته باشید فقط کافی است به مرکز چاپ کارت پی وی سی (pvc) در تهران مراجعه کنید، این مرکزدارای تجهیزات لازم برای چاپ کارت پی وی سی هوشمند را دارد. یکی از این مراکز به نام و با سابقه در این زمینه مجتمع چاپ دیجیتال ایران کهن است. با مراجعه به این مجتمع می‌توانید برای سازمان خود کارت هوشمند دریافت کنید.

مرکز چاپدر دنیای امروزی نمی‌توان از طراحی لوگو و برند سازی قافل شد. آنچه در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت اهمیت لوگو و سایت های معروف طراحی لوگو است

 کارت پی وی سی (pvc) در تهران

حتما تا کنون کارت‌های هوشمند زیادی را در زندگی خود مشاهده کرده‌اید و این امر امروزه اجتناب ناپذیر است. اما کارت هوشمند پی وی سی چیست و چه کاربردی دارد  و مرکز چاپ کارت پی وی سی (pvc) در تهران را در این مطلب می‌خواهیم بیشتر بررسی کنیم. قبل از هر چیزی به معرفی خود متریال پی وی سی خواهیم پرداخت.

پی وی سی چیست؟

PVC مخفف پلی وینیل کلراید، پلیمر پلاستیکی قوی است و تقریباً 40 میلیون تن از آن هر سال تولید می‌شود که آن را به یکی از پرمصرف ترین پلیمرهای جهان تبدیل می‌کند. اگر چه ممکن است نام آن را ندانید، اما شکی نیست که مدت ها قبل از شروع بررسی با کارت PVC هوشمند برای امنیت، برخورد کرده‌اید. حتی برای یافتن آن لازم نیست خیلی دور بگردید. پی وی سی تقریبا در هر اتاق خانه شما وجود دارد. آن را در لوله‌های لوله کشی و لوازم آرایشی که در دستشویی یا ظروف غذا و کابینت در آشپزخانه ذخیره می شود، ببینید. در بطری‌های مواد شوینده لباسشویی، کت های بارانی، چکمه ها و موارد دیگر نیز این ماده وجود دارد.

مرکز چاپدر دنیای امروزی نمی‌توان از طراحی لوگو و برند سازی قافل شد. آنچه در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت اهمیت لوگو و سایت های معروف طراحی لوگو است

کارت پی وی سی هوشمند چیست؟

این کارت‌ها از لحاظ ظاهر و شکل به مانند کارت بانکی هستند که بر روی آن‌ها اطلاعاتی درج شده است. اما از لحاظ قطعات داخلی و برخی موارد  دیگر با این کارت‌ها اختلاف دارند. این کارت‌ها از جنس پی وی سی هستند و دروت این کارت میکروچیپ یا ریز پردازنده‌ای قرار دارد که به افراد امکان دسترسی به بخش‌های مختلف یک سازمان یا ورود و خروخ از سازمان را می‌دهد.

این که افراد به چه بخش‌هایی دسترسی داشته باشند بستگی به تعریفی دارد که کارفرما برای کارت پی وی سی هوشمند کارمند می‌کند. به عبارت دیگر این کارت توانیی تعریف داده‌های متتعد به تعداد  افراد یک سازمان را دارد.

اهمیت کارت هوشمند پی وی سی

کارت های پی وی سی  هوشمند به طور کلی بهترین راه حل برای تولید کارت شناسایی در نظر گرفته می‌شوند زیرا بادوام و انعطاف پذیر هستند. چاپ تمام متن‌ها، عکس‌ها و گرافیک‌هایی که برای ایمن نگه داشتن کسب و کار خود نیاز دارید، با کارت پی وی سی هوشمند برای شما آسان خواهد بود. در مجتمع چاپ کهن حتی امکان افزودن نشان‌های هولوگرافیک و واترمارک نیز بر روی این کارت وجود دارد. این نوع کارت هوشمند یک ویژگی بارز دارد و آن هم این است که جعل نشان‌های ID شما را غیرممکن می‌کنند.

استفاده از PVC نه تنها به این معنی است که بازتولید نشان‌های محصول و برند شما دشوارتر است، بلکه تصویری حرفه‌ای از شرکت شما نیز ارائه می‌دهد. این کارت‌ها به سرعت و با دقت تمام و بدون عیب و نقص چاپ می شوند و شما هرگز نگران لکه شدن یا خراب شدن آن نیستید.

مرکز چاپدر دنیای امروزی نمی‌توان از طراحی لوگو و برند سازی قافل شد. آنچه در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت اهمیت لوگو و سایت های معروف طراحی لوگو است

در کشورهای اروپای امروزه کارت پی وی سی هوشمند بسیار مورد توجه قرار گرفته ایت و تقریبا هر شهروند اروپایی یک عدد از این کارت را دارد. برای مثال در کشور آلمان هر شهروند آلمانی یک عدد کارت پی وی سی هوشمند سلامت دارد که همه مشخصات سلامت فرد در میکروچیپ این کارت قرار دارد.

کارت هوشمند PVC با راه حل‌های چاپ استاندارد سازگار نیست. اگر این کار را امتحان کردید، ممکن است به چاپگر و کارت هوشمند PVC خود آسیب رسانده باشید. بهترین راه برای چاپ روی کارت PVC استفاده از چاپگر تخصصی است که دارای قابلیت‌های مختلفی هستند.

کاربرد کارت PVC هوشمند

از جمله کاربردهای این کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارت الکترونیک نقدی
  • کارت اعتباری
  • کارت مابفر یا همان ارتباطات بی‌سیم
  • کارت باشگاه مشتریان
  • کارت تخفیف
  • کارت هدیه
  • کارت تردد کارمند
  • کارت حضور و غیاب کارمندان یا دانش آموزان
  • دستگاه ماهواره

چگونه کارت هوشمند برای سازمان خود چاپ کنیم؟

اگر قصد دارید برای سازمان خود کارت هوشمند داشته باشید فقط کافی است به مرکز چاپ کارت پی وی سی (pvc) در تهران مراجعه کنید، این مرکزدارای  تجهیزات لازم برای چاپ کارت پی وی سی هوشمند  را دارد. یکی از این مراکز به نام و با سابقه در این زمینه مجتمع چاپ دیجیتال  ایران کهن است. با مراجعه به این مجتمع می‌توانید برای سازمان خود کارت هوشمند دریافت کنید.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید