فتوکیان رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران، از کاهش ذخیره مخازن سدهای تهران به کمتر از ۵۰ درصد خبر داد و گفت: بارش باران در آبان ماه امسال ۷۵ درصد کاهش یافت.

میزان کاهش ذخیره مخازن سدهای تهران اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: هم اکنون ذخیره مخازن سدهای تهران ۳۳۲ میلیون مترمکعب است که این رقم کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت مطلوب برای آبان ماه است.

فتوکیان با اشاره به اینکه ذخیره مطلوب در آبان ماه برای سدهای پنجگانه تهران ۷۰۰ میلیون متر مکعب است گفت: حجم مخازن سدهای تأمین کننده آب شرب تهران، ۳۳۲ میلیون متر مکعب و این رقم در سال گذشته ۴۱۲ میلیون متر مکعب بوده است که کاهشی در حدود ۸۰ میلیون متر مکعب داشته ایم.

وی افزود: مقدار بارش در آبان ماه امسال ۴ میلیمتر بوده که این رقم در بلند مدت ۱۶ میلیمتر و کاهش حدود ۷۵ درصد را شاهد هستیم.

فتوکیان ادامه داد: از ابتدای سال آبی جاری ۴ میلیمتر بارندگی ثبت شده و این رقم در بلند مدت ۲۶ میلیمتر بوده که کاهشی در حدود ۸۵ درصد را نشان می‌دهد.

رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با آماری که خدمت شما اعلام شد از همه مردم عزیز درخواست داریم در مصرف آب صرفه جویی و الگوی مصرف را رعایت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید