انتشار تصویری از ارسلان قاسمی و الناز حبیبی با لباس عروس در سفره عقد که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، شایعاتی را پیرامون این دو بازیگر سینما و تلویزیون رقم زده است.

ازدواج الناز حبیبی با بازیگر جوان چشم رنگی! + ماجرا چیست؟ / عکس سفره عقد

به گزارش سلام نو، الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد. الناز حبیبی دانش‌آموخته رشتهٔ تدوین است. الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد.الناز حبیبی از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. الناز حبیبی تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

الناز حبیبی در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شد و فرزند آخر خانواده است. ظاهرا تمام اعضای خانواده حالا مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند. 

ازدواج الناز حبیبی با بازیگر جوان چشم رنگی! + ماجرا چیست؟ / عکس سفره عقد

حبیبی درباره علاقه به بازیگری و چگونگی آغاز این مسیر می‌گوید: از همان بچگی عشق بازیگری داشتم تا اینکه سال ۱۳۷۶ در کانون پرورش فکری- زمانی که ۹ ساله بودم- از طریق شوهر دختر عمه‌ام که مدیر تولید بود برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان‌ دار و بامزه می گشتند که مرا انتخاب کردند سپس با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان بازیگر شدم.

الناز حبیبی بصورت حرفه ای اما از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۸ ساله بود با سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی فعالیت خود را ادامه داد. او سپس با سریال روزگار غریب سال ۸۶ و سریال فاصله ها سال ۸۹ چهره اش شناخته تر شد. حبیبی از بازیگران محبوب کیانوش عیاری است و همکاری‌های متعددی با او داشته است. 

با این همه شهرت حبیبی به سریال دردسرهای عظیم باز می‌گردد، سریالی که سکوی پرتاب الناز حبیبی و جواد عزتی بود و محبوبیت هر دو را به شدت افزایش داد.

ازدواج الناز حبیبی با بازیگر جوان چشم رنگی! + ماجرا چیست؟ / عکس سفره عقد

عکس الناز حبیبی و ارسلان قاسمی شایعه ازدواج آن ها را رقم زد اما این عکس مربوط به پشت صحنه فیلم جدیدشان است.

الناز حبیبی

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رشید IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 0
    عالی الناز حبیبی عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید