۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
کد خبر: 55397617

کرمان یکی از استان‌های بسیار زیبای ایران است که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این استان یکی از استان‌های بسیار زیبای ایران است که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این استان آبشار مکی می‌باسد که در راور واقع شده است.

گردشی دلچسب در آبشار مکی

سلام نو - سرویس گردشگری: اگر ۳۵ کیلومتر به سمت شرق راور پیش روی کنیم به روستای زیبای مکی خواهیم رسید .این روستا در قسمت شمالی کویر لوت قرار گرفته است .

در تنگه ای که در دل این روستا جای گرفته است آبشار زیبایی در جریان می باشد همچنین این دره پوشیده ز انجیر وحشی ، بنه، علف شور، درمنه کوهی و بادام کوهی است .

آب های این آبشار در مسیر خودش باعث فرسایش جالبی شده است که در این فرسایش ارتفاع آبشار به ۱۲ متر می رسد و باعث شنیدن صدای خروشان آب در دل روستا می شود .

فضای اطراف این آبشار را خزه هاو پرسیاوشان وحشی پوشانده است و منظره ای چشم نواز را ایجاد کرده است.

گردشی دلچسب در آبشار مکی

نحوه دسترسی به آبشار

برای دیدار از این آبشار باید به سمت شهرستان راور حرکت کنید و برای این کار می توانید اقدام به خرید بلیط اتوبوس راور را به صورت آنلاین خریداری کنید و خود را به این منطقه برسانید. پس از رسیدن به راور باید راهی روستای مکی شوید که با کمک وسایل حمل و نقل عمومی می توانید این کار را انجام دهید.

گردشی دلچسب در آبشار مکی

بازدید از آبشار مکی

برای دیدار از آبشار شرایط خاصی وجود ندارد و شما می توانید تحت هر شرایطی این کار را انجام دهید. بهتر است در فصل بهار به این سفر بروید زیرا طبیعت این منطقه در این فصل در اوج زیبایی خود قرار دارد و شما می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید

    *** ***