۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 55397447

اگر به دنبال بهترین جنگل نزدیک رودبار برای اسکان و طبیعت گردی هستید باید ویژگی ها و مشخصات هر یک از جنگل ها را به خوبی بررسی کنید.

جنگل نزدیک رودبار

سلام نو-سرویس گردشگری: هر یک از گردشگرانی که به رودبار می روند مایل هستند از جنگل‌ های رودبار بازدید نمایند. آنها می خواهند بهترین جنگل نزدیک رودبار را برای اسکان و طبیعت گردی انتخاب کنند. جنگل های شهر رودبار متفاوت است. در واقع هر یک از روستاهای رودبار جنگل های زیادی دارند و شما می توانید با رفتن به روستاهای متفاوت شهر رودبار از جنگل ‌های روستاها بازدید نمایید. اما برخی از جنگل هایی که در نزدیکی رودبار هستند زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

جنگل های زیبای نزدیک رودبار

اگر شما هدف تان جنگل گردی و مشاهده طبیعت جنگل می باشد می توانید از جنگل های مشهوری مانند نقله بر و کندلات بازدید نمایید. هر یک از جنگل های نزدیک رودبار پوشش گیاهی متفاوتی دارند. جنگل به عنوان یکی از زیباترین مکان های گردشگری استان های شمالی شناخته می شود. هر یک از استان های شمالی جنگل های متفاوتی دارند. در این جنگل ها پوشش گیاهی و جانوری و ویژگی ‌های خاصی قرار گرفته است. بنابراین پیش از اینکه به جنگل های متفاوت استان های شمالی بروید باید در مورد ویژگی های جنگل ها و همچنین پوشش گیاهی آنها اطلاعات بیشتری به دست بیاوری. برای انتخاب بهترین جنگل رودبار بهتر است که هر یک از جنگل های نزدیک شهر رودبار را از نظر ویژگی هایی که دارند بررسی کنید. در ادامه دو نمونه از جنگل های مهم نزدیک رودبار را معرفی می کنیم.

جنگل نقله بر، جنگل نزدیک رودبار

یکی از بهترین جنگل هایی که آن را به عنوان بهترین جنگل نزدیک رودبار می‌ شناسند جنگل نقله بر می باشد. طبیعت این جنگل طرفداران زیادی دارد. اگر شما در فصل تابستان، بهار پاییز و زمستان به این جنگل بروید از آب و هوای جنگل لذت خواهید برد. بسیاری از جنگل های کشور ایران در استان گیلان هستند. این استان به عنوان یک سرزمین زمردی شناخته می ‌شود. جنگل نقله بر در استان گیلان است و در ۴۵ کیلومتری جاده استان رشت به قزوین می باشد. شما می توانید این جنگل را که در روستای رستم آباد می باشد مورد بازدید قرار دهید.

این جنگل رودبار یکی از ییلاق های دیدنی به شمار می رود. اگر در مسیر تهران به رشت هستید حتماً به سمت روستای رستم آباد رودبار بروید و از این جنگل بازدید نمایید. این جنگل طبیعت نابی دارد. سپیدرود یکی از مهم ترین رودهایی است که نقش مهمی روی زیبایی و سرسبزی جنگل نقله بر داشته است. هوای این جنگل به گونه ای می باشد که اگر می خواهید از گرمای تابستان فرار کنید جنگل نقله بر یکی از انتخاب های بی نظیر به شمار می‌ رود.

طبیعت این جنگل رودبار سرشار از درختان انجیل، پاپیتال، بوته‌ های ممرز ... غیره می‌ باشد. یکی از زیباترین جاذبه های طبیعت گیلان جنگل نقله بر می باشد. سرو هرزویل که حدود ۳۰ متر ارتفاع دارد در روستای هرزه ویل می باشد. به همین دلیل مسافرانی که به جنگل نقله بر رفته اند میتوانند از این سرو بازدید نمایند. پوشش جانوری متفاوتی در جنگل نقله بر وجود دارد. شما میتوانید آواز پرندگانی که روی شاخه های جنگل نشسته اند را بشنوید و از شنیدن صدای آنها لذت ببرید.

جنگل نقله بر رودبار ، طبیعت بکر و بهشتی

جنگل کندلات

در بین انواع جنگل نزدیک رودبار می توانیم جنگل کندلات رودبار را معرفی کنیم. روستای کندلات یکی از روستاهای مهم شهرستان رودبار می باشد. این روستا مکان های زیادی برای گردشگری دارد. مسافران می توانند در طی یک روز از مکان های گردشگری این روستا بازدید نمایند. پارک جنگلی کندلات به عنوان یکی از بهترین نقاط گردشگری رودبار می باشد. استان گیلان از آنجایی که طبیعت سرسبزی دارد یکی از بهترین استان های کشور ایران جهت مسافرت شناخته می شود. روستای کندلات توابع شهرستان رودبار است و گشت و گذار در این روستا لذت بخش می باشد.

مسافران برای مشاهده از این جنگل رودبار می توانند یک روز زمان بگذارند. پارک جنگلی کندلات دارای امکانات تفریحی زیادی است. شما می توانید از امکانات این پارک استفاده کرده تا اوقات فراغت لذت بخشی داشته باشید. آبشار آلوبن، رودخانه سفیدرود، جنگل هیرکانی و ... از جمله دیدنی های نزدیک جنگل کندلات هستند. در این پارک جنگلی می توانید درختان انجیل که در فصل بهار و در فصل پاییز رشد می کنند را مشاهده کنید. تعطیلات شما در این روستا به بهترین نحو ممکن می گذرد. صنایع دستی زیادی در روستای کندلات وجود دارد. پوشش گیاهی متراکم زیادی از جانوران در این جنگل زندگی می کنند. دارکوب، شغال، سینه سرخ و لاک پشت به عنوان حیوانات اصلی این جنگل شناخته می شوند.

جنگل نزدیک رودبار

چه زمانی از جنگل نزدیک رودبار بازدید کنیم ؟

بسیاری از افرادی که می خواهند به جنگل نزدیک رودبار بروند برایشان این پرسش به وجود می ‌آید که در چه فصلی باید از جنگل های نزدیک رودبار بازدید کنند. تماشای جنگل هایی که در نزدیکی رودبار هستند در هر فصلی جذابیت خاصی دارد. شما می توانید در تابستان، بهار و پاییز از جنگل های نزدیک رودبار بازدید نمایید. سرسبزی و تازگی هر یک از جنگل های نزدیک رودبار موجب شده که بسیاری از گردشگران در فصل های متفاوت از این جنگل ‌ها بازدید نمایند. بسیاری از افرادی که می خواهند از گرمای تابستان شهرهای متفاوت دور باشند به جنگل های استان گیلان می روند. در استان گیلان جنگل های متفاوتی قرار گرفته است که هر یک از این جنگل‌ها مکان مناسبی برای گردشگری و اسکان هستند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید