قیمت دلار بار دیگر رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال قیمتی بالاتر شد. دلار امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۱ از ۳۴ هزار تومان گذشت.

دلار رکورد تاریخی ثبت کرد / دلار امروز مرز ۳۴ هزار تومان را رد کرد!

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، امروز ۱۱ آبان ماه ۴۰۱ دلار مرز ۳۴ هزار تومان را رد کرد و رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کرده است. قیمت طلا و سکه امروز ۱۱آبان ماه ۱۴۰۱ چه می شود؟

هر گرم طلای ۱۸ عیار در لحظه تنظیم این گزارش به یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است. در ابتدای ساعت معاماتی امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

سکه نیز همپای رشد دلار طی دیروز و امروز مسیر صعودی را در پیش گرفته است. هر سکه امامی در لحظه تنظیم این گزارش از مرز ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم عبور کرده است. سکه تمام بهار آزادی هم به ۱۴ میلیون و ۹۰۳ هزار تومان رسید.

نیم سکه به ۸ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید و ربع سکه ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی هم به سه میلیون و ۱۶۵ هزار تومان رسیده است.

رکورد بی‌سابقه‌ قیمت دلار در هفته جاری

قیمت دلار در هفته جاری، رکورد بی‌سابقه‌ای داشت و ظرف چند روز از کانال ۳۳ به ۳۴ هزار تومان وارد شد. اما به نظر می‌رسد که طلا و سکه همپای قیمت دلار داخل رشد نکرده و نوسان آنها اندازه دلار چشمگیر نبوده است. اگرچه به نظر می‌رسد این تحرکات از ساعتی قبل آغاز شده و این احتمال وجود دارد که نوسانات بازار ارز و طلا از ساعاتی دیگر آغاز شود.

افزایش قیمت طلا و سکه در حالی است که پیش از این بسیاری از کارشناسان اعلام کرده بودند که با توجه به ثبات قیمت دلار، بازار طلا و سکه هم بازار با ثباتی است و فعلا نباید چشم انتظار افزایش قیمت طلا بود.

از طرف دیگر، برخی از پیش‌بینی‌های جهانی اعلام می‌کند که قیمت طلای جهانی طی ۵ سال آینده روند نزولی دارد و احتمال کاهش قیمت طلای جهانی زیاد است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید