در ادامه با هم به مرور اخباری از سلام نو خواهیم پرداخت که در تاریخ ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱ بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان این وبسایت خبری داشته است.

از جزئیات ریزش معدن در کرمان تا مبلغ یارانه آبان ماه / اخبار پربازدید سلام نو در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۰

۱. زمان واریز یارانه آبان ۱۴۰۱ + مبلغ

زمان واریز یارانه آبان ۱۴۰۱ + مبلغ

بر اساس برنامه‌های موجود پیش‌بینی می‌شود که یارانه آبان‌ماه هم بیستم همین ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز شود

جاماندگان یارانه پس از ثبت درخواست، اگر مشمول دریافت یارانه باشند، یارانه آبان‌ماه را دریافت می‌کنند.ثبت‌نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند از طریق سایت https://my.gov.ir امکان‌پذیر است. علاوه بر این، متقاضیان بازبینی دهک‌بندی و افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، همچنان می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

۲. ریزش مرگبار معدن در کرمان / آمار کشته‌ها اعلام شد

ریزش مرگبار معدن در کرمان / آمار کشته‌ها اعلام شد

هوشیار احمدی رییس اداره روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، از مرگ ۲ کارگر در ریزش یک معدن زغالسنگ واقع در شهرستان کوهبنان خبر داد.

۳. سکه به ۱۶ میلیون نزدیک شد / افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز

 سکه به ۱۶ میلیون نزدیک شد / افزایش قیمت طلا و سکه در بازار امروز

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۵ میلیون و ۶۲۴ هزار تومان رسید و هر گرم طلا حدود یک میلیون و ۳۷۷ هزار تومان معامله شد.

۴۳ مبلغ یارانه آبان ۱۴۰۱ تغییر می کند؟ + زمان واریز

مبلغ یارانه آبان ۱۴۰۱ تغییر می کند؟ + زمان واریز

بر اساس برنامه‌های موجود پیش‌بینی می‌شود که یارانه آبان‌ماه هم بیستم همین ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز شود. جاماندگان یارانه پس از ثبت درخواست، اگر مشمول دریافت یارانه باشند، یارانه آبان‌ماه را دریافت می‌کنند. ثبت‌نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند از طریق سایت https://my.gov.ir امکان‌پذیر است. علاوه بر این، متقاضیان بازبینی دهک‌بندی و افرادی که یارانه آن‌ها از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، همچنان می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید