یکی از ابزارهایی که این روزها ارتباط با مشتریان را به خوبی تسهیل کرده، ربات واتساپ است. ربات واتساپ به عنوان نسل جدید تکنولوژی مدیریت پیام در واتساپ، دغدغه مدیران روابط‌ عمومی و ارتباط با مشتریان برای پیگیری امور مشتریان را برطرف کرده است.

ربات واتساپ؛ بهترین ابزار هوشمند برای مدیریت ارتباط با مشتریان

ربات واتساپ یک ابزار هوشمند و سریع است که ارسال انبوهی از پیام‌ها و پاسخگویی 24 ساعته به مشتریان است را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل مدیریت می‌کند. اگر تاکنون تجربه استفاده از ربات واتساپ را نداشته‌اید یا با پتانسیل‌های آن آشنا نیستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی قابلیت‌های ربات هوشمند واتساپ برای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بپردازیم.

آشنایی با ربات واتساپ (WhatsApp)

ربات واتساپ یا ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ، یک پلتفرم هوشمند کاربردی و پرطرفدار در بستر WhatsApp است که برای مدیریت ارسال پیام متنی و صوتی به مشتریان طراحی ‌شده است. این ربات هوشمند علاوه بر اینکه قابلیت انتشار محتوای متنی، صوتی و ویدیویی به ‌صورت نامحدود را دارد، فرصت بازاریابی و تبلیغات را هم فراهم کرده ‌است. با اتصال ربات واتساپ به سایت کسب و کار خود می‌توانید اطلاع ‌رسانی به مشتریان با سرعت بیش‌تر و پرداخت هزینه کمتر را تجربه کنید.

ربات واتساپ محدودیت‌های پنل ارسال پیامک انبوه را ندارد و با کمک آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه، تبلیغات و اطلاع رسانی‌های مربوط به کسب و کار خود را انجام دهید و حتی نیاز به نیروی‌ انسانی هم ندارد. در بخش بعدی با قابلیت‌های این ربات همه کاره آشنا می‌شویم.

ربات واتساپ؛ بهترین ابزار هوشمند برای مدیریت ارتباط با مشتریان

امکانات و قابلیت‌های ربات واتساپ

ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ قابلیت‌های جالب و استثنائی دارد که پیگیری امور مشتریان را برای شما سهل و آسان می‌کند. این قابلیت‌ها عبارتند از:

1. ارسال پیام انبوه به واتساپ مشتریان

اولین و مهمترین قابلیت ربات واتساپ، ارسال پیام انبوه به گروه‌های مختلف مشتریان است. شما می‌توانید لیست مشتریان خود را از طریق فایل اکسل در ربات واتساپ وارد کنید و با حداقل هزینه مالی و زمانی با آنها در ارتباط باشید.

2. قابلیت پاسخگویی 24 ساعته از طریق منشی واتساپ

یکی از خدمات سرویس ربات واتساپ، منشی واتساپ است. ربات منشی نقطه ضعف عدم پاسخگویی به مشتریان در ساعات غیر اداری را برطرف کرده است. با خرید ربات منشی واتساپ به صورت 24 ساعته و حتی در روزها و ساعت‌های غیر کاری هم می‌توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.

3. امکان ارسال انواع پیام‌های متنی، صوتی و تصویری

قابلیت بعدی ربات واتساپ، امکان ارسال انواع پیام متنی، تصویری، لینک، فایل، صوت و ویدیو است. با این ربات هوشمند شما هیچ محدودیتی در ارسال پیام‌های طولانی، لینک یا حتی معرفی محصول و خدمات سایت خود ندارید.

4. امکان استفاده همزمان چند کاربر از یک شماره واتساپ

اگر لازم است چند نفر به پنل واتساپ دسترسی داشته باشند و فکر می‌کنید که به دلیل محدودیت‌های واتساپ این کار ممکن نیست، کاملا در اشتباه هستید. ربات واتساپ این امکان را فراهم کرده که چند نفر به ‌صورت همزمان به پنل ربات دسترسی داشته ‌باشند و امور مشتریان را پیگیری کنند.

5. امکان ذخیره اطلاعات تماس مشتریان

در برنامه ربات واتساپ می‌توانید اطلاعات تماسی مشتریان قدیمی و جدید را ذخیره کنید. فقط کافی است شماره تماس و نام مشتریان را در قالب یک فایل اکسل آماده کنید. در این برنامه امکان تفکیک شماره‌های متصل به واتساپ از شماره‌های بدون واتساپ هم وجود دارد.

6. پاسخ خودکار و پیام خوش آمدگویی به مشتریان

با ربات واتساپ می‌توانید به صورت خودکار و 24 ساعته پاسخگویی پیام مشتریان خود باشید. حتی می‌توانید یک محتوای آماده به عنوان پیام خوش ‌آمدگویی آماده کنید که در هنگام دریافت پیام از سمت مشتری، برای او ارسال شود.

7. امکان استفاده از ربات روی کامپیوتر و دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و آیفون

ربات واتساپ هم روی لپتاپ و کامپیوتر شخصی قابل استفاده است، هم روی گوشی و تبلت‌های اندرویدی و آیفون. امکان سینک شدن اطلاعات بین ربات روی کامپیوتر و ربات روی گوشی و تبلت هم وجود دارد.

ربات واتساپ؛ بهترین ابزار هوشمند برای مدیریت ارتباط با مشتریان

ربات واتساپ چه مزایایی برای کسب و کارها شما دارد؟

همان طور که در بخش قبلی توضیح دادیم، ربات واتساپ بر مبنای هوش ‌مصنوعی طراحی ‌شده و می‌تواند در مسیر مدیریت ارتباط با مشتریان همراه تیم CRM و روابط عمومی کسب و کار شما باشد. استفاده از سرویس ربات واتس اپ برای کسب و کار شما مزایای مختلفی دارد، از جمله:

✔ در واتساپ فروشگاه آنلاین ایجاد کنید

اولین مزیت ربات واتساپ، ایجاد فروشگاه آنلاین و سرعت بخشیدن به پرداخت‌های اینترنتی مشتریان است. ربات واتساپ این بستر را فراهم می‌کند که لینک پرداخت و حساب‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهید تا آنها پرداخت‌های خود را در فضایی امن انجام دهند.

✔ فروش کسب و کار خود را بهبود ببخشید

یکی از مسیرهای جذب مشتری، پاسخگویی به سوالات او در سریع‌ترین زمان ممکن است. مشتریان دوست دارند پاسخ سؤالات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند و زمانی که از چند شرکت استعلام قیمت دریافت می‌کنند، اغلب جذب شرکتی می‌شوند که پاسخگویی سریع‌تر و دقیق‌تری دارد. ربات واتساپ با ایجاد امکان پاسخگویی 24 ساعته، مشتریان بالقوه شما را حفظ کرده و فروش و درآمد بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

✔ روند ارائه خدمات به مشتریان را تسریع کنید

مزیت بعدی ربات هوشمند واتساپ، بالا بردن سرعت پاسخگویی به مشتریان است. ربات واتساپ با مدیریت پیام‌ها به نیروی ‌انسانی واحد فروش یا CRM کمک می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن روند پیگیری امور مشتریان یا ثبت ‌سفارش‌ها را انجام دهند.

خرید ربات واتساپ اینباکسینو

اگر قصد دارید سیستم ارتباط با مشتریان کسب و کار خود را متحول کنید و برای تهیه سرویس ربات واتساپ انگیزه گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم خدمات اشتراکی ربات واتساپ اینباکسینو را امتحان کنید. پلتفرم اشتراکی ربات واتساپ اینباکسینو با کمک برنامه ‌نویسی و هوش ‌مصنوعی، برای نخستین بار موفق شده یک ربات حرفه‌ای را به صورت سامانه تحت وب ارائه کند.

مهمترین ویژگی‌های ربات واتساپ اینباکسینو عبارتند از:

  • تحت وب بودن ربات واتساپ (وجه تمایز نسبت به دیگر ربات‌ها)
  • قابلیت وب ‌سرویس ربات و اتصال آن به سایت یا اپلیکیشن برای ارسال اعلانات
  • قابلیت انتشار محتوای متنی، صوتی و ویدیویی به ‌صورت نامحدود
  • فعال بودن تنها یک منشی در هر لحظه و برای هر شماره
  • مشاهده گزارشی از وضعیت پیام ارسال ‌شده به ‌همراه تاریخ
  • اطلاع ‌رسانی به مشتریان با سرعت بیش‌تر با پرداخت هزینه کمتر
  • مشخص ‌کردن تعداد دریافت ‌کنندگان هر پیام
  • 24 ساعت تست رایگان و استفاده از همه امکانات سرویس

وجه تمایز اینباکسینو نسبت به سایر سرویس‌های ربات واتساپ، تحت وب بودن این پلتفرم و استفاده از آن با تهیه اشتراک (ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، یکساله و اختصاصی) است. البته سرویس ربات اینباکسینو قابلیت‌های پیشرفته دیگری هم دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از فرصت تست رایگان، توصیه می‌کنیم به نشانی inboxino.com مراجعه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید