۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 55396521

گرگان قطب پوشاک کشور است که به لطف عوامل مختلف از جمله طراحی سایت فروشگاهی توانسته مجموعه های قدرتمندی را در عرصه پوشاک در سطح کشور معرفی کند.

گرگان قطب پوشاک ایران

به گزارش هیرکانا، ممکن است برای خیلی از افراد سوال پیش بیاید که گرگان چگونه به عنوان قطب فروش لباس و پوشاک کشور معرفی شده است. عوامل متفاوتی می تواند در این زمینه تاثیر گذار باشد از جمله ویژگی ها و موقعیت هایی که این استان دارد می تواند از دلایلی باشد که این استان را به سمت فروش لباس سوق داده است. از جمله مواردی که سبب شد گرگان و یا استان گلستان به قطب فروش لباس کشور تبدیل شود این بود که باعث ایجاد سهولت و اعتماد مردم به فروشندهای آنجا شد که از دلایل مهم بازار کسب و کار است. همچنین روی آوردن فروشنده ها به سمت طراحی سایت فروشگاهی برای مجموعه خود سبب شد تا فضای کسب و کار خود را گسترش دهند و فروش آن ها به خارج از مرز استان هم برسد. بنابر این طراحی سایت فروشگاهی لباس را نمی توان در این پیشرفت نادیده گرفت. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر فروش لباس را بررسی می کنیم:

۱- دسترسی راحت این استان به مرز از راه آبی و زمینی

گلستان یکی از استان های مرزی کشور به حساب می آید که در شمال کشور قرار دارد این استان می تواند از راه آبی و هم زمینی با کشورهای اطراف در ارتباط باشد از این رو سبب شده است تا اجناسی با کیفیت مانند لباس، بسیار راحت و کم هزینه تر وارد این کشور شود. از طرفی این اجناس قیمت مناسب و تنوع بالا و همچنین کیفیت مناسبی دارند که سبب می شود تا این حرکت از موارد حائز اهمیت در زمینه فروش باشد.

۲- ارتباط کلامی با زبان محلی کشور همسایه

معمولا استان گلستان را به عنوان استان چند قومیتی می شناسند زیرا از مناطق مختلف سطح کشور و همچنین از اطراف مرز این استان وارد این منطقه شده اند و گلستان را به عنوان محیط مناسب برای زندگی خود انتخاب کردند. از این رو استانی است که ترک و ترکمن زبان زیادی دارد همچنین شهر های اطراف گرگان اغلب ترک و ترکمن نشین هستند به همین دلیل با کشور مرزی و همسایه، ترکیه راحت تر ارتباط برقرار می کنند. و از طرفی به دلیل وجود شرایط و موقعیت مناسب برای افرادی که از آن طرف مرز به این استان پناه آورده اند راحت تر توانستند با مردم و شرایط زندگی ارتباط برقرار کنند و همین مورد سبب می شود تا وارادات لباس راحت تر انجام شود.

۳- صنعتی نبودن استان گلستان

از آن جایی که گلستان جزو استان های صنعتی کشور به حساب نمی آید بنابراین نرخ بیکاری هم برای جوانان و مردم آن بالاست و مسلما باید به فکر زندگی و امرارمعاش خود باشند. به همین ترتیب افراد سعی می کنند تا برای خود ایجاد اشتغال کنند و کسب و کاری را دست بگیرند و اغلب به سمت فروشندگی لوازم و اجناس مختلف می روند یکی از این فعالیت های پرطرفدار فروشندگی لباس است زیرا از طرف مردم بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و گاها در ادامه فعالیت خود علاوه بر فروش با درامد و سرمایه ای که بدست می آورند به سمت تولیدات لباس می روند و فعالیت خود را گسترش می دهند.

 

۴- داشتن حس رقابت

یکی از ویژگی های انسان ها داشتن حس رقابت است البته نه به هر قیمتی. حس رقابت همیشه افراد را در جهت بهتر شدن و پیشرفت کردن سوق می دهد. از آن جهت که گلستان و گرگان یک منطقه چند اقلیتی است افراد برای امرار معاش و تهیه مایحتاج زندگی خود نیاز به شغل های مناسب دارند. که اکثرا فروشندگی در حوزه های مختلف را الویت قرار می دهند. فروشندگی لباس از جمله فعالیت هایی است که می توان حتی به صورت آنلاین سمت آن رفت و کسب و درآمد کرد البته فروش لباس حوزه های متفاوتی دارند لباس کودک، بزرگسال، کفش و ... .

در هر کدام از این حوزه ها افرادی هستند که بنا به کیفیت و قیمت و تنوع محصول خود و همچنین رفتار با مشتری شناخته شده و معروف هستند بنابراین مشتری های زیادی دارند. همین مورد سبب می شود تا افرادی که وارد حوزه فروش لباس می شوند با رعایت این موارد در سدد پیشرفت و افزایش مشتری بر بیایند. یکی از این راه ها هم طراحی سایت فروشگاهی لباس است که به افزایش مشتری در این زمینه و اعتماد سازی کمک شایانی کرده است.

اهمیت مردم به خوش پوشی و تنوع در استایل

به دلیل رقابتی که بین افراد فعال در حوزه لباس و پوشاک وجود دارد .سبب می شود تا کیفیت و از جمله تنوع لباس ها بالا برود همین مورد موجب می شود تا خرید هم از طریق حضوری و از طریق سایت فروشگاهی لباس بالا برود. از طرفی مردم این استان نسبتا اهمیت زیادی به استایل و پوشش خود می دهند و تقریبا بخش چشمگیری از درامد خود را صرف خرید لباس های تازه و جدید می کنند. و همین علاقه سبب فروش بالای لباس در این منطقه شده است. چه بسا که با طراحی سایت فروشگاهی پوشاک این خرید کردن ها راحت تر شده است. همچنین این تنوع در سبک و مدل لباس ها سبب شده تا از طریق سایت فروشگاهی مجموعه های مختلف مردم دیگر شهر ها هم به صورت آنلاین از آن ها خرید کنند.

سخن پایانی :

با تمامی مواردی که عاملی بودند برای پیشرفت و رشد استان گلستان و گرگان در زمینه ی فروش لباس، اینترنت نقش بالایی در فروش بصورت آنلاین به اقصی نقاط کشور داشته که اینستاگرام و سایت فروشگاهی در بالاترین رتبه قرار دارند. یکی از مواردی که در مقاله گفته شد و به فروشنده های حوزه لباس کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشند طراحی سایت فروشگاهی لباس است. طراحی سایت گرگان نسبت به جمعیت و وسعتی که دارد محبوب و با اهمیت است و از طرفی این اقدام برای فروشندگان رو به افزایش است.  شرکت طراحی سایت هیرکانا، با سابقه ی درخشان در زمینه ی همکاری با مجموعه هایی همچون : پادمیرا، پوشاک کوهستانی، اکسترا مد، ای گِرِک ، گالری مریم، پرند اسکارف و... در بخش طراحی سایت فروشگاهی پوشاک و همچنین سئو سایت فروشگاهی با پادمیرا و پوشاک کوهستانی  همکاری داشته و داریم. که این مجموعه ها با فعالیت خود از طریق سایت فروشگاهی لباس توانستند مشتری های خود را افزایش دهند و همچنین فروش خود را از مرز های استان فراتر ببرند. که البته این موفقیت برای وب سایت های فروشگاهی سئو شده چند برابر است.

گرگان قطب پوشاک ایران

حال درنظر بگیرید که کسب و کار شما نتواند در بستر اینستاگرام بخوبی فعالیت نماید، در نتیجه داشتن وب سایت فروشگاهی برای شما که صاحب کسب و کار هستید بهترین اقدام برای موفقیت کسب و کار شما و فروش بیشتر است. جهت دریافت مشاوره رایگان برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید باشکاهره های زیر تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • امیر IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    جغرافیت ضعیفه عزیزم ترکیه با اذربایجان شرقی وغربی همسایه هست نه گلستان
  • SG ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
    3 0
    گرگان با ترکیه هم مرز نیست
  • علی محمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    با تشکر از وب سایت سلام نو. قطعا منظور شما در بیان این مطلب گفتن این موضوع نیست که گرگان مرزی با ترکیه دارد. جوری بیان شده که مخاطب این برداشت غلط را میکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید