معمولا هدف ما از سفر دیدن و شناختن مردم و فرهنگ‌های مختلف و مکان‌های دیدنی است و زمان بسیار کمی را صرف استراحت در هتل می‌کنیم پس بد نیست قبل از انتخاب هتل این نکات را در نظر داشته باشید و با مقایسه، هتل ارزان قیمت و با کیفیتی را انتخاب نمایید.

چگونه با کمترین هزینه به کیش و قشم سفر کنیم؟

در چه فصل و ماهی سفر به کیش و قشم ارزان تر است؟

سالانه چیزی در حدود دو میلیون نفر به جزیره کیش سفر می کنند و جزیره کیش یکی از مقاصد پر گردشگر کشور به حساب می آید و برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید در زمان هایی که تقاضا برای سفر کاهش می یابد اقدام به مسافرت نمایید. ایام نوروز و ماه های سرد سال و تعطیلات رسمی معمولا گردشگران بیشتری به این جزایر سفر می کنند و کمترین سفرها مربوط به ماه های اسفند، مهر، مرداد ، شهریور و نیمه دوم فروردین است. با کمی تحمل گرمای هوا می توانید در ماه های کم سفر و گرم سال با هزینه ای بسیار کمتر به کیش بروید و تور کیش از تهران را تهیه و رزرو نمایید چرا که بهترین زمان سفر به جزیره کیش فصل زمستان است.

چطور هزینه سفر با هواپیما را کاهش دهیم؟

همانطور که می‌دانید یکی از عمده مخارج سفر، هزینه های حمل‌ونقل است مخصوصا هواپیما که جزو گرانترین شیوه های سفر به شمار می آید و شما می توانید با کسب آگاهی لازم در شیوه‌ی خرید بلیط تا حدود زیادی هزینه های سفر خود را کاهش دهید. مثلا زمان پرواز را به روزهای اول هفته و ساعاتی که تقاضای کمتری برای خرید دارند موکول نمایید. شما میتوانید در سایت www.itc۷۲۴.com قیمت های بلیط هواپیما برای مسیرهای متفاوت را مشاهده و مقایسه نمایید.

بلیط لحظه آخری و چارتری تهیه نمایید و ایرلاین های ارزان قیمت را انتخاب کنید، ایرلاین‌هایی که چندان شناخته شده نیستن ممکن است بسیار شرایط مناسب و به صرفه‌تری برای خرید بلیط ارائه کنند پس قبل ازخرید حتما قیمت های ارائه شده بلیط‌ها توسط ایرلاین‌های مختلف را مقایسه کنید. برای رزو تور ارزان کیش کلیک کنید.

هتل های ارزان قیمت را انتخاب نمایید

معمولا هدف ما از سفر دیدن و شناختن مردم و فرهنگ‌های مختلف و مکان‌های دیدنی است و زمان بسیار کمی را صرف استراحت در هتل می‌کنیم پس بد نیست قبل از انتخاب هتل این نکات را در نظر داشته باشید و با مقایسه، هتل ارزان قیمت و با کیفیتی را انتخاب نمایید. حتی می توانید به جای رزرو هتل از خانه‌ها و سوئیت های اجاره‌ای یا مسافرخانه استفاده کنید تا قیمت کمتری را بابت اقامت پرداخت نمایید.

هزینه های حمل و نقل و کرایه تاکسی در داخل جزیره

چنانچه قصد اجاره ماشین در جزیره را نداشته باشید می توانید از تاکسی و اتوبوس و دوچرخه استفاده کنید. در جزیره کیش دو نوع تاکسی مشاهده می کنید که تاکسی های سفید تاکسی دربست و تاکسی های زرد تاکسی خطی هستند که هر کدام نرخ مخصوص به خود را دارند.

به طور کلی هزینه اجاره دوچرخه در جزیره کیش به ازای هر ساعت ۴۵ هزار تومان، اجاره خودرو به طور متوسط روزانه ۳ تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و استفاده از تاکسی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

هزینه اتوبوس در جزیره کیش به ازای هر نفر در مسیرهای کوتاه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و در مسیرهای بلند ۵ هزارتومان است.

هزینه حمل و نقل با تاکسی در کیش به این صورت است: نرخ ورودی کلیه‌ مسیرها برای تاکسی‌ها ۱۳ هزارتومان، فرودگاه ۳۲ هزار تومان ورودی نواحی غربی به کلیه نقاط شهر ۳۷ هزارتومان، و برای پیمایش تا ۷ کیلومتر به‌ ازای هرکیلومتر ۱ هزار و ۳۰۰ تومان و بیش از آن هرکیلومتر ۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعریف و تصویب شده است.

کرایه تاکسی های خطی به این صورت است: هزینه رفت و آمد از بازار مرجان به مقاصد میدان ساحل ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، شهرک‌ صدف و مروارید و میدان‌خلیج‌فارس ۶ هزار تومان ، ترمینال ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و بندرگاه ۷ هزار تومان و فازهای A و F و بیمارستان ۸ هزار تومان است .

از مبداء میدان آرین نیز به مقاصد: میدان غدیر و لارک ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، میدان هرمز و بیمارستان ۶ هزار تومان، میدان خلیج‌فارس و بندرگاه و کمپ‌صبا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، شهرک صدف و بازارمروارید ۷ هزار تومان، سه‌راه‌پردیس و میدان آبشار ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار مرجان ۸ هزار تومان تعیین شد.

نرخ های کرایه از ایستگاه هایپرمارکت به مقصد میدان‌پرواز و شهرک رز و دهکده ساحلی ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و به پارک آبی اوشن و بالعکس ۷هزارتومان و به ساختمان دانشگاه آزاد و بالعکس۸ هزارتومان اعلام شده است .

هزینه غذا در جزیره

هم اکنون رستوران های زیادی با سطح بالایی از خدمات و استانداردهای روز دنیا در حال ارائه خدمات به گردشگران هستند و برای پیدا کردن رستوران خوب در کیش به زحمت نخواهید افتاد و با کمی جستجو می توانید بهترین رستوران های کیش را پیدا کنید. در کنار رستوران ها لوکس رستوران های معمولی و تهیه غذا با ظاهر نه چندان فریبنده اما کیفیت غذای بالا حس رضایت به شما خواهد داد. همه چیز بستگی به شما و برنامه ریزی غذایی شما در سفر دارد اما هزینه غذا در کیش از حدود چهل هزارتومان آغاز می شود و به ازای غذاهای دریایی و انواع کباب ها تا پانصد هزار تومان هم می رسد.

چگونه با کمترین هزینه به کیش و قشم سفر کنیم؟

هزینه تفریحات در جزیره کیش و قشم

تفریحات متنوع یکی از جذابیت های سفر به کیش برای مسافران بوده و همین موضوع باعث شده تا مسافران حداقل یکی از این تفریحات را در سفر به کیش تجربه نمایند و لازم است از قبل هزینه ای را برای این قسمت از سفر کنار بگذارید. به طور کلی هزینه تفریحات در کیش از ۴۰ هزارتومان برای دوچرخه سواری آغاز شده و تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای اجاره کشتی خصوصی نیز می رسد. مثلا یک تفریح آبی معمولی مثل بنانا ۱۰۰ هزارتومان و فلای بورد که تفریح مورد علاقه بسیاری از مسافران است ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

تفریحات رایگان در جزیره کیش و قشم

 ارزانترین و آسوده ترین تفریح در جزیره کیش و قشم تماشای ساحل دریا و قدم زدن کنار آن است. معمولا عصرها گردشگران روبروی ساحل می‌آیند و از ماسه‌ای شدن پاهایشان لذت می‌برند. می‌توان بچه‌ها را به ماسه بازی مشغول کرد و برای بزرگ‌ترها هم والیبال ساحلی تفریحی پر هیجان خواهد بود. تنها تماشای طلوع و غروب آفتاب در جزیره کیش و استفاده از هوای شرجی آن برای بسیاری از گردشگران حرفه‌ای کفایت می‌کند. می‌توان دوچرخه‌های یک یا دو نفره کرایه نمود و کل مسیر دوچرخه سواری جزیره را زیر پا گذاشت؛ از کنار ساحل رد شد و از هوای مطبوع آن لذت برد. یکی دیگر از کارهای به صرفه و لذت بخش برای گروه‌های یک تا دو نفره، کرایه موتور برای ۲۴ ساعت است. می‌توان موتورها را از مسیر دوچرخه سواری خارج کرد و با آن‌ها به هتل و محل اقامت آمد. تور هوایی قشم به این لیمک مراجعه نمایید.

چگونه با کمترین هزینه به کیش و قشم سفر کنیم؟

هزینه خرید در کیش و قشم

با وجود مراکز خرید فراوان طبیعیست که هوس گشت و گذار در پاساژها و مراکز خرید را بکنید، بهتر است از قبل هزینه ای را برای خرید کردن در نظر بگیرید تا با توجه به بودجه خود تصمیم گیری کنید البته امروزه اجناس موجود در مراکز خرید کیش از نظر قیمت تفاوت چندانی با سایر شهرها ندارد بنابراین توصیه می کنیم عجله نکنید و در صورت امکان از خرید بی رویه جلوگیری کنید. برای خرید کردن جزیره قشم تا حدودی دارای قیمت های مناسب تری می باشد.

تماس با بیست گشت

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، ساختمان پرستو، واحد ۱۰۱

تلفن: ۸۸۹۲۱۴۴۷ ۰۲۱

وبسایت: https://۲۰gasht.com

https://itc۷۲۴.com

https://tour۶۲۴.ir

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید