یک مرد ۶۵ ساله از سوی فردی ناشناس ربوده شد تا سندهای مربوط به فروش زمین‌های کشاورزی‌اش را امضا کند.

ربودن مرد پولدار با هدف امضای برگه فروش زمین‌های کشاورزی

به گزارش سلام نو به نقل از ایران، بیستم مهر سال جاری مردی با مراجعه به پلیس قزوین از ناپدید شدن پدر ۶۵ ساله‌اش خبر داد و گفت پدرم برای انجام امور کشاورزی از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. وقتی با نگرانی به زمین کشاورزی مراجعه کردیم خودروی پدرم را دیدیم که در محل رها شده بود.
سردار «علی ابراهیمی»، فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از این شکایت بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی تحقیقات برای پیدا کردن مرد ۶۵ ساله آغاز شد. پس از انجام کلیه اقدامات مشخص شد فرد ناشناسی با او تماس تلفنی داشته که این فرد مظنون شناسایی شده و تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی به محل اختفای متهم اعزام شدند و پس از تعقیب و مراقبت چندین ساعته وی را دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات پلیسی اولیه منکر هرگونه ارتباط با فرد فقدانی شده بود، خاطرنشان کرد: پس از بازجویی فنی و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی متهم لب به اعتراف گشود و به آدم‌ربایی اقرار کرد و بیان داشت که به درخواست یکی از دوستانش و به منظور گرفتن امضا برای تصاحب زمین‌های کشاورزی فرد ربوده شده اقدام به آدم‌ربایی کرده که در ادامه همدستش نیز شناسایی و دستگیر شد.

با اقرار متهمین، مأموران پلیس آگاهی شهرستان بلافاصله به محل نگهداری فرد ربوده شده رفته و گروگان را در حالی که دست و پاهایش را بسته بودند و در حمام نگهداری می‌شد مشاهده و به پلیس آگاهی شهرستان البرز منتقل کردند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید