باغ‌های متنوع شما را به سفری در ۱۲۸ هکتار باغداری می‌برد.

تصویر ۴ جاذبه گردشگری در بریزبن؛ شهری زیبا در استرالیا

سلام نو-سرویس گردشگری: سومین شهر بزرگ استرالیا، بریزبن (یا به قول استرالیایی‌ها بریسی) جاذبه‌های پیچیده شهرهای بزرگ را در محیطی پرآفتاب در کنار رودخانه ارائه می‌کند. اگرچه تاریخ این شهر به سال ۱۸۲۴ بازمیگردد، اما بریزبن پس از میزبانی بازیهای مشترک المنافع در سال ۱۹۸۲ و نمایشگاه جهانی در سال ۱۹۸۸ به صحنه جهانی صعود کرد.

در مرکز فرهنگی، می‌توانید هنر بومی و خلاقیت‌های مدرن را در کنار آثار استادان اروپایی تماشا کنید. بریزبن شهری تمیز، سبز و ایمن است. پارک‌های سرسبز، مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در سرتاسر شهر وجود دارد.

سفرهای دریایی رودخانه بهترین راه برای گشت و گذار در شهر است. بریزبن از میان آبراهه‌ای به همین نام که با پل‌ها به هم متصل شده‌اند، می‌گذرد و ساختمان‌های تاریخی زیبا در میان آسمان‌خراش‌های درخشان خودنمایی می‌کنند.

در شرق شهر، آبهای آبی خلیج مورتون جذابیت بیشتری دارد. میتوانید به سفرهای یکروزه از بریزبن به جزایر نیمه گرمسیری بروید. افراد محلی همچنین از جاذبه‌های رایگان شهر و تفریحات مناسب برای کودکان استفاده می‌کنند.

در ادامه با فهرست برترین جاذبه‌ها و کارهایی که باید در بریزبن انجام دهید، بهترین مکان‌ها را برای بازدید در این شهر آرام کنار رودخانه کشف کنید.

  1. از موزهها و گالریها در مرکز فرهنگی دیدن کنید

تصویر ۴ جاذبه گردشگری در بریزبن؛ شهری زیبا در استرالیا

در سواحل رودخانه بریزبن، مرکز فرهنگی فهرست شده در ساوث بنک، مقصدی فوق‌العاده و خانوادگی برای یک روز گردش است. در اینجا مجموعه ای چشمگیر از موزه ها، گالری ها و مکان های اجرا را خواهید دید. معماری برنده جوایز به محیط زیبای محوطه روی رودخانه در نزدیکی پارک های زیبا می افزاید.

در اینجا کارهای زیادی برای انجام دادن برای کل خانواده پیدا خواهید کرد. مجموعه های عالی در کتابخانه ایالتی کوئینزلند را مرور کنید. بچه ها را با موزه کوئینزلند و نمایشگاه های تعاملی سرگرم کنید.

مرکز هنرهای نمایشی کوئینزلند در اینجا اجراهایی در سطح جهانی از همه چیز، از اپرا و باله گرفته تا نمایش های کمدی و کنسرت های موسیقی معاصر را اجرا می کند.

  1. گشت و گذار در یک کشتی تفریحی در رودخانه

تصویر ۴ جاذبه گردشگری در بریزبن؛ شهری زیبا در استرالیا

یکی از بهترین راه‌ها برای گشت و گذار در بریزبن، سفر دریایی با رودخانه است. رودخانه بریزبن از قلب شهر می‌گذرد و بسیاری از جاذبههای برتر شهر در کنارههای آن قرار دارند و برای جلب توجه شما رقابت میکنند. این یک راه عالی برای به دست آوردن چشم اندازی تازه از مکانهای دیدنی بریزبن است، مانند پل داستان، صخره‌های نقطه کانگورو و حتی تماشای حیاتوحش مانند خفاشهای میوهای که در امتداد جنگلهای حرا در ساحل رودخانه جمع میشوند.

  1. در باغ گیاه‌شناسی بریزبن قدم بزنید

تصویر ۴ جاذبه گردشگری در بریزبن؛ شهری زیبا در استرالیا

پارک‌ها و باغ‌های سرسبز در هر گوشه‌ای از شهر بریزبن قرار دارند و باغ‌های گیاه‌شناسی بریزبن به‌خاطر مجموعه‌های چشمگیر گیاهان نیمه گرمسیری خود شهرت دارند.

اولین توقف باید باغ گیاه‌شناسی خیره‌کننده کوه کوت‌تا در حدود هفت کیلومتری شهر باشد. این جاذبه گردشگری برتر با ارائه چشم‌اندازهای پانوراما از شهر، مکانی مورد علاقه برای بازدید مردم محلی و بازدیدکنندگان است.

باغ‌های متنوع شما را به سفری در ۱۲۸ هکتار باغداری می‌برد. موارد برجسته شامل باغ های زیبای ژاپنی و بزرگترین مجموعه درختان جنگل های بارانی استرالیا در جهان و همچنین بخش هایی اختصاص داده شده به گیاهان معطر، بامبو، کاکتوس، گیاهان بومی و غیره است.

  1. یک سفر یکروزه به جزیره مورتون داشته باشید

تصویر ۴ جاذبه گردشگری در بریزبن؛ شهری زیبا در استرالیا

جزیره مورتون که بهراحتی از طریق طی نمودن ۷۵ دقیقه با کشتی از مرکز شهر بریزبن قابل دسترسی است، یک سفر یکروزه عالی است. جزیره مورتون بهعنوان سومین جزیره شنی بزرگ جهان و با بیش از ۹۸ درصد از جزیره بهعنوان پارک ملی، یکی از بهترین اسرار کوئینزلند است.

پوشش گیاهی سرسبز آب‌های نیلگونی را که سواحل ماسه‌ای سفید خالص را در بر می‌گیرد، فرا گرفته است. کارهای محبوبی که در اینجا انجام میشود شامل غواصی در آب کم عمق است. غذا دادن به دلفینهای وحشی در استراحتگاه جزیره تانگالوما نیز از دیگر جاذبههای این مکان است. تفریحات دیگر در این مکان شامل دوچرخه‌سواری، ورزشهای آبی مانند سفرهای دریایی تماشای نهنگ، ماهیگیری و کایاک سواری در دریا میشوند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید