۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
کد خبر: 55395390

جزیره کیش مقصد بی‌نظیری برای سفر محسوب می‌شود و به همین دلیل مهم است بدانیم از تهران تا کیش چند کیلومتر است.

تهران تا کیش چند کیلومتر است

سلام نو _ سرویس گردشگری: اینکه بدانیم تهران تا کیش چند کیلومتر است سبب می‌شود نحوه سفر به این جزیره را مورد بررسی قرار دهیم و تصمیم بگیریم با توجه به مسافتی که بین این دو نقطه از ایران عزیز ما وجود دارد بهترین شیوه سفر به کیش کدام است. جزیره کیش با قرارگیری در میان آب‌های خروشان و دیدنی خلیج همیشه فارس و جنوب ایران و به دلیل داشتن جاذبه‌های متنوع تاریخی، تفریحی و طبیعی سبب شده حجمی بالغ بر دو میلیون مسافر و گردشگر از داخل و خارج ایران به آن سفر کنند و از تجربه تفریحات و خرید کردن در کیش، همین‌طور بازدید از امکان تاریخی و دیدن مناظر و طبیعت دوست داشتنی موجود در آن کیف کنند و حظ ببرند.

فاصله تهران تا کیش

پی بردن به اینکه از تهران تا کیش چند کیلومتر است با توجه به وسیله نقلیه انتخابی متفاوت خواهد بود، مسافت هوایی بین تهران و کیش با مسافتی که به وسیله خودرو شخصی طی می‌شود تفاوت می‌کند، حتی فاصله‌ای که از مبدأ تهران تا مقصد بندرعباس با قطار پیموده می‌شود و بعد از بندرعباس به صورت زمینی و دریایی به مقصد اصلی یعنی کیش دسترسی پیدا می‌شود مختلف خواهد بود. با این اوصاف برای دانستن درباره میزان فاصله تهران تا کیش بهتر است تعیین کنیم تا به چه طریق قرار است از تهران به کیش جذاب و محبوب برویم.

به صورت زمینی از تهران تا کیش چند کیلومتر است با توجه به اینکه برای رسیدن به کیش باید در ابتدا به بندرعباس سفر کرد و بعد به وسیله شناورهای حمل مسافر یا خودرو به کیش دسترسی پیدا کرد، در اصل بایستی برای سفر زمینی به کیش فاصله تهران تا بندرعباس را بررسی کرد، از تهران تا بندرعباس حدود ۱۲۷۵ کیلومتر فاصله است و برای پیمودن این مسافت نیاز است، بین ۱۴ تا ۱۵ ساعت رانندگی کنیم. برای رسیدن به کیش نیاز است تا از مبدأ یکی از اسکله‌ها و بنادر در بندرعباس با شناورهای حمل خودرو و مسافر سفر دریایی ۱ تا ۴ ساعته را تجربه کنیم.

تهران تا کیش چند کیلومتر است

در بخش سفر دریایی که در راستای تهران تا کیش چند کیلومتر است طی می‌شود لازم است بدانیم که چه مسافت و مدت زمان در انتظار ما قرار دارد. سه بندر لنگه، آفتاب و چارک در بندرعباس با جزیره کیش به ترتیب فاصله‌ای ۹۳، ۱۸ و ۳۲ کیلومتری دارند و مدت زمانی که شناورهای هر یک از این بنادر برای طی کردن مسیر دریایی بندرعباس تا کیش صرف می‌کند به نوع شناور که مسافربری باشد یا حمل خودرو را صورت دهد، بستگی دارد. به طور کلی پیشنهاد می‌شود برای جابه‌جایی از بندرعباس تا کیش به بندر چارک رفته چرا که تعداد شناورهای موجود در آن بیشتر از دیگر بنادر است و به همان نسبت معطلی برای ادامه سفر کمتر.

با هواپیما و قطار از تهران تا کیش چند کیلومتر است

برای اینکه بدانیم با هواپیما فاصله تهران تا کیش چند کیلومتر است، نیاز است تا در جریان مسافت هوایی این دو نقطه قرار بگیریم. از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۱۰۴۳ کیلومتر فاصله هوایی وجود دارد که با شرایط آب‌وهوایی مساعد این مسافت طی ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه پیموده می‌شود. برای سفر به کیش به وسیله قطار نیز بایستی به بندرعباس رفته و از این مقصد میانی با پرواز یا شناور به کیش دسترسی پیدا کرد، گفتنی است که مسیر ریلی تهران تا بندرعباس ۱۳۳۰ کیلومتر است و پیمودن این مسافت ۱۰ ساعت زمان نیاز دارد.

در نهایت بهتر است بدانیم برای تعیین اینکه تهران تا کیش چند کیلومتر است، در وهله اول نیاز به مشخص کردن نوع وسیله داریم.

تهران تا کیش چند کیلومتر است

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید