ساری جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های بی‌نظیر این شهر بوستان نیلوفر آبی می‌باشد که حدود ۴۵ هکتار وسعت دارد و با نیلوفرهای صورتی مزین شده است.

پارکی پوشیده از نیلوفرهای آبی در ساری

سلام نو - سرویس گردشگری: بوستان نیلوفر آبی یکی از جذاب‌ترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری ساری در استان مازندران است که ۴۵ هکتار وسعت دارد. سه حوضچه بزرگ طبیعی وجود دارد که در یکی از آنها در مساحتی به میزان دو هکتار گل‌های زیبای نیلوفر آبی توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. گل‌های نیلوفری همچون نگین‌های صورتی جای جای تالاب را آراسته‌اند.

پارکی پوشیده از نیلوفرهای آبی در ساری

مناسب‌ترین زمان سفر به پارک نیلوفرها

برای اینکه در سفرتان به پارک، بتوانید نیلوفرها را در بهترین حالت شکوفایی‌شان ببینید، باید از زمان مناسب بازدید باخبر باشید. حال زمان مناسب چه‌موقع است؟ بهترین زمان برای سفر به ساری و بازدید از پارک نیلوفر آبی تیرماه است. در تیر ماه، نیلوفرها گل می‌دهند و می‌شکفند. اگر اهل شمال‌رفتن باشید، حتماً می‌دانید که تیرماه اوج گرمای شرجی ساری و شهرهای دیگر مازندران است.

پس تکلیف چیست؟ برای دیدن گل‌های نیلوفر در تیرماه باید صبح زود راهی بوستان شوید تا در خنکی هوای صبح‌دم، لذت بیشتری از دیدارتان با این گل‌های دوست‌داشتنی ببرید. البته تمام تابستان را می‌توانید برای دیدن این گل‌ها در تالاب به ساری سفر کنید؛ اما اوج زیبایی گل‌ها در تیرماه است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید