طبق گفته مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک، این تیم قصد دارد که در تقابل با استقلال پس از کسب امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

رحمتی به دنبال امتیاز گیری از استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: شرایط خوبی داریم. طبق پیش‌بینی‌هایی کردیم، بازی به بازی داریم بهتر می‌شویم و بازیکنان می‌دانند در چه شرایطی هستیم و در طول هفته گذشته به بازیکنان شرایط را توضیح دادیم. سعی می‌کنیم یک بازی خوب و تماشاگر پسند ارائه دهیم. تمام انرژی خود را می‌گذاریم تا بتوانیم با امتیاز بازی را پایان ببریم.

او درباره روند امتیازگیری تیمش گفت: بازیکنان مصمم هستند تا روند امتیازگیری خود را ادامه دهیم و به جایگاه اصلی خودمان برگردیم. از اولین روز مسابقات که تلاش کردیم، می‌خواهیم به این روند خود ادامه دهیم.

رحمتی خیالش تخت است

رحمتی درباره تقابل تیمش با استقلال گفت: در بازی با تیم‌های بزرگ، همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند و خودشان را آماده می‌کنند. من از این بابت نگرانی ندارم چون این مساله میان بازیکنانم جا افتاده است. استقلال یک تیم خوب و پرمهره است. بازیکنان خوب و بین‌المللی در این تیم وجود دارند. بازی سختی در پیش داریم و فکر می‌کنم یک سری جزئیات وجود خواهد داشت که نتیجه بازی را مشخص می‌کند و قطعا بازیکنان ما کاملا نسبت به این مسائل توجیه شده‌اند و آماده هستند. امیدوارم تمام تلاش خود را بکنیم که با امتیاز برگردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره داور بازی تیمش مقابل استقلال گفت: سعی کردم از اول فصل درباره داوری حرف نزنم. فقط می‌خواهم که عدالت رعایت شود و خواسته زیادی نیست. هیچ مربی‌ای دوست ندارد داور به نفع تیمش سوت بزند و دوست داریم عدالت در داوری رعایت شود. اگر دوست داریم VAR به فوتبال ما بیاید، به خاطر این است که می‌خواهیم تیم‌ها به حق واقعی خود برسند. در بازی مقابل پیکان، اگر داور عجله نمی‌کرد و دیرتر سوت می‌زد، ما سه امتیاز بازی را گرفته بودیم و ۲ امتیاز آن بازی در جایگاه‌مان تاثیر گذاشت. ما سعی می‌کنیم داور کار خود را با آرامش پیش ببرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید