جزیره کیش مقصدی بی‌نظیر و هیجان‌انگیز برای سفر محسوب می‌شود و بسیاری تمایل دارند بدانند فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته

سلام نو _ سرویس گردشگری: فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته زمانی اهمیت پیدا می‌کند که پی برده می‌شود شمار زیادی از مسافران و گردشگران از مبدأ تهران برای سفر به جزیره پر رمز و راز کیش برنامه‌ریزی می‌کنند و می‌خواهند بسنجند که با توجه به مسافت طولانی تهران تا کیش، فاصله هوایی طی چه مدت پیموده می‌شود. گفتنی است که جزیره کیش با داشتن جاذبه‌های فراوان تفریحی، تاریخی، طبیعی و فرهنگی به شدت برای سفر کردن پر کشش است و پیمودن فاصله تهران تا کیش، تجربه و بازدیدهایی ارزشمند در پی دارد.

فاصله تهران تا کیش

پیش از اینکه بدانیم فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته مهم است در جریان باشیم که مسافت هوایی بین این دو نقطه ایران عزیزمان چه مقدار است، مسافت هوایی از پایتخت تا جزیره کیش ۱۰۴۳ کیلومتر است و پرواز از مبدأ فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیش انجام می‌شود. سفر با هواپیما به جزیره کیش یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای رفتن به این مقصد جذاب و دیدنی است چرا که این امکان را فراهم می‌کند تا مدت زمان اندکی (نسبت به سفر زمینی و قطار) برای پیمودن فاصله در نظر گرفته شود.

مدت زمان فاصله تهران تا کیش با هواپیما

در راستای فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته، نیاز است بدانیم شرایط آب‌وهوایی و جوی تأثیرگذار است و به طور معمول مسافت هوایی ۱۰۴۳ کیلومتری از تهران تا کیش طی ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه با هواپیما پیموده می‌شود و این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای مسافران داخلی محسوب می‌شود چرا که می‌توان زمان بیشتری را در کیش صرف کنند و مدت بسیار کمی را به طی کردن مسیر رفت اختصاص دهند. لازم به ذکر است در صورتیکه در بودجه سفر هزینه رفتن به کیش با هواپیما دیده شود، این گزینه بسیار مطلوب و منطقی به نظر می‌رسد.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته

حال که پاسخ فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته را دانستیم و متوجه شدیم که در شرایط عادی می‌توان از تهران تا کیش را به وسیله هواپیما در ۱:۴۵ (یک ساعت و چهل و پنج دقیقه) طی کنیم خوب است بدانیم یکی از بهترین گزینه‌ها را برای سفر به کیش انتخاب کردیم چرا که به این طریق به میزان قابل توجهی در وقت صرفه‌جویی می‌شود و به همان میزان نیز در کیفیت سفر تأثیر مثبت می‌گذارد. سفر با ماشین شخصی یا قطار در عین اینکه می‌توانند جالب و هیجان‌انگیز تعبیر شوند بسیار طولانی و چه بسا خسته‌کننده هستند.

وسایل سفر تهران تا کیش با هواپیما

پی بردیم فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته و حال برای آمادگی این سفر نیاز است تا بدانیم چه وسایلی با خود همراه داشته باشیم. جزیره کیش به عنوان یک مقصد شگفت‌انگیز در دل آب‌های خلیج همیشه فارس و جنوب ایران دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است و به نسبت دیگر جزیره‌های منطقه ساعات آفتابی زیادی دارد از این رو یکی از مهم‌ترین موارد وسایل سفر به آن همراه داشتن پوشاک مناسب است. با در نظر گرفتن دمای خیلی گرم و رطوبت بالا در بازه اردیبهشت تا آبان و هوای مطلوب‌تر در بازه اواسط پاییز تا اوایل بهار پیشنهاد می‌شود لباس را با توجه به زمان سفر خود انتخاب کنید.

از جمله وسایل سفر به کیش با هواپیما وسایل شخصی، بهداشتی و الکترونیکی، صندل، کلاه آفتابگیر، کرم ضد آفتاب، لباس‌های نخی و سبک است. حین پرواز می‌توان کتاب صوتی گوش داد یا نسخه فیزیکی را مطالعه کرد، برای بازدید از امکان تاریخی و چشم‌اندازهای طبیعی و همین‌طور انجام تفریحات متنوع آبی، دریایی و غیرآبی برنامه‌ریزی کرد و در آخر پرواز نیز از بر فراز آب‌های خلیج همیشه فارس بودن نهایت لذت را برد.

فاصله تهران تا کیش با هواپیما چند ساعته

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید