۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 55394309

از جذاب‌ترین کارها در سفر، خرید کردن است و جزیره کیش مقصدی مملو از مراکز خرید. با ما همراه باشید تا از اطلاعات بازار مروارید کیش بدانیم.

اطلاعات بازار مروارید کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: اطلاعات بازار مروارید کیش از موارد مهم برای مسافران و گردشگران این جزیره است، علاوه بر آن بسیاری از ساکنان کیش خرید خود را از این بازار انجام می‌دهند و تمایل دارند بیشتر درباره مروارید و ساعات کاری آن بدانند. منطقه آزاد کیش به عنوان یک مقصد بی‌نهایت دیدنی و جذاب در جنوب ایران و آب‌های پر خروش خلیج همیشه فارس، پر از جاذبه‌های تفریحی، طبیعی و گردشگری است و با وجود حجم مسافری که به صورت سالانه به آن سفر می‌کنند مراکز خرید متنوع و متعددی نیز در خود جای داده است.

چرا کیش را برای خرید نتخاب می‌کنیم؟

کیش یک منطقه آزاد اقتصادی است. در نتیجه ورود کالا به این جزیره از سراسر جهان، بدون پرداخت حقوق گمرکی انجام می‌شود. به همین دلیل قیمت همه کالاها به نسبت نمونه‌های مشابه در سایر نقاط ایران، ارزان است. اما دقت داشته باشید که خروج کالا با اهداف تجاری از جزیره کیش شامل پرداخت حقوق گمرکی می‌شود. البته این موضوع شامل خریدهای شخصی نمی‌شود. در نتیجه خرید از کیش را تنها با هدف انجام خریدهای شخصی انجام دهید؛ و اگر قصد خرید انبوه از این جزیره را دارید؛ بهتر است با قوانین ورود و خروج کالا از جزیره کیش آشنا شوید.

نکته دوم طیف محصولات موجود در جزیره کیش است. با توجه به موارد گفته شده در بالا و همین‌طور ذائقه مسافران جزیره کیش، غالب محصولات ارائه شده در بازارها و مراکز خرید کیش شامل محصولات شخصی و کوچک می‌شود. از جمله این محصولات می‌توان به انواع پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوارها، عطر و ادکلن، اقلام تزئینی و دکوری، محصولات الکترونیکی شخصی و تنقلات غذایی مثل شکلات و… اشاره کرد.

اطلاعات بازار مروارید کیش

۵ نکته درباره خرید از کیش

قبل از اینکه برای خرید از هتل بیرون بروید بهتر است نکاتی زیر را در نظر داشته باشید تا وقتتان را در مراکز خرید مختلف کیش تلف نکنید:

  1. تنوع مراکز خرید کیش زیاد است. به همین دلیل پیش از خرید لازم است قیمت‌ها را مقایسه کنید و برای خرید سوغاتی یا صنایع دستی بهتر است به بازارهای محلی مراجعه کنید.
  2. تصمیم بگیرید که چه چیزی می‌خواهید و به مرکز خریدی مراجعه کنید که بیشترین کالاهای مرتبط را دارد. در ضمن نمی‌شود به طور قطعی گفت کدام مراکز خرید کیش خوبه.
  3. به یاد داشته باشید که همه کالاها در کیش لزوما “اصل” نیستند و هر کس مدعی شد راست نمی‌گوید. 
  4. از آنجایی که اغلب برندهای معتبر ایرانی و خارجی نمایندگی رسمی دارند، از نمایندگی خرید کنید.
  5. مراکز خرید در کیش یکسره باز نیستند. از باز بودن مراکز خرید مطمئن شوید و ساعت کار مراکز خرید کیش را بدانید.

مرکز خرید مروارید کیش

اطلاعات بازار مروارید کیش به کار تمام کسانی که در این جزیره پر رمز و راز ساکن هستند یا برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح یا خرید به آن سفر می‌کنند، می‌آید. مرکز خرید مروارید کیش در میان جزیره و شهرک صدف قرار دارد و با مساحتی ۲۷۰۰۰ متر مربعی توانسته به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش از سال ۱۳۷۳ فعالیت کند. مروارید یک طبقه است و در خود ۲۰۸ واحد تجاری جای داده، با وجود اینکه از دیگر مراکز خرید واقع در کیش فاصله دارد به خوبی رضایت مشتریان را جلب نموده.

درباره اطلاعات بازار مروارید کیش باید گفت که این بازار بزرگ دارای ۸ بازارچه با نام‌های آپادانا، آریا، ایران، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون و بیستون و ۱۲ ورودی آن دعوت‌کننده مشتریان بسیاری است. مروارید دارای یک کر مرکزی است که توانسته به زیبایی این بازارچه‌ها را حول خود به یکدیگر ارتباط بدهد، در این تالار یا کر مرکزی تزئیناتی نظیر گچبری، سنگ کاری و مس کاری دیده می‌شود و چشمان مخاطب را نوازش می‌دهد، گفتنی است که این بازار تنها به عنوان یک مرکز خرید نیست و بسیاری آن را یکی از نقاط گردشگری کیش می‌پندارند.

اطلاعات بازار مروارید کیش

اطلاعات کاربردی بازار مروارید

در راستای اطلاعات بازار مروارید کیش نیاز است بدانیم در چه زمینه‌هایی می‌توان از این بازار خرید کرد و ساعت کاری و نحوه دسترسی به آن به چه صورت است. بازار مروارید کیش به بهترین نحو ممکن کالاهایی نظیر لوازم ورزشی، لوازم خانگی، پوشاک (مردانه و زنانه)، بلورجات، اسباب بازی، ساعت، عطر و ادکلن عرضه می‌کند و به زعم مسافران و ساکنان می‌توان اقلام با کیفیتی با قیمت مناسب و منطقی در این مرکز خرید تهیه کرد و این حسن بزرگی برای مراجع محسوب می‌شود.

اگر به مراکز خرید کیش علاقه دارید:

مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش

مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش

در ادامه اطلاعات بازار مروارید کیش بایستی به ساعت کاری این بازار مهیج اشاره کرد، لازم به ذکر است که ساعت کار پاساژ مروارید کیش در دو بازه ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر و ۱۷ عصر تا ۲۳ شب است. در ارتباط با نحوه رسیدن به آن نیاز است بدانیم که بهترین مسیر برای رسیدن به مروارید استفاده از بزرگراه خلیج فارس است و در صورتیکه با ماشین شخصی به جزیره کیش سفر کرده باشید می‌توانید خود را به راحتی به بلوار مروارید برسانید و وارد این بازار شوید و در صورتیکه تمایل داشته باشید می‌توانید از مینی‌بوس‌هایی که از میرمهنا یا پارک دلفین‌ها حرکت می‌کنند برای رسیدن به بازار مروارید استفاده کنید.

از امکانات بازار مروارید کیش می‌توان به فضای کافی در جهت استراحت بین خرید اشاره کرد و مضاف بر آن وجود رستورانی در بخش ایوان ورودی بسیار مهم و دلنشین است چرا که این امکان را به خریداران می‌دهد تا حین یا بعد از خرید برای صرف غذا در یک محیط دل‌پذیر قرار بگیرند و با آسودگی خاطر غذایی خوشمزه را امتحان کنند. فارغ از رستوران، کافه‌هایی در بازار مروارید وجود دارد که نوشیدنی‌های مختلف و متنوع سرد و گرم را با کیفیتی مطبوع و مناسب ارائه می‌کند و به طریقی سطح رضایت مشتری را بالا می‌برد.

اطلاعات بازار مروارید کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید